Tomasz55555 0 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam. Jestem po chiptuningu swojej A4 B8 2.0 TDI 177 km. Mam wykres z hamowni na którym widnieje spadek mocy na oryginalnym programie jak i po podniesieniu mocy na ok. 2300 do 2500 tyś. obrotów. Moc przed wyniosła 180 km i 380 nm a po 203 km i 422 nm. Czy ktoś z was miał taki problem a może coś się kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mi identyczny silnik wypluł : mocniejsza niż powinna 181KM/412NM (w papierach 177/390) Po mapie 218KM/480NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz55555 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Pan tuner powiedział że też więcej by można wycisnąć ale trochę za bardzo dymił. Przy okazji wycięty został dpf. Auto ma przejechane 200 tyś. Martwię się tylko o ten spadek mocy. Podczas jazdy raczej tego nie czuć. Auto ciągnie normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audicoman 13 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Może przycinająca geometria turbo jest sprawcą załamania momentu na wykresie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 nie możliwie że w trakcie jazdy nie czuć takiego dołka. jeżeli rzeczywiście nie czuć to coś jest nie teges z hamownią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz55555 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Prawdopodobnie nalazłem winowajce. Był to błąd ESP który pomimo wyłączenia go guzikiem wciąż działał ograniczając trakcje. Dlatego też spadek mocy wypadał na maksymalnym momencie obrotowym który powinien być właśnie w momencie tych obrotów. Oczywiście żeby być pewnym na 100% musiałbym jeszcze raz podjechać na hamownię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin4x4 47 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Co to za tuner skoro nie wiedział o ESP i nie wyczuł jego działania ? po za tym chyba powinien odstąpić od robienia w teorii niesprawnego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz55555 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 No właśnie przy odbiorze jak zapytałem o ten spadek to powiedział że nie ma pojęcia dlaczego tak jest i że ostatnio też przy audi tyle że A6 miał takie samo zdarzenie. Przy testowym przejeździe pamiętam że ESP mrugał więc stwierdził że duży moment i wszystko działa tak jak powinno. Gdy wróciłem do domu stwierdziłem że pomimo wyłączenia ESP system wciąż działał i mrugał przy przyspieszaniu. Podłączyłem kabel i na VCDS wyświetlił ok. 15 błędów które skasowałem włącznie z błędem kontroli trakcji. Dlatego napisalem także że pomimo spadku na wykresie auto przyspiesza teraz normalnie bez odczucia spadku mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JawoR36 68 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Profesjonalista Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Bo hamować to trzeba umić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Czyli przed program nie zrobili Ci logów i nie sprawdzili błędów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz55555 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 No chyba powinni zrobić i sprawdzić czy w ogóle nadaje się do wygrania nowego programu. Nie dodałem że usuwany był także dpf przed programem. Czyli najpierw usunęli dpf-a a później program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyks 8 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 13 godzin temu, Tomasz55555 napisał: Podłączyłem kabel i na VCDS wyświetlił ok. 15 błędów które skasowałem włącznie z błędem kontroli trakcji. Po tym co napisałeś wątpie w to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 19 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2017 Wyłączyłeś pewnie tylko ASR a nie ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się