Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa


jpa4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam takie pytanko na temat pompy paliwa czy od silnika 2.0 alt pasuje do 1.8 t bfb bo mi padła i na miejscu jest tylko taka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w jakiej cenie masz ta z silnika alt ? Mam ten sam problem w tym samym silniku... juz drugi raz mi padla... ja dostalem na allegro sam wklad za 200zl

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydajnośćti ciśnciśnienie takie same ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie pompy od 1.8T / 1.6 / 2.0 pasują na przemian. Od 2.4 też zakładałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaka najlepsza firma ? Bo mnie już denerwuje moje . Przy codziennym rozruchu wyje jak cholera przez chwile . A była wymieniana w zimie :( tzn sam wkład tylko nie pamiętam jakie firmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używki z allegro szukaj, koniecznie od firmy z gwarancją rozruchową. Sam bym Ci jakąś sprzedał, ale za dobrze schodzą i nie mam w tej chwili żadnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal szukam sprawdzonego zamiennika pompy paliwa jakiej firmy i namiar gdzie kupić  do 1.8 bfb  bo już dwie używki kupiłem i obie szajs ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierburg szukaj. Chyba najlepszy zamiennik. A oryginał nowego typu (przewód na szybkozłączkę) można kupić nawet na alledrogo.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem ostatnio i po przeczytaniu wielu postów na temat zamienników kupiłem używaną i wymieniłem sam wkład o tygodnia kompletna cisza przy odpalaniu rano (stara poranne piski miała od 4 lat a ostatnio to już wyła non stop) i auto po nocy odpala od "strzała". Zapłaciłem 95zł z przesyłką, moja wersja była od ALT-a z 2004 roku ale to identyczne pompy.

Jeśli ktoś by się decydował to przed montażem można sprawdzić czy w pompie trzyma zawór zwrotny bo jeśli nie to rano będzie trzeba pokręcić. Duża strzykawka wężyk i próbowałem wstrzyknąć paliwo do pompy. Można też na sekundę podpiąć zasilanie i zobaczyć czy pompa zakręci ( uwaga dłuższe podłączenie na sucho może spowodować przytarcie pompy gdyż smarowana i chłodzona jest paliwem.

Edytowane przez radko123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używana pompa jak leży nie zalana to szlag ją trafia. Mój mechanik mówił że kiedyś trzymał wkład w benzynie i też padła. Jak kupować to nową.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, luknor napisał:

Używana pompa jak leży nie zalana to szlag ją trafia. Mój mechanik mówił że kiedyś trzymał wkład w benzynie i też padła. Jak kupować to nową.

Moja jakoś nie padła a zapewne trochę leżała, nowa owszem ale tylko oryginał. Sporo użytkowników ma problemy z zamiennikami. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko należy zwrócić uwagę jaką pompę mamy bo są dwa rodzaje, jedna z króćcem na przewód paliwowy (nie do kupienia nowy oryginał) i taka na szybkozłączkę. Tę nową można kupić. Ja miałem tę pierwszą i zdecydowałem się na oryginał z koszem (wkład już z szybkozłączką) bo zamiennik z króćcem (jakiś noname) buczał po połowie dnia pracy i miał problem z porannym rozruchem. Całość kupiłem za ok 800 zł, nówka VDO.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pompa podobna jest od audi tt 1.8 t magneti marelli co myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...