Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki olej silnikowy do Audi?


Rajmondo

Rekomendowane odpowiedzi

29 minut temu, dawid_mag napisał:

Witam wszystkich!

I ja stoję przed wyborem oleju, wymiana już tuż tuż a cały czas się zastanawiam. Wiem, że 5w40 ale zastanawiam się nad marką. Co byście polecili przebieg 170k, 2,4 - 170 KM, w LPG.

Valvoline Synpower 5W40 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Hejka ? 

Jaki olej do 2.6 LPG ? Wlany jakiś mobil 5w30 lub 40.. 

Nie jestem na bieżąco co dobre i fajne więc liczę na pomoc ?

Edytowane przez razor91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, razor91 napisał:

Hejka ? 

Jaki olej do 2.6 LPG ? Wlany jakiś mobil 5w30 lub 40.. 

Nie jestem na bieżąco co dobre i fajne więc liczę na pomoc ?

Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dev napisał:

Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3

 

3 godziny temu, Dev napisał:

Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3

Wiem że nie na temat ale nie mogę napisać wiadomości do Dev -a 

Jak coś to proszę o kontakt na maila [email protected]

Witam. Mógłbyś sprawdzić logi i powiedzieć co mu może dolegać? Audi b6 1.8t bez seria z LPG, logi robione na 98.

W ostatnim czasie wymieniłem filtr paliwa, świece, zalatalem ezektor bo był nieszczelny i dzisiaj podczas logowania wyskakiwał błąd 

16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded, ale przeczuciem n75 i błąd zniknal.

http://vaglogi.pl/log-002_033_859yaQ.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_N9x35.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_V11QH3.html

Jutro będę jeszcze jechał podmienić przeplywke i jak mi się uda to będę chciał sprawdzić ciśnienie paliwa na listwie.

Masz może pomysły co może jej dolegać, co należałoby sprawdzić i jak to zrobić?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ?

http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Dev napisał:

Valvoline SynPower 5W40 bez normy C3

To są dwie wersje jak rozumiem ? A coś z LM ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, cabanmat napisał:

Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ?

http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html

Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, cabanmat napisał:

Stosował może ktoś Ravenol do swoich benzyn ?

http://pro-choice.pl/ravenol-turbo-vst-5w40-5l-p-1421.html

Lepszy olej niż motul napewno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, razor91 napisał:

To są dwie wersje jak rozumiem ? A coś z LM ? 

Synthoil HighTech

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od paru dni stałem się posiadaczem A8D3 4,2+LPG.. Przeglądając faktury od paru wymian poprzedni właściciel wymieniał olej co 15.000 km i zalewał olej Shell Helix Ultra 5w40. Zostać przy nim czy zmienić na coś innego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 3.11.2018 o 10:48, Kevin88 napisał:

Ja miałem niedawno zalanego VST. Dobry olej. Mniejsze ubytki niż na Xcess`ie.

Również zalazłem do mojego 2.0 115KM AZM :) - VST

Ciekawe czy odszlami trochę silnik od środka.. po poprzednim właścicielu i Mobil1 10W40 ?

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to możliwe, że u mnie w 1.8t bfb quattro w B7 nie ma dodatkowego korka oleju dla torsena i spuszcza się tylko jednym na skrzyni? Bo właśnie wymieniam i nie widzę drugiego... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Emejcz napisał:

Czy to możliwe, że u mnie w 1.8t bfb quattro w B7 nie ma dodatkowego korka oleju dla torsena i spuszcza się tylko jednym na skrzyni? Bo właśnie wymieniam i nie widzę drugiego... 

tylko Tiptronic ma takie cuś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi weszło ponad 3.5 litra to też stwierdziłem, że raczej nie ma nic dodatkowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już któryś raz podchodzę do SynPower i ponownie fail. W TDI poddał się po 5-6 miesiącach, w TSI po kilku tygodniach (domowy pochłaniacz olejów).

Kiedyś to były dobre oleje, dzisiaj kosztują mało i tyle samo są warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2018 o 22:14, Dev napisał:

tylko Tiptronic ma takie cuś

Czy do dyfra tak samo jak do skrzyni Ravenol MTF 75w80?

Wiesz może czy 1.4 litra do dyfra starczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kilka tyś temu.. zmieniłem olej na 5W40 Ravenol VST.. poprzedni właściciel lał Mobil1 10W40.

Dzisiaj moim oczom.. ukazało się masło pod korkiem.. a bardziej na bagnecie..

Czy Ravenol tak czyści.. czy zaszkodziłem czymś tą zmianą oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz na krótkich odcinkach lub/i niedogrzany silnik i taki efekt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zazwyczaj jeżdżę do pracy (90km w obie strony), wskazówka szybko osiąga 90°C. Dodam, że jeżdże na LPG. Instalacja zamontowana 4kkm temu.

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...