Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie logi zrobić aby zdiagnozować problem z moim BFB?


przemek2410

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z moim A4 B6 1.8T w lpg, auto łapie muła, ostatnio jechałem 600km i turbo raz dmucha a raz nie. Czasami "sie naprawia" i moc wraca. Ponadto zaobserwowalem, ze silnik nie pali jakby na wszystkie gary na zimnym (ale musi byc tak okolo 20 C na zewnatrz, przy upałach odpala nawet dobrze), cewki wymienione na nowe i swiece. Wiem, ze przyczyn może być wiele dlatego z których grup zrobić logi dynamiczne żeby cos później zdiagnozować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

002+033, 003+020, 115+118 naprawdę tak ciężko poszukać na forum? W pierwszym lepszym temacie o diagnostyce są załączone komplety potrzebnych logów.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, zrobiłem logi statyczne, możecie zerknąć, co jest nie tak?? Silnik zimny, po odpaleniu nie chodzi na wszystkie gary.

002+033 ->   http://vaglog.pl/log-002_033_4oxR7e.html

115-118-> http://vaglog.pl/log-015_118_kOqO3.html

Edytowane przez przemek2410
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego masz zrobic logi dynamiczne na 3 biegu od 1500 obr do odcinki z pedalem gazu wcisnietym do oporu. Przed kazdym logowaniem kasujesz bledy nawet jak ich nie ma. Kolega napisal Ci ktore logi masz zrobic. Logi dynamiczne polecam robic na rozgrzanym silniku.

Jakies bledy wyskakuja? 

Nie wiem jak Ty te logi statyczne robiles ale sonda nie pracuje

Edytowane przez zibi0310
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem log na zimnym, bo na zimnym silniku nie pali na wszystkie gary, trzesie silnikiem, jak się rozgrzeje to działa ok. Błędów nie ma. Cewki wymienione i swiece. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz wyskoczył mi błąd grzałki sondy lambda, druga sprawa to ta wylaczajaca sie turbin, ale to logi zrobie dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem co jest z twoim audi miałem podobnie

Zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej, chiński ok 30 zł, orginalny 200zł, 

Jeżdziłem po mechanikach żaden nie potrafił poprawnie go zdiagnozować. Poczytałem na forach i sam doszedłem do tego. Ogolnie to sprawdz również czy nie masz żadnych dziur na odmie i czy nie jest przypchana. Mi wyswietlał się bład 17705,wypadały zapłony losowo na cylindrach, trzesło silnikiem, oroty na lpg łapał 2tyś i spadały na Pb miał podwyższone do 1200 na jałowym  

 

zawor-odmy-skrzyni-korbowej-vaico.jpg

Edytowane przez Karol Audi A4 B6 1.8T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie palił na któryś cylinder to miałbyś błąd np.wypadania zapłonu.  

A może to ten zaworek⤵

 

Screenshot_2015-06-15-23-09-14.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.08.2017 o 21:03, jacek70 napisał:

Gdyby nie palił na któryś cylinder to miałbyś błąd np.wypadania zapłonu.  

A może to ten zaworek⤵

 

Screenshot_2015-06-15-23-09-14.png

Ten zaworek co wrzuciles jak sie nie myle jest w innym silniku.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.08.2017 o 20:56, przemek2410 napisał:

U mnie nie ma teraz żadnych błędów, nic nie pokazuje... ewidentnie nie łapie na wszystkie, niekiedy uda mu się odpalić dobrze, a niekiedy nawet zgaśnie. Czy ten zaworek może powodować ze nie pali na wszystkie cylindry?

Mi przez ten zaworek skakal na obrotach. Wypadaly mi losowo zaplony 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Karol Audi A4 B6 1.8T napisał:

Ten zaworek co wrzuciles jak sie nie myle jest w innym silniku.  

 

W 1.8t 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 2 wizytach u mechaników, ostatecznie podejrzenie padło na instalację gazową. Podjechałem do mojego gazownika, który pół roku temu zakładał mi nową instalację, okazało się, że puszczał parownik, i auto odpalało na 2 paliwach. Wymieniono mi na nowy poprzedni był KME TUR a założono mi KME Silver. Samochód po dniu pracy na nowym reduktorze, zaczął znowu na zimnym lekko trząść silnikiem ale tylko przez moment. Podjechałem znowu do gazownika i okazało się ze ten nowy tez puszcza..... masakra.., nie wiem czy to taki zbieg okoliczności, czy przez "coś" strzelają tak te parowniki.. słyszał ktoś z Was o takim podobnym przypadku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...