Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z rozrządem 2.0 ALT


zdrada.k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od pół roku posiadam A4 B7 2.0 ALT. Przy uruchamianiu silnika na zimno coś "warczało" 1-2 sekundy. Po zebraniu kilku różnych opinii (w tym warsztatowych) wszystko wskazywało na napinacz łańcucha rozrządu.

Po wymianie silnik zaczął się dławić - najprawdopodobniej źle ustawione oczka na łańcuchu. Pogrzebałem w internecie i znalazłem to:

2012-08-24_232207_audi_a4_chain_settings

Prawy wałek rozrządu ustawiłem tak, żeby zgrać strzałkę na zębatce z 16 ogniwkiem łańcucha, a oba wałki tak, żeby oznaczenia zgadzały się z klawiaturą zaworów.

Silnik nie odpalił...

Szukając dalej trafiłem na to, jak powinny być ustawione krzywki:

a4-12108.png

Według tego schematu ustawienie wału wychodzi jak dla 1.8 - nie na strzałkę na zębatce tylko na perforacje na wałku.

A teraz najlepsze - silnik dalej nie odpala.

Może ktoś miał podobne problemy i mógłby coś podpowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam drugiego ALTa i oba 1-2 sec po odpaleniu zawarczą jak to nazwałeś. Gdzieś na forum widziałem wątek, gdzie ktoś opisywał podobne problemy - spróbuj poszukać. Mnie to nie przeszkadza w sumie, gdzieś spotkałem się z opinią, że tak ma być - opinia pewnie błędna ale... :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...