Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b8 2.0tfsi a wydech od s4


TecMarq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Posiadam audi a4 b8 2.0tfsi quattro 211ps z 2009r.Chciałbym założyć do niej taki oto wydech http://allegro.pl/audi-s4-b8-8k-s5-8t-uklad-wydechowy-tlumik-i6482026111.html do tego taki dyfuzor pod zderzak seryjny http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-sline-dokladka-zderzaka-tyl-wydechy-i6421265859.html#thumb/1.Moje pytanie czy będzie trzeba ten wydech mocno przerabiać aby pasował ;d?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech od S4 B8 pasuje P&P :) problem jak cos to z dyfuzorem, ja musialem kupic komplet zderzak plus dyfuzor i wydech od S4 aa i klape hehe (klapa od S4 jak coś do sprzedania)

tak to wyglada

20170712_191404.jpg20170712_191355.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.07.2017 o 19:21, TecMarq napisał:

Witam.Posiadam audi a4 b8 2.0tfsi quattro 211ps z 2009r.Chciałbym założyć do niej taki oto wydech http://allegro.pl/audi-s4-b8-8k-s5-8t-uklad-wydechowy-tlumik-i6482026111.html do tego taki dyfuzor pod zderzak seryjny http://allegro.pl/audi-a4-b8-8k-sline-dokladka-zderzaka-tyl-wydechy-i6421265859.html#thumb/1.Moje pytanie czy będzie trzeba ten wydech mocno przerabiać aby pasował ;d?

I jak udało się wykonać tą operacje? Dokładnie też tak chcę zrobić i zastanawiam się czy wszystko będzie pasować P&P?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, bladzio1 napisał:

I jak udało się wykonać tą operacje? Dokładnie też tak chcę zrobić i zastanawiam się czy wszystko będzie pasować P&P?

Aktualnie mam założony ten dyfuzor co wysłałem pasuje w 100% , wydech mam zrobiony narazie od 3.0tdi pod 4 końcówki , brakuje mi 1 tłumika koncowego s4 juz zamowiony idzie , spalanie się zwiększyło u mnie o jakies 2-3litry przez te końcowe tłumiki od tdi , dzwięk jest super bassowy dużo głośniej niż na serii co mi osobiście się bardzo podoba głównie przez wycięty tłumik środkowy , a jeszcze lepiej słychać w automacie zmiane biegów przy 4,5tys+ obrotach jest takie mega ''pierdnięcie'' ;D.

Czyli dokładniej pisząc narazie mam cały wydech założony od 3.0tdi  bez środkowego tłumika który w 3.0tdi się nie znajduje i końcowe tłumiki przerobione na 4 końcówki a nie 2 , w przyszłym tygodniu zakładam końcowe tłumiki od s4 , ponieważ te od 3.0tdi są puste w środku sama puszka , a te od s4 ważą 3x tyle co od tdi , dlatego spalanie zapewne jest dużo wieksze ;d.W przyszłym tygodniu może nagram filmik jak to wszystko wygląda i dzwięk ;D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To super, że ten dyfuzor pasuje idealnie pod seryjny zderzak. W poniedziałek ma do mnie trafić więc będę montował. Kupiłem od tego samego sprzedawcy. Do tego mam zamiar kupić te tłumiki Ulter Sport: http://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/audi/a4-typ-8k_2008/avant/1-8-tfsi_88-118kw/m/47/160. Liczę na fajne brzmienie-słyszałem kilka 1.8/2.0 TFSI z tymi tłumikami i całkiem fajnie brzmiały... Czy trudno było wyciągnąć fabryczny dyfuzor i zamontować ten nowy? Da radę to zrobić bez kanału czy podnośnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, bladzio1 napisał:

To super, że ten dyfuzor pasuje idealnie pod seryjny zderzak. W poniedziałek ma do mnie trafić więc będę montował. Kupiłem od tego samego sprzedawcy. Do tego mam zamiar kupić te tłumiki Ulter Sport: http://ulter.com.pl/pl/offer/dedicated/audi/a4-typ-8k_2008/avant/1-8-tfsi_88-118kw/m/47/160. Liczę na fajne brzmienie-słyszałem kilka 1.8/2.0 TFSI z tymi tłumikami i całkiem fajnie brzmiały... Czy trudno było wyciągnąć fabryczny dyfuzor i zamontować ten nowy? Da radę to zrobić bez kanału czy podnośnika?

Dasz rade bez kanału ja wyciągnąłem cały zderzak , zaczepy od dokładki starej troche uszkodziłem ale ona i tak na śmietniku wylądowała ;d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy kupowałeś osłonę termiczną, żeby ją zamontować po drugiej stronie? I czy po drugiej stronie jest oryginalny zaczep do podwieszenia tłumika końcowego czy trzeba coś dorabiać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bladzio1 napisał:

A czy kupowałeś osłonę termiczną, żeby ją zamontować po drugiej stronie? I czy po drugiej stronie jest oryginalny zaczep do podwieszenia tłumika końcowego czy trzeba coś dorabiać?

Osłonę termiczną zamontowałem oczywiście .Szpilka jest do zamontowania wieszaka nic nie trzeba dorabiać.

Osłonę i blaszki do montażu zamówiłem z tej strony : http://www.sklep.motorpol.pl/

Edytowane przez TecMarq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szpilka do zamontowania wieszaka wystaje ale sam wieszak już trzeba chyba dokupić jeżeli nie ma go w zestawie z tłumikiem? To jest ten - 8K0253144M? I czy kod osłony to 8K0804172?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bladzio1 napisał:

Szpilka do zamontowania wieszaka wystaje ale sam wieszak już trzeba chyba dokupić jeżeli nie ma go w zestawie z tłumikiem? To jest ten - 8K0253144M? I czy kod osłony to 8K0804172?

Tak trzeba dokupić jeśli nie ma w zestawie.Numery katalogowe zgadzają się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie po montażu całości wygląda to tak jak na zdjęciach. Wydech jest Ulter Sport ale same końcówki do niego dokupowałem już customowe Buzzer gdyż te oryginalne Ulter nie za bardzo mi się podobały no i były mniejsze... Zrobiłem rysunek na podstawie którego zespawali mi te końcówki. Musiało to być precyzyjnie wykonane żeby końcówki idealnie siadły w wycięciach dyfuzora.

wydech_3.jpgwydech_4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak połączyliście wydech od eski z silnikiem?

Pytam, bo sam to teraz rozkminiam... nie mam już kata, tylko DP 2.75", i za nim wypadałoby lecieć dalej nierdzewką 2.75" aż do dwóch rur od eski, tylko, że to już zaczyna kosztować. Wycięcie flanszy, z 1,5m rury 2.75", ze dwa kolanka, łącznik elastyczny, i y-pipe, ale nie moge znaleźć gotowego w tym rozmiarze, więc znowu dwa kolanka, 50cm rury 54mm, i dwie obejmy. Razem za materiał ponad 400, do tego spawanie u znajomego 50-100zł.

Jak Wy to łączyliście? może cieliście stary wydech na długość odpowiednią i tylko y-pipe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez wydechu.pngJa sobie przerobiłem. Myślę ,że wygląda fajniej.

20191115_153129.jpg

Edytowane przez KiVash
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2019 o 16:12, Osiollekk napisał:

jak połączyliście wydech od eski z silnikiem?

Pytam, bo sam to teraz rozkminiam... nie mam już kata, tylko DP 2.75", i za nim wypadałoby lecieć dalej nierdzewką 2.75" aż do dwóch rur od eski, tylko, że to już zaczyna kosztować. Wycięcie flanszy, z 1,5m rury 2.75", ze dwa kolanka, łącznik elastyczny, i y-pipe, ale nie moge znaleźć gotowego w tym rozmiarze, więc znowu dwa kolanka, 50cm rury 54mm, i dwie obejmy. Razem za materiał ponad 400, do tego spawanie u znajomego 50-100zł.

Jak Wy to łączyliście? może cieliście stary wydech na długość odpowiednią i tylko y-pipe?

Ja wpakowałem DP, potem rura z 3.0TDI, bo wywaliłem ORI z pierwszym tłumikiem, potem Y pipe, następnie środkowa część z eski na jednym tłumiku przelotowym i dwa końcowe z MG Motorsport ?

 

b81.jpg.d61a1e685b1de8154a2dd2416b52630f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po całym zabiegu. Wyszło rewelacyjnie.

Co do łączenia wydechu to z racji, że miałem już DP 70mm zamiast kata, i chciałem żeby nie wyszło druciarsko, to wywaliłem ten odcinek z środkowy tłumikiem fi63 i wyspawałem odpowiednik z nierdzewki fi70. Więc mam połowe wydechu fi70 i połowe 2x 54mm.
Tylko, że ten spawany odcinek wyszedł mnie prawie 500zł... ale było warto.

260D8AFF-E984-4327-83CB-CCFC45ED765E.jpeg

949C47BE-F921-4CD5-80FF-AB206BDC4BF8.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany kupiłem dokładkę z S5. Mam wydech na 2 strony w silniku TFSI. Da radę w zaznaczonym miejscu obciąć tą zaślepkę i dospawać końcówkę? Czy będzie dużo głośniej? Może wie ktoś jak wyglądają bebechy w tłumiku w TFSI?

 

maxresdefault.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie Pytanko mam seryjny wydech od 2.0 TFSI, Wrzuciłem dp 2.75 po dp jest pierwszy tłumik środkowy potem zaraz za nim drugi i rozgałęzienie na dwie strony i dwie puchy,z samym dp dźwięk jest fajny ale chciałbym lepszy zrobic wiec wyrzuciłem pierwszy tłumik i dźwięk super tylko rezonuje i brzmi jak Honda.... Pytanko teraz jak bym wyrzucił drugi środkowy lub wrzucił wydech od 3.0tdi lub 3.2tfsi  który jest rozgałęziony na dwie rury jak od s4,który da lepszy dźwięk ? Podkreślam ze wtedy by był downpipe,pierwszy tłumik wyrzucony i wrzucony wydech od 3.0 tdi czyli tylko dwie końcowe puchy lub od 3.2tfsi czyli przejście na Y zrobic i by była puszka dodatkowa i cały czas dwie rurki do tylnych puch... zdjęcia poniżej wydechów o które  mi chodzi 

 

tutaj mój seryjny + dodatkowo jedna puszka przed jest ale by była wyrzucona przy wydechu 3.0 tdi lub 3.2tfsi

4FCB2C8B-F4ED-45D5-B041-99C922E3268D.jpeg
 

wydech 3.2tfsi ,Ten wydech by był z dp2,75 pierwsza puszka out + Y rozgałęzienie 

4A5767A3-F133-43CD-9958-49A354694C01.jpeg
 

Wydech 3.0 tdi ,Tu by było dp 2.75 plus pierwsza Pucha out czyli od dp po tylne puszki przelot by był,chyba głośne by to było? Który wydech lepszy bedzie z dźwiękiem i bez wsi ?:)

C144BA3C-1B79-4C55-ADBB-9A8B57CE1308.png

Edytowane przez Leszczonka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...