sycuu 0 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Witam. Dzisiaj przy odpalaniu samochodu spotkała mnie nie miła niespodzianka. Audi zaczeło strasznie falować na obrotach, po otworzeniu maski silnik strasznie się telepał i chodził jak traktor Po szybkim powrocie do domu, podłączam komputer i błąd 17930/P1522 - Camshaft Adjustment; Bank 2: Malfunction, czyli problem z czujnikiem wałka rozrządu w głowicy po stronie kierowcy. Oczywiście przed wymianą chciałbym ten czujnik jeszcze zdiagnozować - tylko jak? Jak narazie dokopałem sie do czujnika odłączyłem go i odpaliłem samochód - praca bez zmian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia83 1 Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 zobacz korekty rozrządu kanał 93 - pozycje 3 i 4 ... powinny być jak najblkiżej zera błąd czujnika wywaliprzy 15stopniach( moze 10 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sycuu 0 Opublikowano 31 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2017 Logi dynamiczne 90,93 http://vaglog.pl/log-090_093_uG8797.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietia83 1 Opublikowano 2 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2017 po logach widać ze masz przestawiony rozrąd na banku 2 masz 25 a powinno być max 5 (optymalnie 0 ) zdejmuj mordę i poukladaj rozrząd na znaki i zobacz o ile masz przestawiony ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się