Skocz do zawartości
IGNOROWANY

na lpg smierdzi z wydechu


mortek1986

Rekomendowane odpowiedzi

centralka nowa wiazka i reduktor. wtryski maja 3 lata

doam ze na starym kompie ktory padł. tez był ten sam problem, byłem u kilku gazowników zaden  mi nie pomógł.

Edytowane przez mortek1986
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uderz na forum lpg. Może znajdziesz tam kogoś w okolicy kto Ci ogarnie. Na forum to sobie możemy zgadywać nie widząc jak Ci ta instalacja pracuje. Może zostawili Ci na stałe włączoną isa2, z którą na dłuższą metę są problemy.

Możesz jeszcze sprawdzić na vagu czasy wtrysków podczas pracy na benzynie i na gazie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, mortek1986 napisał:

jakies pomysły?

Smród z wydechu = błędy składu mieszanki. 

Powody? Ilość podobna jak przyczyn ubóstwa...

Sondy lambda lub jedna z nich -pomiar zwykłym miernikiem, który często się zaleca, można sobie w d*pę wsadzić. 

Nieszczelny dolot i kompensowanie tego ilością gazu(za dużej ilości lewego powietrza)

Klejące wtryski -Magic Jety dosyć "słynne" są z tego. Zwłaszcza, gdy pożałujemy na filtr z odstojnikiem. 

 

Gówniany gaz w ulubionej stacji z domieszką oleju(jak mi mówiono "patent" na padającą/głośną pompę w dystrybutorze). Nadmierna ilość syfu/lepiku powoduje zamulenie instalacji. Kiedyś, jeszcze przy BLOSie w jednym Audi wystarczyło mi JEDNO tankowanie u krętaczy pod Krk i zaczęły się masakry. Lepienie elektrozaworów, konieczność ciągłych regulacji. W reduktorze dopiero po miesiącu ilość pojawiającego się gówna wróciła do normy.

Podobnie jakiś szemrany dostawca na okolicy, robiłem na stacji obsługi z własną stacją paliw -coś nie wypaliło z umowami to wzięli ruski gaz. No i ja regulowałem żeby odjechać, a koleżanki Espero rozdupczyło obudowę filtra tak strzelił na tym cudzie... To jest Polska, a LPG nie ma normy paliwowej, jedynie techniczną. Więc jak im udowodnią, że ma np. tylko 80 oktanów to im i tak mogą skoczyć. A gównianego "opału" trzeba walić więcej i problemy ze składem też się pojawiają. 

Złe strojenie/dobór instalacji 

Jej zużycie(np. lejące wtryskiwacze)

Braki jakościowe w wysokich napięciach i okresowe wypadanie zapłonów

I tak dalej....

Cudów nie ma -gazownicy też nie będą wnikać, bo u nich jest prosta wynikowa "czas razy pieniądz". Jak ma siedzieć nad Twoim kłopotem dzień i wziąć 50 to zapewne się na to rzuci jak szczerbaty na suchary.

VAG, korekty, sprawdzenie co w sofcie gazu piszczy. Od razu zerknięcie jakie jest podciśnienie w dolocie, może wyjdzie, że zasysa.

 

Zasysa za dużo powietrza to dodaje paliwa, żeby mieszanka była do zjedzenia. A jak mieszanki jest za dużo to część zaczyna robić za przynętę dla ekologów...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na starym silniku było to samo, teraz ma inny motor, dolot tez inny, wszytsko było rozbierane i uszczelniane, lewego powietrza nie ma, układ zapłonowy sprawny, nowe kable beru swiece ngk dedykowane do gazu, jedyne co moze miec wpływ to jedna nie oryginalna sonda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w ogóle sprawdzałeś jakie ma korekty na obydwu głowicach? Nie chodzi mi o rezystancję sond tylko o korekty na vagu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, mortek1986 napisał:

wymienie sade na oryginał i sprawdze,

Sprawdź w vagu czy sonda pracuje, po co będziesz tracił kasę jak to może nie przynieść efektu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co się rozpisywać jak kolega ma problem w mojej ocenie z wtryskiwaczami. Wymienił prawie cała instalacje ale wtrysków nie wymienił. Co z tego ze centralka, instalacja i reduktor nowy skoro wtryski maja 3 lata? Podmien listwę, kup nowa i gwarantuje ci ze problem zniknie. Oczywiście po wyśmiania obowiązkowo strojenie instalacji od nowa.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, mortek1986 napisał:

jakie wtryski polecacie?

ja mam ponad rok u siebie Barracudad alex i nie narzekam jak na razie,na gazie zrobione już 40 tyś .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam u siebie barracudy od początku instalki czyli jakieś 3 lata i ponad 70tys km i nie sprawiają problemów. Cenowo nie wiem, jak będą do wymiany to wtedy będę szukać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 340 kupisz ac w03 dla v6 i to będzie ok. Z montażem też sobie raczej sam poradzisz, ale i tak musisz pojechać, żeby ktoś Ci wystroił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko moja rada taka, skoro nikt Ci do tej pory tego nie ogarnał, zajrzyj na forum lpg. Znajdziesz może kogoś konkretnego w okolicy kto Ci ogarnie. Bo to nie koniecznie muszą być wtryski. Serio, ja jeździłem 40km na ustawienie  i mam spokój. Wtryski owszem, wymieniłem bo to były 10-letnie valteki.

Wtryski zmienisz, może potrzebnie, może nie, a dalej nikt Ci tego dobrze nie ogarnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...