emate2 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 (edytowane) Witam forumowiczów, otóż zmagam się z problemem ubytku płynu chłodniczego. Ucieka mi przez zbiorniczek wyrównawczy. Jest tam taki kanalik którym wyrzuca nadmiar. Problem polega na tym, że cały czas tamtędy wyrzuca. Sprawdzałem już wszystkie opcje jakie są opisane w internecie. Uszczelka pod głowicą jest cała (robiłem test ciśnienia na zbiorniczku i jest ok) płyn jest czysty, termostat sprawny bo łapie temperaturę i wskaźnikł nie szaleje. Chłodniczka egr cała (rozkręciłem wszystko poczyściłem posprawdzałem i gitara) pali od kopa i nic nie kopci ani na biało ani na czarno. Korki od zbiorniczka już chyba ze trzy sprawdziłem i problem się powtarza, za cholerę nie mogę dojść co jest nie tak, np. po przejechaniu 200-250 km na trasie wyrzuci około 200ml. Proszę pomocy bo już skończyły mi się pomysły jak to namierzyć i zrobić. Pozdrawiam Ps. odpowietrzenie też robiłem i nie pomaga Edytowane 20 Lipca 2017 przez emate2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ayew 1 Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Testerem co2 robiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emate2 0 Opublikowano 20 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 Tak kolego sprawdzałem właśnie takim testerem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Podłączałeś manometr do układu chłodzenia i ciśnienie w nim nie przekracza 1 bar ? Jeżeli tak to pozostaje tylko w mienia zbiorniczek wyrównawczym i powinno być ok. Jeżeli dochodzi do 1,5 bara i chwilami nawet tą wartość przekracza to gdzieś się spaliny do układu chłodzenia jednak przedostają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emate2 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 (edytowane) Spróbuję wymienić zbiorniczek, może pomoże. Manometru nie podłączałem. Jeśli przekroczy 1.5 bar-a to gdzie szukać problemu? Już mi ręce opadają P.s gdzie ewentualnie wpiąć się tym manometrem? Edytowane 10 Sierpnia 2017 przez emate2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ari89 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Witam mam problem z moim Audi a4 b7 1.9 tdi 116 koni. Problem jest tego typu że wyrzuca mi plyn chlodniczy ze zbiorniczka wyrownawczego a mianowicue dolem tz jak odkrece korek od zbiorniczka to jest tam dziura na wylot ktora konczy sie pod zbiorniczkiem i tam ucieka ostatnio byl odpalony 1.5 h dobrze rozgrzany weze wszystkie sa cieple przelew nie zatkany bo widac jak wpusza plyn do zbiorniczka wentylator sie zalaczyl olej czarny plyn ladny rozowy. Co to moze byc klubowicze pomocy bo juz nie mam sily a jestem zagranica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztoft959 0 Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 Witam. Są dwa wyjścia chłodnica egr przypadek bardzo rzadki, albo 100%uszczelka pod głowicą i nie kąbinować z wimianą zbiorniczków czy korków czapka w górę. Pozdrawiam i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się