prośba o analizę logów i testów licznika jaeger 1/2fis b5 1.9tdi
0

    1 odpowiedź w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    lukasz420    0
    Napisano (edytowane)

    witam. w mojej b5 1.9tdi mam zegary 1/2fis jaegera. ostatnio zauważyłem problem z wskaźnikiem paliwa bo raczej mój kopciuch nie pali 8l/100km przy normalnej jeździe... parę tygodni temu po odpaleniu samochodu wskazówka podskoczyła do połowy baku po czym zaraz wróciła na swoje poprzednie miejsce czyli stan przedrezerwowy. kilka dni temu jak wracałem do domu miałem  włączoną rezerwę i przenogi jechane na niej jakieś 50km. dzisiaj jechałem do rodziny więc wiedziałem, że będę musiał tankować bo w baku prawie pusto lecz ku mojemu zdziwieniu po przekręceniu zapłonu poziom paliwa był  na tyle wysoki, że był lekko ponad rezerwę..  po przejechaniu 10km zjechałem na stacje i zatankowałem 24l diesla a wskazówka jest w 1/4 skali. 

    szukałem pomocy na forach i z tego co znalazłem to albo licznik albo pływak w baku do wymiany (btw jak się do niego dostać? od spodu auta ?)

    posiadam program vcds lite i zrobiłem test zegarów. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli ktoś by to przeanalizował i wyraził swoją opinię co do mojej wariującej wskazówki.

    1.Tu zdjęcie moich zegarów . temperatura w granicach 70stopni bo test był robiony po trasie ;).

    https://goo.gl/photos/kzw4C1Ya2UKnnB4d7

    2.tutaj pierwszy z testów wyjść czyli analog indicators. na zdjęciu tego tak nie widać ale wydaje mi się że żadna z wskazówek nie jest idealnie na środku tylko każda jest odchylona w lewą lub prawą stronę ( ta od paliwa w lewą ).

    https://goo.gl/photos/vJaoUZrbS9qWLb8J8

    3.drugi z output tests czyli 'instrument cluster lamp test'

    https://goo.gl/photos/nA2wPthVGupPhJMy5

    4. trzeci test czyli 'segment test'. dlaczego wyświetlacz wygląda na wylany jak podczas jego normalnej pracy nic takiego nie widać. mam wypaloną 1 czy 2 linie ale nie jest wylany ... i kolejne pytanie to dlaczego licznik tak mocno świeci tylko podczas tego testu ? pokrętłem na liczniku nie jestem w stanie osiągnąć takiego efektu.

    https://goo.gl/photos/i5UpvLnLykw2UCqT6

    5. podczas testu " switch and instrument lighting" w zasadzie nic się nie dzieje

    https://goo.gl/photos/9T1pd6eVeQ9oB6o2A

    6. a tutaj już zdjęcia z poszczególnych grup na blokach wartości mierzonych.  jeśli chodzi o oporność to jest cały czas jednakowa wartość. tam sie pojawiają też grupy o zakodowanych kluczykach chyba ale jestem zielony z tego więc napiszę tylko jakie kluczyki posiadam: 2 scyzorykowe, 1 serwisowy i 1 taki mały plastikowy chyba służy jako wzornik.  jeśli  chodzi o scyzorykowe klucze to oba działają  i można nimi odpalić auto. 

    https://goo.gl/photos/dgPgnkBp51ekuemp6

     

     

     

    Edytowane przez lukasz420
    błędy

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members