Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czerwona kontrolka oleju


luc

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

przykra rzecz dzisiaj na trasie... Podczas jazdy zapaliła się czerwona kontrolka oleju, nie zdążyłem przeczytać komunikatu. Zjechałem na bok, wyłączyłem silnik. Sprawdziłem poziom oleju - jest w normie. Zawsze maiłem obawy do mitu imbusa i wyrobionego gniazda - dwóch mechaników twierdziło, że problemu w 2.0 tdi CAGA 08/2008 już nie ma.

 

Być może to jaiś czujnik ciśnienia oleju lub cokolwiek innego.

 

Pytanko : kogo polecacie w Krakowie do tematu regeneracji pompy? Przy okazji jakie opcje naprawy (sam imbus, gniazdo, pompa, jaki koszt w aso itd) ?

 

Proszę o info, pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie profilaktycznie wymieniałem imbus w napędzie pompy oleju przy przebiegu około 180-185 tys. Mechanik wówczas stwierdził, ze to ostatni moment, gdyż ma już luz. Mit nie mit jednak trzeba zmieniać. Mam auto z połowy 2010 roku


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie wiem czy to problem imbusa, ale wszystkie znaki na niebie na to wskazują... Przelot 230k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wrclaguna napisał:

a skad taka diagnoza ?


Pierwsze to sprawdzenie i diagnostyka silnika  :hi:

Takie przeczucie, w takim przypadku czujnik ciśnienia oleju plus podpiecie pod kompa? Coś jeszcze przy tym da się sprawdzić?

Awaria 20km przed Rzeszowem w pełnm słońcu (na szczęście byłem za ekranem na autobanie).

Ps.

Felunki od Ciebie wrc z 2012 dalej jeżdżą bez ryski ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam to samo co napisałem w jednym podobnym temacie:

 

Po podpięciu do kompa błąd czujnika różnicowego ciśnienia filtra cząstek stałych. Nic na temat ciśnienia oleju nie pokazało...

 

Dziwna sprawa bo DPF OFF jednakże w trasie czasem mam jakiś błąd "żółty check", który znika sam po kilkunastu godzinach postoju. Czasami kasowałem błąd z kompa gdyż sam nie gasł. Nie wiem czy komunikat tego błędu nie jest z przeszłości czyli jakiś 2 tyg wstecz...

Jest chip i dpf off, czasami przy niższych temperaturach przy pełnym bucie z zakresu 170-200 pod górke lub gdy w aucie są 2-3 osoby następuje overboost, świece mrugają, po zjechaniu na pobocze i resecie silnika problem znika...

 

Tak więc nie wiem co ma kontrolka czerwonego oleju do dpf, przy zapłonie nie ma żadnego błędu na desce, po drugim odpaleniu na autostradzie kontrolka zapaliła się po przejchaniu 50metrów i wtedy też zgasiłem całkowicie auto - nie chcę ryzykować ponownego odpalania, jutro zostanie ściągnięta miska (przy okazji w zawieszce coś się posprawdza).

 

Jakieś sugestie?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałek do regeneracji, mam mieć foto to wrzucę za kilka dni, jak wróci pompa, wysłałem kurierem na drugi koniec Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...