Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysoka temperatura wody


Sebastian09

Rekomendowane odpowiedzi

16 godzin temu, Sebastian09 napisał:

Chyba że intercooler może robić taka robote bo mam na pół chłodnicy 

Nooo... Wtedy wąż dolny byłby ciepły w niższych temperaturach a nie jak podajesz 95-100*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak doszedłem do wniosku że wskaźniki mnie po prostu chyba okłamują o 10 stopni i zostawię to w spokoju i będę jeździł może uszczelki nie wydmucha, na postoju 106 czyli jakby 96  podczas jazdy 100-103 przy 100 dolny wąż ciepły, wiskoza zasprzęgla się od 99 stopni poniżej 99 przestaje huczeć jak szalone, wentylator od klimy drugi bieg włącza się przy 106, górny wąż miękki, jak odpowietrzałem płyn przez nagrzewnice płyn gotowało mi dopiero przy około 112 stopniach. Możliwe że tak może być ? może jakiś czujnik odpowiada za te wskazania, ten od temperatury wymieniałem 3 razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak moze byc, slyszalem ze te nasze blaty tez moga troche szalec. U mnie jest tak na klimatroniku jest 98-99 i na blacie 90, jak tylko zgasze odczekam 10-15s na klimatroniku jest 101-102 to temp na blacie wchodzi pod 100. Kilka sekund pochodzi auto i spada na 90 na blacie a klimatroniku na 97-98?pozdrawiam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura na blacie 90 stopni wstaje od około 80 do 101-102 powyżej tej temp na blacie rośnie u mnie zawsze po zgaszeniu rośnie o 5-10 stopni tak jest prawie u każdego,  ale wtedy mam jakieś 108-109 to już naprawde daleko wychylone jest z klimatronikiem mi się pokrywa temp. W sprawnym aucie trzyma 90stopni i jak się zgasi to też rośnie ale nie przekroczy tych 103 i na blacie nic nie pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ODKOPUJE TEMAT

A jednak wskaźniki mnie nie kłamią :( zauważyłem rozchlapany plyn zaschniety na zbiorniczku plynu, przewód górny jakby twardszy, przy gorszym upale jest gorzej niż wczesniej 140km na blacie a temperatura zejdzie moze jeden stopień, przy takim podmuchu wydaje mi się że moment powinno zbić chociaz do tych 97 przewód od termostatu goracy czyli puszcza, ostatnie rozwiazanie to chyba chłodnica do wymiany chyba że coś pominąłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że cię wskaźniki nie kłamią w tym przypadku.

Możesz spróbować płukania układu gorącym octem - ocet dobrze rozpuszcza i nie niszczy układu, ale trzeba to zrobić porządnie.

Jesteś pewien, że przewód dolny jest gorący od płynu, a nie przypadkiem od samej temperatury silnika się nagrzał? W lecie ciężko to sprawdzić.

Problem z termostatami jest taki, że nowe mają różne temperatury otwarcia. Bardzo często różnią się od deklarowanych. Są sprawne, ale temperatury działania nie trzymają się określonych parametrów.

Znajdź sobie taki termostat który ma wedle opisu niską temperaturę otwierania i zobacz.

Płyn ci chlapie, bo przy za wysokiej temperaturze jest już duże ciśnienie i pewnie korkiem coś wywala.

Żeby ci podczas jazdy nie chłodziło płynu to chłodnica musiałaby być totalnie zabita, a jakby była totalnie zabita to w korkach by ci temperatura ostro szła w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długo tu nie zaglądałem ale to nic hehe :)

Więc tak chłodnica wymieniona na marne ;( tylko poniosłem koszta, no ale nic trzeba próbować, nie rozumiem jak taki prosty silnik może sprawiać problemy nie do rozwiązania :P

Pompa wody, chłodnica jedna z lepszych,  wiskoza, 3x czujnik temp, czujnik przy chłodnicy, korek zbiorniczka,3x termostat, nagrzewnica omijana a na klimatroniku dalej 99 zauważyłem również że czasem jakby coś sie działo bo skacze momentalnie do 104-105 na blacie również już się wtedy wychyla za 90 ale to trwa dosłownie pare minut potem wraca do 99, chociaż teraz chłodniej to 96. Moje wątpliwości budzi jeszcze nowa wiskoza po odpaleniu rano na zimnym jest zasprzęglona chuczy ładnie, po nagrzaniu przestaje, w gorące dni zasprzęglała się od 98 stopni też trochę dziwne ale na starej wiskozie i używanej było to samo więc założyłem nowa i to samo. Macie jeszcze jakieś pomysły ? A co do tego płukania to przy zmianie termosatu zlewałem może z 6 razy płyn i syfu jakiegoś nie było no ale można też spróbować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...