Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o sprawdzenie logów BFB po modyfikacji (późno wstająca turbina)


Ecio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam obawy o nieszczelność układu, wydaje mi się ze późno wstaje turbina.

Auto ma założonego sylikonowego tipa, dp , dual simic, wtryski bex , głowica aeb ,filtr K&N (wkładka) + wgrany program 

Logi PB:

1)115 118

2) 115 118  <-- wykonałem drugi pomiar, ponieważ nie wiedziałem, czy pierwszy wyszedł poprawnie 

003 020

002 033

Logi LPG:

115 118

003 020

002 033

120 <-- Pomiar 317,6 Nm jest realny ?

Statyczne:

032

 

Dziękuje za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 120 nie patrz. LPG nie daje rady albo jest źle wyregulowane, myśle że nawet obie opcje. Na temat turbo się nei wypowiadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, zwonko napisał:

Na 120 nie patrz. LPG nie daje rady albo jest źle wyregulowane, myśle że nawet obie opcje. Na temat turbo się nei wypowiadam.

Co do LPG może być za słaby osprzęt.  Niby reduktor jest ac na 250km, ale wtryski Hanna zielone działają chyba już na granicy swojej wydajności. Rurka farro chyba fi 6:-/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pb jest wszystko wporządku, turbo może nie wstaje mega szybko ale też nie ma się czym martwić 1 bar ok 2500 obr , za to bardzo dobrze odpracowuje średni i wysoki zakres obrotów. 320-330 nm mysle że wyszłoby by bez próblemów na hamowni.

Na lpg jak kolega pisał trzeba sprawdzić co w tym setupie nie daje rady i albo wymienić słabe ogniwo albo może wystarczyć samo strojenie, podejrzewam że słabym ogniwem  w tym momencie jest rurka fi6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między 190-200KM po przepływie.  Także faktycznie hanki na granicy ale tu wyglada na to że w pewnym momencie po prostu jest koniec. Raczej ciśnienie leci, może faktycznie przez faro6 i wtedy brakuje. Jak chcesz się dowiedzieć ile tam mniejwiecej jest bez hamowania to można użyć dla prowizorki KPOWER.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co proponujecie panowie,  farro fi 8 i sprawdzić czy to da radę, a jak nie to może wymiana wtryskow na barracudy 130? Słyszałem że skrajnie wytrzymują do 65km na cylinder.  Co do późno wystającego turbo to może być też wina luzu na lopatkach?  Sprawdzałem je i wyglądają jak by wyleciał tam jakiś mały kamyczek bo są powyszczerbiane lekko łopatki :-/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, zwonko napisał:

Między 190-200KM po przepływie. 

Kolego możesz wytłumaczyć w jaki sposób to wyczytałeś z tych logów ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faro 8 i wielozawor extra i powinno spokojnie na tym co jest uciagnac, co to turbo daj sobie spokoj jest ok, co Ci to da ze turbo wstanie 200 obr wczesniej oprocz wiekszego obciazenia ukladu sprzegla i dwumasu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla  silników benzynowych 0.8*MOC=przepływ[g/s]. Odwracając równanie otrzymujemy przepływ[g/s]*1.25=MOC[KM]. KPOWER da ci krzywą przebiegu i NM na podstawie pomiarów V i RPM. Wiadomo to nie hamowania ale gdy zrobimy to dobrze to pogląd jest.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyliczenie z przeplywu nie zawsze sie sprawdza, bo jest jeszcze zaplon plus afr, ale 190 km na spokojnie powinno wyjsc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz13 napisał:

Faro 8 i wielozawor extra i powinno spokojnie na tym co jest uciagnac, co to turbo daj sobie spokoj jest ok, co Ci to da ze turbo wstanie 200 obr wczesniej oprocz wiekszego obciazenia ukladu sprzegla i dwumasu?

Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/

 

2 minuty temu, zwonko napisał:

Dla  silników benzynowych 0.8*MOC=przepływ[g/s]. Odwracając równanie otrzymujemy przepływ[g/s]*1.25=MOC[KM]. KPOWER da ci krzywą przebiegu i NM na podstawie pomiarów prędkości.

Dziękuje kolego za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Łukasz13 napisał:

To wyliczenie z przeplywu nie zawsze sie sprawdza, bo jest jeszcze zaplon plus afr, ale 190 km na spokojnie powinno wyjsc.

Oczywiście wiadomo, to tylko orientacyjna wartość ale w większości się sprawdza :)  te+/-10KM.
 

Szczerze powiedziawszy nie zastanawiałem się nad tym;/

Słuchaj @Łukasz13 wie co mówi. Szkoda męczyć autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, zwonko napisał:

Oczywiście wiadomo, to tylko orientacyjna wartość ale w większości się sprawdza :)  te+/-10KM.
 

Słuchaj @Łukasz13 wie co mówi. Szkoda męczyć autka.

OKej, super dziękuje Panowie za pomoc :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...