Audi RS4 B9 :)

    29 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Świeżynka z Frankfurtu właśnie pokazana. RS4 b9 2.9 biturbo 450KM dostępna w Avancie i Limo. Śliczny samochód:)

    2 pierwszs zdj ukradzione Magdzie @Magdalenah;)

     

    35b4f8ab05e3fc237d3cfee7cce9aa65.jpgcc9b76c699075e92e0ba26a289ffd53e.jpgb8b18f8f804e8ffcbe2f65d3b2509279.jpgc4183ec7012c8309b0683491e286b02d.jpg1583ba008e0e81956307cfb3c99b8908.jpg1839196f3a528dc2ed3fe4df7cce6937.jpg

    Edytowane przez Kosmita

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ważne że jest limo :decayed: Ciekawe kiedy wycieknie specyfikacja dokładna i osiągi. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    5 minut temu, Sulfur napisał:

    Ważne że jest limo :decayed: Ciekawe kiedy wycieknie specyfikacja dokładna i osiągi. 

    Osiągi i specyfikacja myślę jak w RS5. Analogicznie jest pomiędzy A5 i A4 więc w RS-ach będzie tak samo. Do setki avant i A5 ma 0,2 więcej niż limo.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czekam na oficjalne ceny i warunki Perferct Lease... ;):decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)
    17 minut temu, jedrekx napisał:

    czekam na oficjalne ceny i warunki Perferct Lease... ;):decayed:

    Dobrez skonfigurowana coś w okolicach 550-600 tys. zł. Perfect lease w okolicach 7-8 tys. zł netto miesięcznie na 3 lata z przebiegiem 30 tys. rocznie. To tak na przykładzie RS5 mówię bo to wiem konkretnie. RS4 nie będzie się różniło za mocno.

    Edit:

    Przykład: bez exlusive ale naprawdę bogata (ceramika, prawie wszystkie systemy, pakiet wnętrza, blokada podniesiona do 280; ale podnieść cenę jeszcze o 50 nie jest trudno); kod Audi: AXB8ZCMM. 

    593 tys. z zerową wpłatą własną wychodzi rata 7300 zł netto. Do tego ubezpieczenie opony i koła zimowe i takie tam pierdoły i się robi 8500 zł netto jak chcesz mieć wszystko w racie.

    Edytowane przez Kosmita

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bez przesady, coś musi się w głowie grubo przestawić żeby za a4 nawet jako RS4 zapłacić 600tys. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    6 minut temu, Ogi napisał:

    Bez przesady, coś musi się w głowie grubo przestawić żeby za a4 nawet jako RS4 zapłacić 600tys. 

    Skusi się nie jeden. Zagrywka z silnikiem z porsche również swoje dorzuci:wink: Ale fakt za usportowego sedana 600k to trochę szok:kwasny:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Da się fajną konfiguracje złożyć za 500tyś co i tak wciąż jest sumą dość absurdalną.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie będzie wersji Limo.
    Spokojnie da sie złożyć wypas z czwórka z przodu skoro w Anglii ceny od GBP61,000



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Skąd ta informacja, że nie będzie limo?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Będzie limo. I za samochód sportowy zawsze trzeba zapłacić. Dziwi mnie to jak ludzie upraszczają i cenę samochodu porownuja tylko do jego wielkości. Bez przesady. Kurde. RS to zupełnie inny samochód niż A. A jak ktoś chce mieć 3,7 do setki i samochód po mieście i ma na to 600k to po co mu A8? Kupuje RS-a i już. 

    I nie jest gorszy od tego co kupił A8 za 500k.

    Za 500k a nawet 480 można skonfigurować RS5.

    dlatego napisałem bogatą wersję.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Pozwolę sobie zostawić tutaj krótki filmik informacyjny dotyczący nowego RS4. Pewnie wszystko albo prawie wszystko już wiecie, ale mimo to mam nadzieję, że się Wam spodoba!

    Pozdrawiam! :D

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wczoraj miałem okazję posiedzieć i pooglądać to cudeńko z bliska :) Robi wrażenie niesamowite :) Wg. mnie bardzo dobry krok z powrotem do bitutbo w Rs4 :D Dorzucę kilka moich fotek, co prawda robione telefonem ale lepsze to niż nic :D

    DSC_0043.JPG

    DSC_0042.JPG

    DSC_0040.JPG

    DSC_0039.JPG

    DSC_0037.JPG

    DSC_0036.JPG

    _20170923_091015.JPG

    _20170923_090839.JPG

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    FAAAAAAJNY!

    A jako zwolenning wysokich obrotów muszę coś negatywnego powiedzieć-> czerwone pole od 5.5kRPM? Czy pokazuje tak dopóki auto jest zimne? (zimny 4.2 nie zakręci się powyżej 6kRPM).

    Strasznie zakombinowany dolot jest... airbox z lewej, przepustnica z prawej (czy to coś innego?), nie ogarniam... gdzie intercooler? 2x? Dwie przepustnice i dwa doloty? ?

    Fajny otwieracz maski :)

    + Na wyśletlaczu ma dwa dodatkowe wskaźniki - "potenza" i "coppla" - co to jest? Pokazuje aktualny power output i liczy okrążenia?

    No i napis Quattro na zderzak wrócił, jak w RS6...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Witaj, 

    Czerwone pole na wyświetlaczu zapewne na zimnym silniku ograniczone jest do 5.5 tys. obr.

    Po rozgrzaniu silnika czerwone pole znika a motor z całą pewnością kręci się wyżej :D

    Rzeczywiście strasznie ostry kąt dolotu na airboxi-e się robi...

    Mało jest jeszcze danych o tym silniku.

    Podobno powstał poprzez zmodyfikowanie 4.4 V8 bi-turbo z Porsche (pozbawiono go 2 cylindrów)

    A tam są 2 boczne intercoolery...

    Otwieracz maski w B9 wygląda jak mała wycieraczka :D 

    Zdaje się, że te 2 wskażniki na VC pokazują aktualną moc i nm obrotowy...

    Jedynie wzór tych felg dyskusyjny...

    Wg. mnie o niebo lepiej wyglądałby na tych wklęsłych 7 ramiennych pająkach z RS6 C7 :D 

    Pozdrawiam

     

    Edytowane przez black4

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na pewno cieszy że im nie odwaliło tak jak z RS7 że pozbyli sie dmuchanych nadkoli i wymieniając zderzaki masz ze stockowego auta praktycznie RS7 (line) ;)

    Widac też inną geometrię zawieszenia, kolumna inaczej pochylona i schodzi bardziej do osi pojazdu (ale to już temat w ogóle w lini B9)

    Przestali walczyć z tunerami bo tak jak w Q7 sterownik lezy jak na tacy ;)

    Kolor mi sie nie widzi specjalnie bo leci za bardzo Volvo Polestarem .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witajcie,

    Tak RS4 B9 ma piękne pękate błotniki przez co rozstaw kół sporo szerszy niż w "cywilnym" B9 :D

    Sterownik faktycznie tak jak w każdym B9 odkryty...czyżby aż tak oszczędzali na materiałach/wadze itp?... dziwna polityka ....

    Kolor odważny ...na żywo b. ciekawy ... przypomina bardziej dawne audi Nogaro (tyle, że jest to perła metallic) niż ten z Polestara,

    Pozdrawiam

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wiecie jak to wyglada wagowo? Dla mnie totalna porazka jest to ze RSy sa ciezsze niz A/S... to jest mega mega dramat w autach ktore i tak sa beznadziejnie zbalansowane i nie nadaja sie do szybkiej jazdy po zakretach..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bo RS to konstrukcyjnie A.. Tyle, że przeważnie z cięższym silnikiem i lepiej wyposażone seryjnie. Będzie ciężej ale nie aż tak jak poprzednio bo silnik ma mniejszą pojemność. Przykład od A5:

    A5 gołe z 1.4 - 1465/1500 kg (coupe/sportback)

    S5 - 1690/1735 kg

    RS5 - 1730 kg.

     

    Oczywiście plus całe doposażenie samochodu, które podnosi wagę. Fizyki nikt nie oszuka.

     

    A4 gołe z 1.4 Limo/Avant - 1395/1445

    S4 limo/Avant - 1705/1750

     

    Więc RS pewnie wyjdzie odpowiednio: limo - ok. 1745 i Avant - ok. 1790. 

    Edytowane przez Kosmita

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Będzie limo

    Nie będzie limo z dwóch oczywistych powodów. Diselgate i nieoczekiwanie dobra sprzedaż sportbackow w USA. W 2015 planowali limo ale od tamtej pory bardzo duzo sie wydarzyło


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A ja tylko dodam ze nikt z was nie ma racji.Limo nie bedzie bo bedzie RS5 Sportback wiec po co sie dublować zreszta po co komuś RS w sedanie :) 

     

    ktos tam tam moze płakać ze nie ma V8.Po jeździe RS5 B9 a mam odniesie i do RS4/RS5 b8 to jak by te B8 ciągnęły za sobą kotwicę.Różnica w osiagacha prowadzeniu i paru innych rzeczach jest ogromna.A kto wie moze  juz na za chwile bedzie takie jedno na forum :) 

     

    Edytowane przez turdzi

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    9 godzin temu, turdzi napisał:

    A ja tylko dodam ze nikt z was nie ma racji.Limo nie bedzie bo bedzie RS5 Sportback wiec po co sie dublować zreszta po co komuś RS w sedanie :) 

     

    ktos tam tam moze płakać ze nie ma V8.Po jeździe RS5 B9 a mam odniesie i do RS4/RS5 b8 to jak by te B8 ciągnęły za sobą kotwicę.Różnica w osiagacha prowadzeniu i paru innych rzeczach jest ogromna.A kto wie moze  juz na za chwile bedzie takie jedno na forum :) 

     

    Potwierdzam. Będzie sportback bez limo - fakt. Ja już na weekendzik mam zarezerwowaną RS5 więc potwierdzę osiągi ale spodziewam się tego co napisales - jest roznica.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    rs4b7 limo jest najbardziej poszukiwanym rsem obecnie..  chociaz na rynek usa powinni limo wypuscic.. :(

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    15 godzin temu, turdzi napisał:

    zreszta po co komuś RS w sedanie :)

    bo niektórzy lubią sedany ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja słyszałem na początku, że limo będzie. Wczoraj gadałem z handlowcem i potwierdził mi tylko RS5 sportback. Więc nic o limo nie ma. Ale zobaczymy jak to się rozwinie. Ja się zgadzam z Jędrkiem - niektórzy wolą sedany :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dla lubiących sedany zostaje RS3 Sportsedan ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tymczasem przyłapane na żywo.Wyglada mega.Juz nie mogę sie doczekać moze uda sie zamówić juz w przyszłym miesiącu:banan:

    image.jpg

    image.jpg

    image.jpg

    image.jpg

    image.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    15 godzin temu, turdzi napisał:

    Dla lubiących sedany zostaje RS3 Sportsedan ;)

    Fajny samochód ale dla mnie wymiary A3 w limo są nie do końca. Jeździłem S3 w limo i ogólnie super samochód. Ale z zewnątrz jak dla mnie nie do końca.. jak by czegoś my brakowało..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   1 użytkownik

    • Nowi użytkownicy