tsluszniak 1 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 Tak, logi robione podczas kręcenia rozrusznikiem. Generalnie, po osiągnięciu temperatury ~90*C pracuje "normalnie" - tj. korekcje na tym PD trzymają się na poziomie ~1.7 do 2.0 mg. Do osiągnięcia tej temp. pracuje nierówno i czuć (albo tylko mi się wydaje) lekkie drgania przy przyspieszaniu. Dopiero jak osiągnie te ~90*C to jest poprawa. Spróbuję zrobić logi jutro rano, może znowu będzie miał problem z odpalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 20 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 30 minut temu, tsluszniak napisał: Generalnie, po osiągnięciu temperatury ~90*C pracuje "normalnie" - tj. korekcje na tym PD trzymają się na poziomie ~1.7 do 2.0 mg. Do osiągnięcia tej temp. pracuje nierówno i czuć (albo tylko mi się wydaje) lekkie drgania przy przyspieszaniu. Dopiero jak osiągnie te ~90*C to jest poprawa. Czyli coraz więcej wskazuje na uszczelniacze, zrób te logi, myślę że moje podejrzenia się potwierdzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się