Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0alt nie równa praca silnika (filmik)


monia12

Rekomendowane odpowiedzi

Sonda lambda padła mi równo po 250 tyś, w specyfikacji nowej wyczytałem że na tyle jest obliczona jej żywotność. Błędów nie miałem, tylko wyrzucało ją w 16 - kod gotowości jako 1. Przechodziła adaptacje normalnie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam mniej więcej to samo co koleżanka opisuje. Z tym, że u mnie mieszkanka na Vagu oraz  sonda. Czasami właśnie też mam, że obroty falują przy starcie na zimnym silniku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj szczelność przy przepustnicy tak jak kolega wyżej napisał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.08.2017 o 19:28, koloboro napisał:

szczelność dolotu do kontroli

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
 

Masz na myśli te grube plastikowe rury wychodzące z filtra powietrza zmierzające do przepustnicy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka sytuacja. Dziś było już tak źle że auto gaslo. Kolega odpiął wtyczkę od przeplywomierza odpalilam auto. A tu nagle audi odżyla chodzi równo nie trzęsie zbiera się obroty po zmianie biegów szybko schodzą.. Tylko wyskoczyła ikonka esp na liczniku. Mogę jeździć bez podpietej przeplywki do czasu kiedy kupię nową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, więc coś nie tak z powietrzem. Przepływka źle liczy lub nieszczelność za przeplywomierzem

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyatkie te grube rury plastikowe za przeplywką sa raczej szczelne nie widać pęknięć trzeba będzie zacisnąć pasa i kupic nową przeplywkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ori bosch, 470 jakoś płaciłem i coś tam zwracali przy oddawaniu starej w gordonie. Można wymienić sam wkład, nie wiem czy to ryżowa podróbka czy ori

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze takie jedno pytanko bo naczytałam się tych wszystkich teorii spiskowych w necie i glupieje. Jeśli silniczek krokowy który też steruje obrotami byłby walnięty. To po odpieciu przepustnicy też by wsystko wróciło do normy jak w moim przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 alt to nowszy silnik benzynowy, nie posiada silniczka krokowego. Prosty sposób pokaże nieszczelności, wszystkie węże, czwornik, eżektor owinąć kawałkiem ręcznika papierowego i skręć by nie odleciał. Mgła olejowa osiądzie po powiedzmy 5 tysiącach i pokaże piękny tłusty ślad. W tym miejscu będzie nieszczelność.

Alt ma słabe punkty odmy:

-kolanko gruszki olejowej, pod plecionką lubi peknąć

-eżektor

-czwornik i jego łączenia

-plastikowe łączenie czwornik > dolot

Wszystko jest tu na forum, na necie naczytasz się o innych silnikach i w sumie stracisz czas.

Wkład przeplywki można spróbować przeczyscic specjalnym środkiem, zbadać ile pokazuje przed czyszczeniem i po (logi dynamiczne)

Patent z nawierceniem wkładu hamujące przeplywajace powietrze włącznie

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie błędy wyskakują oprucz tego w okolicy przepustnicy słychać syczenie które po wylaczeniu silnika słychać przez dwie sekundy. Kolega twierdzi że jest w tej okolicy nieszczelność . Były przeprowadzone logi dynamiczne na przepływkę wyszło 94mg/s kolega powiedział że wartość mieści się na wykresie w vagu ale puki nie dojdzie co to za syczenie nieszczelność przeplywka może trochę zakłamywać. Vag pokazał także niesprawny czujnik temp silnika.

FB_IMG_1503567814029.jpg

Edytowane przez monia12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w wolnossącym silniku:facepalm: Co to zmieni?  Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł.

Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Wandej napisał:

Nieszczelność w wolnossącym silniku:facepalm: Co to zmieni?  Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł.

Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG?

Wandej, znasz się coś na świecach typu do LPG lub takie jak producent?

Jakie polecasz od Siebie do auta, które śmiga na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieszczelność w wolnossącym silniku:facepalm: Co to zmieni?  Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł.

Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG?

Rozstales się za szybko ze swoim altem, nieszczelności przy słabej kompresji czynią cuda z tym silnikiem. Po remoncie miałem falujace obroty, przeplywka, wszystkie węże i zaworki nowe z aso i na ssaniu obroty szalały. Wyszła nieszczelność od kolektora 9a62cb823859a644d92a3cc2df24f75c.jpg

 

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Wandej napisał:

Nieszczelność w wolnossącym silniku:facepalm: Co to zmieni?  Do wymiany jest przepływomierz. Możesz kupić tzw. regenerację boscha. Stary musisz oddać ale wydasz na nowy około 300zł.

Jeśli jest błąd mieszanki to sprawdziłbym też sondę regulacyjną. Ona może powodować również falowanie obrotów bo jeśli nie działa prawidłowo auto chodzi na uśrednionych dawkach i na wolnych obrotach silnik może się zalewać. Świece jakie masz? Ile elektrod? Auto ma LPG?

Przeplywka na logach dynamicznych podaje wartości94mg/s jutro kolega podmieni cewki i zobaczymy co wyjdzie Co do świec nie wiem jakie są mam auto2 lata i dopiero teraz coś się dzieje. Ale wymienie wszystkie świece profilaktycznie bo nie są drogie tylko muszę poczytać jakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie masz gazu założ dedykowane NGK. Przeplywka w jakim zakresie obrotów tak pokazuje? Bo na wolnych obrotach powinno być oczywiście mniej. Brak jest błędów sondy regulacyjnej? Bank 1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wandej, znasz się coś na świecach typu do LPG lub takie jak producent?
Jakie polecasz od Siebie do auta, które śmiga na LPG?

Irydowe denso jedna elektroda.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Wandej napisał:

Jeśli nie masz gazu założ dedykowane NGK. Przeplywka w jakim zakresie obrotów tak pokazuje? Bo na wolnych obrotach powinno być oczywiście mniej. Brak jest błędów sondy regulacyjnej? Bank 1


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Gazu nie mam. Logi robione na3 biegu bodajże od 1500 obrotów do końca. No czytałam o Ngk 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...