Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4b6 1.9TDI 130KM AWX AVANT Problem


interfann

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przekopując wątki na temat dwumasy i jej wymiany nie znalazłem takich problemów we wcześniejszych tematach.

Wymieniałem u mechanika komplet sprzęgło z dwumasą firmy SACHS. Wszystko jest ładnie, pięknie. Pedał sprzęgła bierze od dołu. Nie szarpie. Tylko mam mały problem z tym, że jak się auto toczy na biegu 2 i chce przyśpieszyć od dołu to tak o 900-1200/1300 obrotów, telepie, szarpie mi całym samochodem. Tak samo ale CZASAMI dzieje się na biegu 3. Co to może być? Poduszki pod silnikiem wymieniałem. Wszystkie naprawy robię regularnie. Zaznaczam, że przed wymianą kompletu tego problemu nie było! Czytałem już chyba wszystko. Są problemy ale na biegu wstecznym lub pierwszym. Mechanik kazał mi tak jeździć i obserwować. Jeżeli się będzie pogarszało to wtedy przyjechać. Na szczęście kupiłem dwumase u niego nową. Proszę o propozycje rozwiązania. Pozdrawiam Forumowiczów! 

Edytowane przez interfann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aktualizacja problemu.

Szarpanie mam już na 4 i 5 biegu. Czy przy wymianie dwumasy w AWX trzeba używać jakiegoś specjalistycznego narzędzia aby ją ustawić?? Bardzo proszę o podpowiedzi. 1,6k km i jest coraz gorzej :(

Mechanik powiedział, że to może być skrzynia biegów ale przed wymianą tego nie było (nie chce go osądzać).

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Proszę o informacje jak sprawdzić taki dwumas jak go wyjmiemy.  Na co zwrócić uwagę. Bo nie chce kupywać drugiego kompletu niepotrzebnie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wytarganiu dwumasy samemu mozna sprawdzić max kąt przyłożenia który w przypadku braku specjalnego narzędzia mierzymy w ilosci zębów na kole oraz jeszcze mozna sprawdzić max luz pochylenia płaszczyzny masy wtórnej koła

dane graniczne są podane na stronach producenta koła :)

ja do sprawdzania użyłem 60cm kantówki którą przykręciłem do koła śrubami M8 oraz sówmiarki

 

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oddaje komplet firmy SACHS do reklamacji. Zobaczymy co mi powiedzą. Teraz zakładam LUKa. Trzymajcie kciuki...

 

Poniżej zdjęcie przedstawia element który najprawdopodobniej w.w problem powodował. Źle założony komplet, lub uszkodzony komplet.

3378ad8b96f32e01.jpg

Edytowane przez interfann
aktualizacja tematu bez zbędnego spamowania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...