Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.9 TDI AFN]-Wielka prośba o analizę logów stat. i dynam.


Kowal123a

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,zaznaczę że to moje pierwsze logi jakie robiłem kiedykolwiek także jak będą błędy proszę o poprawienie poprawię rób zrobię dodatkowe nowę.

A wiec opiszę problem czasami łapie notlaufy ogólnie auto strasznie się zamuliło wcześniej rozruszałem sztangę i było ok ale na chwilę.. przegonienie już nie pomaga na zimnym silniku mam odczucie ,że lepiej się zbiera lecz nie pałuję bo szkoda silnika a na ciepłym jest tragedia.Myślę ze to kierowniczki ale nie znam się do końca dlatego proszę o poradę.Drugi problem to ciężko zapala nawet teraz gdy 20 stopni + w nocy myślę ze cofa się paliwo bo niedawno założyłem zaworek i jest o niebo lepiej tylko chciałbym to naprawić a nie maskować problem więc miło by było posłuchać porad.

STATYCZNE:

grupa 000 : http://vaglog.com/log-000_EgUs75p.html

grupa 001: http://vaglog.com/log-001_Jryzej.html

grupa 003: http://vaglog.com/log-003_77b89.html

grupa 004: http://vaglog.com/log-004_1dFqGP.html

grupa 013: http://vaglog.com/log-013_B8JHR.html

 

DYNAMICZNE:

grupa 001: http://vaglog.com/log-001_6TM4B.html

grupa 003: http://vaglog.com/log-003_56SoQ.html

grupa 004: http://vaglog.com/log-004_ut262n.html

grupa 007: http://vaglog.com/log-007_IO4Qed1.html

grupa 008: http://vaglog.com/log-008_pr7Lve.html

grupa 010: http://vaglog.com/log-010_SJv640R.html kolejny : http://vaglog.com/log-010_82055.html

grupa 011: http://vaglog.com/log-011_TqWuG.html

 

BASIC SETTINGS:

grupa 000: http://vaglog.com/log-000_Vd7zGos.html

grupa 004: http://vaglog.com/log-004_6OhIx.html 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie inni napiszą że żaluzje się przycinają  ale mój log dynamiczny wyglądał tak samo jak twój,wymień tylko gruszkę turbiny na z awx-a,tylko dobrze ją tylko wyreguluj.musisz puknąć w nastwnik bo dawka ma być ok 4 ,a ty masz 8,auto zamulone będzie na starcie,i słabe odpalanie(log 1 statyczny).

Edytowane przez Helga
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Helga dzięki za odpowiedż czekam jeszcze na inne porady.Zastanawiam się czy dawki nie można vagiem zmniejszyć wolałbym nastawnika nie ruszać chociaż kąt wtrysku sam robiłem i poradziłem sobie.Czekam na inne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki jutro to poprawię i czekam na dalsze interpretację logów co do notlaufow ale pewnie kierownice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżam , dawka zmieniona w okolicy 3,4-3,6 mg o niebo lepiej zapala i zbiera się batorego za mną nie widać więc tak zostawiłem.

Turbawkę w wolne dni wyciągnę i żaluzję pójdą do czyszczenia przy okazji wywalę kata i zobaczymy co będzie.

A propo kata ktoś wie jak wybebeszyć ,żeby puszka została dla diagnosty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wybijasz środek i wstawiasz rurkę z powrotem i dla diagnosty z zewnątrz wygląda tak samo, albo dajesz tłumik który wygląda z zewnątrz jak katalizator - efekt jakbyś dał zamiennik jakiś kata (minus tego rozwiązania - dobry diagnosta i tak się kapnie że to nie kat, nie wspominam nawet o sprawdzeniu przez analizator spalin).

Edytowane przez michal_g84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...