Skocz do zawartości
IGNOROWANY

C7 Resident


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 2/13/2018 o 07:16, marcin_o23 napisał:

Gdybyś nie mógł znaleźć to pisz, mam odłożony (co prawda dla siebie) zestaw cięta kiera s-line z A3 8V i poducha  8K0

Witam kierka nadal na stanie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.04.2018 o 08:37, Cuber napisał:

Tylko cena wyjsciowa juz nie bedzie taka petarda za silniki 3,0 .....

niemieckie ceny nie są takie złe.. podobno polskie ceny też nie mają być tak tragiczne (tak mi powiedział mój handlowiec z ASO), zobaczymy. mi sedan strasznie zamącił w głowie, tylko ja tym razem chciałbym TFSI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, jedrekx napisał:

niemieckie ceny nie są takie złe.. podobno polskie ceny też nie mają być tak tragiczne (tak mi powiedział mój handlowiec z ASO), zobaczymy. mi sedan strasznie zamącił w głowie, tylko ja tym razem chciałbym TFSI...

Jedruś za mądre A6 to wydatek w DE ok  78-80 tys euro po polskiej akcyzie i Vacie wychodzi mi coś ok 390 tys zł  ( oczywiscie za silniki jakie są teraz dostepne czyli 3.0 ) :) ale fakt będzie taniej niż A7 ;)

 

Nic trzeba poczekać na cenniki :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ;) jak sobie konfigurowałem żeby było podobnie wyposażone jak mam teraz, to cena (po doliczeniu akcyzy) wychodziła praktycznie taka sama jak za mój egzemplarz kiedy był nowy. rata w perfect przyzwoita :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jedrekx napisał:

wiem ;) jak sobie konfigurowałem żeby było podobnie wyposażone jak mam teraz, to cena (po doliczeniu akcyzy) wychodziła praktycznie taka sama jak za mój egzemplarz kiedy był nowy. rata w perfect przyzwoita :decayed:

hmmm C7 podstawa 3,0 TDI to  268 tys pln   C8 podstawa z akcyzą to ok 300 tys wiec 10 % drożej ;) 

 

ale zobaczymy jak wyjdą cenniki Ja to bym bardzo chciał aby było taniej  ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale opcje nie wychodzą tak źle :) mi wyszło 87 tys euro.. też czekam na cenniki, podobno jeszcze w kwietniu mają być. 25.08 dostaję A8 55TFSI na cały dzień to zobaczę, jak ten silnik w ogóle pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.04.2018 o 12:16, Cuber napisał:

87 tys plus akcyza ? czy z akcyzą ? 

plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam panowie!

ja z takim szybkim pytankiem, rozglądam się za c7 i myślę o silniku 3 litrowym.....

czy każdy silnik 3 litrowy jest wart zakupu?

są jakieś różnice konstrukcyjne w silnikach przed i poliftowych?

czy utrzymanie takiego silnika jest kosztowne (serwis, eksploatacja)?

chciałbym skrzynie automatyczną, z jakimi skrzyniami są łączone te silniki? Bać się takich skrzyń?

a może zamiast c7 to A7?

wiem, że tematy wałkowane na okrągło ale może pomożecie tak ogólnie na szybko w jednym miejscu rozwiać moje wątpliwości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, A-rek napisał:

witam panowie!

ja z takim szybkim pytankiem, rozglądam się za c7 i myślę o silniku 3 litrowym.....

czy każdy silnik 3 litrowy jest wart zakupu?

są jakieś różnice konstrukcyjne w silnikach przed i poliftowych?

czy utrzymanie takiego silnika jest kosztowne (serwis, eksploatacja)?

chciałbym skrzynie automatyczną, z jakimi skrzyniami są łączone te silniki? Bać się takich skrzyń?

a może zamiast c7 to A7?

wiem, że tematy wałkowane na okrągło ale może pomożecie tak ogólnie na szybko w jednym miejscu rozwiać moje wątpliwości :)

Silnik mozna przyjac ze kazdy 3.0 jest ok, kwestia tego z jaka skrzynia jest "sparowany" , ze swojej strony absolutnie odradzam polaczenie 3.0TDI +multitronikiem i napedem FWD.

Czy utrzymanie 3 litrowego silnika jest kosztowne to kwestia wzgledna, miedzy innymi tego ile pieniedzy masz/zarabisz, dla jednych to duzo dla innych suma niezauważalna. Natomiast musisz brac pod uwage ze masz 6 cylindrow a nie 4 czy tez 3 jak to sie teraz modne staje. Wchodzi tez wiecej do niego oleju, filtry sa troche drozsze, jednym slowem jest drozej jesli chodzi o same koszta "zwyklej" eksploatacji, ( choc czesto zdarza sie ze 3.0 potrafi mniej palic niz 2.0 w tej samej budzie albo bardzo podobnie ).

Co od skrzyni to najtrwalszy i przyjemny jest tiptronik, pozniej masz s-tronik ktory tez jest wart polecenia ale ma swoje problemy i na koncu jest jeszcze multitronik ktorego lepiej nie tykac kijem choc wiem ze sa i zwolennicy multi ktorzy twierdza ze nie ma lepszej skrzyni i sie nie psuje :D .

C7 i A7 to praktycznie to samo roznica tylko w ksztalcie budy i ilosci miejsca w srodku na glowe i na bagaz. A no i A7 jest drozsze w zakupie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Ogi za info :thumbup1:

 

Biorę od uwagę tylko 3.0 w Q więc mogę być pewny, że na multi nie trafię?

 

A jak z rozrządem? Przy jakim przebiegu wymiana i jakie są to koszta w ASO, a jakie w innym serwisie?

Mam na oku dwa modele i jeden ma przebieg 170 tyś km, a drugi 90 tyś km. Ten z większym przebiegiem jest nowszy i dużo lepiej wyposażony więc go jeszcze nie odrzucam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tip wsadzany jest w najmocniejszych Dieslach , czyli 313 przed lift i 320 i 326 polift 

 

Silnik 3.0 TDI ma bolączkę napinacza łańucha rozrządu i pocenia się przy tzw drugiej misce olejowej  ( wtedy prosi się uszczelnienie ponowne całego silnika )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, A-rek napisał:

 

 

Biorę od uwagę tylko 3.0 w Q więc mogę być pewny, że na multi nie trafię?

 

 

w Quattro nie ma multi......

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki :thumbup1:

 

a powiedzcie mi jeszcze jedno, czy to normalny tylny zderzak w A7? chodzi mi o to dlaczego dyfuzor nie jest czarny? tak było oryginalnie, że jest cały w kolorze?

 

b_audi-a7-coupe-2010-seitlich-hinten-117

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w seryjnym zderzaku z tego co pamiętam to dokładka jest w kolorze nadwozia  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Cuber napisał:

w seryjnym zderzaku z tego co pamiętam to dokładka jest w kolorze nadwozia  

aha, czyli jeśli auto ma pakiet S-line to dokładka powinna być koloru czarnego?

niestety nigdy nie interesowałem się modelem A7 i nie wiem jak rozpoznać czy samochód jest z pakietem S-line czy nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co wrzuciłeś foto to seria, 

 

tutaj masz s-line przedliftowy 

 

 

 

 

IMG_0001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...