Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podwyższone obroty na jałowym 1000-1200


asadolewski

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w ostatnim czasie mam taki objaw że na biegu jałowym na silniku ciepłym utrzymują się obroty silnika 1000-1200 .
Wczoraj rozebrałem całą odmę bo zauważyłem że trójnik jest pękniety wymieniłem Trójnik wraz z zaworkiem kolanko odmy oraz wyczyściłem i wymyłem całe rurki. Generalnie cała odma jest czysta nowa i szczelna do tego wymieniłem również górny Eżektor plus zaworek zwrotny ale nic to wszystko nie pomogło zauważyłem że po ściśnieciu wężyków widocznych na filmie obroty ustają gdzie jeszcze szukać przyczyny??

Podciśnienia posprawdzane kilka wymienionych na nowe bo już poparciały szczelność sprawdzona Pianą "TESTER"nie widać aby gdzieś od góry zasysało lewe powietrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po ściśnięciu wężyka obrotu są stabilne to wino walca może być ten zaworek.  U mnie wymiana pomogła. 

 

Screenshot_2015-06-15-23-09-14.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, jacek70 napisał:

Jeśli po ściśnięciu wężyka obrotu są stabilne to wino walca może być ten zaworek.  U mnie wymiana pomogła. 

 

Screenshot_2015-06-15-23-09-14.png

Wczoraj założony nowy zaworek nic nie pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla pewności czy nowy się nie rozsypał po godzinie zdjąłem wąż z eżektora i na zassysanie się otwiera zaworek, ale na dmuchanie nie ma opcji puszczenia.

 

Edytowane przez asadolewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź zaworem czy w jedna stronę puszcza powietrze a w druga nie. Może padł i puszceza w obie strony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie się dowiem co u Ciebie jest przyczyną. Mam podobnie jak się zagrzeje (nie zawsze) i ściskanie tego podciśnienia obniża obroty. Szczelność sprawdzona, zaworek podmieniany, mam sprawny ori i zamiennik. U mnie wtedy pracuje minimalnie przepustnica i ją obstawiam. Nawet przepływka mi wtedy więcej pokazuje. Na jałowym nie jeżdżę więc puki co olałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie membrama w zaworu była dziurawa.  Po wymianie zawór ka na nowy problem rozwiązany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a czemu ty masz przepustnice zamontowana mechanizmem do góry??

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, drex87 napisał:

Kolego a czemu ty masz przepustnice zamontowana mechanizmem do góry??

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

Ja jej nie demontowałem więc nie wiem w sumie. Nie tak dawno był alternator robiony możliwe że elektryk coś popiepszył a ja się pierdziele bo nastawnik źle pracuje, lecę do garażu to przerobić.

Edytowane przez asadolewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak w skrócie wracając z garażu. Przepustnica -Poprawiona
Zaworek i Eżektor pracuje dobrze jest sprawny bo przy okazji sprawdziłem.
Odma od początku do końca jest szczelna
Dolot również szczelny wszelkie podciśnienia wymienione na nowe.

Na razie żadnej poprawy
Zostało mi do sprawdzenia Zawór DV ale czy on mógł by powodować takie objawy??
Na kompie dodam że wyrzuca mi tylko 3 błędy.
P1136 Adaptacja mieszanki (DODATNIA) (BLOK 1) Mieszanka za uboga.
P0441-System odprowadzania Par - Nieprawidłowy przepływ (ten błąd miałem od początku kupna auta czyli 3.5roku)
Oraz 3 błąd to Sondy lambda 2 za katalizatorem dlatego że po prostu w wydechu jej nie ma bo jest DP
 

Edytowane przez asadolewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie temat zamknięty okazało się jednak że winowajcą była ostatnia do sprawdzanie rzecz czyli "Zawór upustowy DV" Po wykręceniu okazało się że z węża od turbiny wyleciała WODA ( nie płyn zwykła woda) , MASŁO W ŚRODKU zawór był zapchany i otwarty w każdej pozycji mało tego po wymontowaniu dosłownie rozleciał się w ręku odleciała kopuła i membrana cała pokruszona. Od razu obdzwoniłem wszystkie Carsy, Teamy ale nie było od ręki zadzwoniłem więc do ASO na Połczyńskiej i tam dostałem nówkę ORI za 180 zł
Po zamontowaniu objaw znikł do tego bardzo wyraźnie teraz słychać SYYYK z Turbiny i moc jak by powróciła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za trop. A już mi wmawiali, że przepustnica. U mnie się nie rozsypał, ale membrana dziurawa i się nie otwierał+ ciągniecie powietrza podciśnieniem. Po wymianie wszystko jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...