Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Migająca kontrolka świec żarowych podczas jazdy


a4avant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO?

[ Komentarz dodany przez: pre_pl: 07-03-2007, 14:29 ]

temat dodany do FAQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem u siebie taki sam objaw jak padł mi czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Znaczy pokazywał temperature ale świeczki mi nie grzały i migała mi kontrolka świec. Wymieniłem i jest wszystko ok. Podepnij vag-a i wszystko będzie jasne :lol: a jeśli nie to drastyczniejszym sposobem odepnij wtyczke od tego czujnika i wtedy zobacz czy będzie nadal migać u mnie przestała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja spotkałem się z takim przypadkiem że był padnięty włącznik świateł stop. Z tego co sie dowiedziałem to jest on podwójny nie tylko załącza światła ale jednocześnie rozłącza jakiś sygnał związany z abs-em. Trzeba podpiąć Vag-a tak jak powiedział kolega Grzanek85 i będzie wszystko jasne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie natomist zdarzyło się raz, czy dwa, ze kontrolka świec żarowych zaczynała migać w czasie długiego stania w korku na jałowym biegu. Z racji tego, że nie pojawia się to w codziennej eksploatacji uznałem, że "tak ma być" :) i nie drążyłem tematu. Może coś z temperaturą jednak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie u mnie bylo identycznie.Zaczelo migac jak dlugo stalem na biegu jalowym a raczej toczylem sie z gorki w korku ale po paru minutach przestalo migac i teraz juz nie miga. Czyli ze to normalny objaw w A4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a4avant, Mogłbys chociaz sie wysilic i uzupelnic swoj profil :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, miałem podobny objaw - migająca kontrolka od świec żarowych. Spadła mi wtyczka pod zbiorniczkiem wyrównawczym cieczy chłodzącej (jest stosunkowo luźno obsadzona). Na tym oczywiście sie nie skończyło, kontrolka nadal mrugała i trzeba było skasować błąd Vag'iem.

:a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Wracałem dzis z Zakopanego i jadac na Zakopiance w korku zaczela mi migac kontrolka swiec zarowych. Czy ktos mi moze powiedziec co to oznacza? Czy musze z tym jechac do ASO?

podepnij Vag'a i wszystko sie wyjasni ....

bład w ECU,powodów moze byc bardzo wiele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIgająca kontrolka w czasie jazdy mówi o problemach ze sterowaniem silnikiem podpięcie VAGa powinno wskazać źródło problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u mie sytacja wyglądała nastepująco - samchód zapalił na dotyk i po rzejechaniu 600 m zgasł silnik i juz w tym dniu nie zapalił.

Nie mam pojęcia co sie dzieje ale zaczne jutro od rana podpinając go pod VAG - Po przekrecenia kluczyka miga kontrolka świec żarowych. Być może pomyślę o filtrze paliwa bo przy okazji wymiany oleju tylko tego nie wymieniłem . :wallbash:

kolego VAG sie kłania. przeprowadz diagnostyke, napewno w pamieci jest zapisany blad ktory pomoze postawic diagnoze. bez tego ani rusz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być :) może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? ;)

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mojego problemu to dzisiaj rano próbowałem znowu odpalić i kiszka

wiec pojechałem podpiąć na VAG - serwisant powiedział że na 99% pompa padła bo wyskoczyły 3 błędy ;(

koszt naprawy 2800 + robocizna - odczółem ból w żołądku.

Napisz jakie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale.... Powoli. Najpierw niech powie jakie błędy, a potem skonsultuj to z chłopakami z naszego forum. Wielokrotnie bywało, że w serwisach po prostu się mylili albo chcieli skroić kasę. Co by nie powiedzieć to na forum jest rzeczywiście najlepsza wiedza w temacie A4, bo tu zaglądają miłośnicy, hobbyści, najbardziej zainteresowani, życzliwi i bezinteresowni.

Oby to był... ten filtr ;) Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc kontrolka dalej miga ale tylko w korkach, w upale. Wystarczy lekko wejść na obroty albo przejechać 500 m i gaśnie i wszystko wraca do normy. Absolutnie nie ma przy tym problemów z czymkolwiek, wszystko gra. Sprawdziłem i oczyściłem wszystkie wtyczki, o których mowa powyżej, w ogóle wszystkie jakie były dostępne przeczyściłem i.... nic! Filtry i oleje wymieniam regularnie tak jak prosi mnie o to auto, nie oszczędzam na tym. Dalej miga. VAG był podpięty 2 razy, przy okazji przeglądu i drugi raz, krótko po tym, jak było miganie w korku i niestety żadnych błędów w logach. Dodam, ze zauważyłem to jak miałem jakieś 160 tys na liczniku teraz mam 226 kkm. Wiecie co? Myślę, że tak ma być :) może po prostu Audisia chce się nam tak poskarżyć, że jej trochę duszno....? ;)

Pozdrawiam,

Miałem tak samo stojąc w 6km-owym korku. Zaczęło mrógać, gdyz ruszyłem zgasło. Do teraz (przejechałem jakies 2000-3000km) nic nie mrógło. Oby to był standard i nic sie nie zepsuło :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć u mnie też zaczęła mrugać ale trzy minuty wcześniej zapaliła sie kontrolka ESP.Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu było OK przez jakieś 15 kilometrów a potem znowu to samo.(w pracy samochodu i silnika nie było różnicy).Po wyjściu z auta zobaczyłem ze światła stopu zapalają sie jak chcą i po konsultacji ze swoim elektrykiem okazało sie ze padł automat od świateł stop.Kupiłem nowy w serwisie Skody za 40 zł. zmieniłem sam w 10 minut i teraz jest cacy. :> P.S. nie potrzebne było podłączanie komputera do wykasowania błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak zatarłem pompe dzisaj odbieram auto z ASO

3400 PLN koszt regeneracji

pozdrawiam

Myślałem że w tych pompach sterowanie elektr. pada a nie mechanika.

jak jest powietrze w ukladzie paliwowym,syf zamiast dobrego gnoju to siada mechanika .... :wink4:

takie kwiatki to już na własne życzenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...