Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap na 1.8T


akson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam A4 b5 1.8 ADR jednak wiadomo - mocy już za mało. Zastanawiałem się nad nowym autem ale jednak plany planami a żyć jakoś trzeba. Zainteresowałem się tematem swapu z 1.8 na 1.8T lub 2.8v6. 
1. Ktoś robił taki swap i wie mniej więcej czy to jest plug&play czy jest trochę zabawy?

2. Jakie są mniej więcej tego koszty? (sama robocizna kogoś kto się podejmie oraz wiadomo serwis takiego silnika rozrządy itp pomijając koszt samego zakupu.) 

3. Jakie oznaczenie i którą wersję szukać? Słyszałem pochlebne opinie o AEB. Czy opłaca się szukać od razu wersji 180km?]]

4. Jak szukać silnika i na co zwracać uwagę żeby się nie naciąć...?

5. Przekładka silnika oznacza pewnie też aktualizację dowodu rej.  Jak ta procedura wygląda? Czy jest różnica w OC między 1.8 a 1.8t? 

6. Zrobienie takiego swapa i silnika na igłę zamknie się w 5k razem z silnikiem?

7. Czy skrzynia z ADR wytrzyma np. 1.8t 150km lub 180km?

Edytowane przez akson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz szukać silnika razem ze skrzynią , kompem i całą wiązką.  Opłaty za 1.8 i za 1.8t są takie same bo w Polsce płacimy od pojemności a nie od mocy ( jeszcze) .☺

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja robiłem swapa z 1.6 

3200 całe auto jeżdżące po wysprzedaniu reszty gratów wyszło jakieś 1500 za wszystko co potrzebne do swapa 

mechanika raczej bez większych problemów ale z elektryka może się coś nie zgrać i trzeba przerabiać instalacje ale do ogarnięcia 

skrzynie pasują do siebie ale proponuje wziąć z 1.8t ze względu na dłuższe przełożenia 

pakiet startowy 1300zl rozrząd i inne pierdoly 

1.8t pancerne nie do zajechania jeśli zadbany a u nas z tym ciężko lipny olej palowanie na zimnym nie studzenie turbo i robią się koszta 

co do aeb to różne chodzą teorie na ten temat 

co do samego swapa to zastanowiłbym się czy napewno chcesz się w to bawić?

to loteria albo wszystko pyknie i 2dni i gotowe albo nie 

chcesz wiedzieć coś więcej to priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej .robiłem swapa z 1.8 adr na 1.8t apu. 

Silnik zanim wsadzilem rozkręcilem i pozmienialem  trochę czesci, żeby mieć spokój. 

Rozrząd Pierscienie  głowicę  itp. 

Adr 125koni /177niuta

APU obecnie  195koni /310niuta

Różnica  kolosalna. 

Polecam taką operacje jeśli budę masz zdrową i trochę luznej gotówki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2017 o 20:34, booolek napisał:

Hej .robiłem swapa z 1.8 adr na 1.8t apu. 

Silnik zanim wsadzilem rozkręcilem i pozmienialem  trochę czesci, żeby mieć spokój. 

Rozrząd Pierscienie  głowicę  itp. 

Adr 125koni /177niuta

APU obecnie  195koni /310niuta

Różnica  kolosalna. 

Polecam taką operacje jeśli budę masz zdrową i trochę luznej gotówki. 

No właśnie w tym problem, że nie mam warunków żeby to robić samemu i musiałbym grać na kogoś. 

Buda zdrowa głównie trzyma mnie wnętrze auta w świetnym kolorze tylko troszkę bieda edyszyn. Ile wyniosła Cię w całości taka operacja? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...