Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t 280+


czeslaw187

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie mam kilka pytań:

1.8t AWT quattro 

1. Czy wtryski 380 z BAM wystarczą, a jak nie jakie większe?

2. Czy seryjna pompa paliwa da radę ?  a jak nie to czy z S3 8l podejdzie p&p?

3. Do kogo po turbinę hybryde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączam się do tematu. A4 B5 AEB. Mam hybrydę zrobioną z K03 wałki z ADR i potrzebuję dobre wtryski pod minimum 250 KM. Co polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski 440cc dla pewności , pompa większa bosch 040 , jeśli chodzi o hybrydę to tylko Geremi Vag Garage :) polecam w 100 %

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. 

Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wampir napisał:

Żeby zrobić 280KM to szykuj równowartość dwóch takich B5, a turbo to tylko k04-064. 

Żadna hybryda nie da Ci na dlużej niż jeden sezon takiej mocy.

Mówisz, że hybryda nie zniesie takiej mocy w dłuższym użytkowaniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, 

Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka.

Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć.

Sporo osób na forum chwali Geremiego,

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, black4 napisał:

Witaj, 

Wszystko zależy w jakim stanie jest Twoja sprężarka.

Jeśli będzie należycie zregenerowana, shybrydowana porządnie w renomowanej firmie ( np. na K04-064) i należycie eksploatowana to będzie żyć.

Sporo osób na forum chwali Geremiego,

Pozdrawiam

 

Tak tylko K04-64 to całkiem inne turbo. Koledze @wampir chodzi o to że taka hybryda na 280 KM jest już tak rozwiercona że długo nie pociągnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzysiek masz rację, faktycznie to inne turbo...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma cudów z hybrydami. 

Druga sprawa, że seryjny kolektor wydechowy ogranicza nawet po portingu, a chińskiego kolektory czy to żeliwne czy rurowe pękają. Dobry kolektor i hybryda przewyższa ceną k04-064, która jest zintegrowana z kolektorem. W k04-064 robisz sobie 300KM na 1.2X bara i to jezdzi, nie trzeba zaglądać po maskę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odkopię trochę temat. Czy ma ktoś może B5 1.8t w quattro na seryjnej K04-64? Jestem ciekawy jakie osiągi ma taki wóz z taka turbina? Czy taka b5 w sprincie 100-200 Ma bliżej 10s czy z racji q ma sporo więcej. Golfy, Leony 1.8t na K04-64 w dobrym setupie klepią 100-200 w 10-11s? ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2017 o 09:05, Viksc napisał:

do AEB p&p wtryski z saba wystarcza do 280km

 

Potwierdzam. A jak dobrze pamiętam to przy mocnej pompie i hybrydzie K04 zrobiłem kiedyś w 20vt 299HP 

 

35 minut temu, ktr87 napisał:

ciekawy jestem jak by to wyglądało w B5?

Na pewno gorzej w wypadku quattro i próbie 100-200 

Na pewno lepiej przy próbie 0-100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...