Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kostka Stacyjki


mates08

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Od pewnego czasu mam takki objaw po włączeniu zapłonu że żażą się kontrolki i pojawia się czerwony alert na fisie od hamulców. Dzieje sie to czasami. Obstawiam pierwsze objawy uszkodzonej kostki stacyjki. Czy da się tą kostkę odkręcić bez zdejmowania kierownicy? Bo jeżeli nie to mam problem natępny. Jedna ze śrub torx od mocowania poduszki jest całkowicie dookoła objechana i nie mam pomysłu jak ją odkręcić :( Auto z 2000 roku kierownica s line 3 ramienna . Pomocy !!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez zdejmowania kiedy można wymienić kostkę stacyjki. Wystarczy tylko zdjąć dwupołuwkową obudowę kolumny i masz kostkę na wierzchu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooo to by było super bo jak czytałem jakieś wątki na forum to wszędzie było że trzeba zdjąc kierownice .

 

A wgl jakis pomysl na odkręcenie tego torxa objechanego?

 

Edytowane przez mates08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem w jakim stopniu masz uszkodzoną tę śrubę, ale mi się ostatnio udało nabijając młotkiem w końcu odkręcić. Bawiłem się z tym prawie 2 godziny, ale się udało.

Górnej części obudowy nie da się odkręcić bez zdejmowania kierownicy, przynajmniej w przedlifcie tak jest.

Edytowane przez MikelA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, MikelA4 napisał:

Nie wiem w jakim stopniu masz uszkodzoną tę śrubę, ale mi się ostatnio udało nabijając młotkiem w końcu odkręcić. Bawiłem się z tym prawie 2 godziny, ale się udało.

Górnej części obudowy nie da się odkręcić bez zdejmowania kierownicy, przynajmniej w przedlifcie tak jest.

Mam objechane juz ząbki w łebku. A później gdzie dokupiłeś taką śrubę ? I z tego co pamiętam to one całkowicie nie wychodzą z kierownicy to czy da się je jakoś kombinerkami później wyjąc?

Co do tego mrugania kontrolek to mam identyczny problem jak na tym filmiku z a6. Obstawiam ze to właśnie kostka 

 

Edytowane przez mates08
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, mates08 napisał:

Mam objechane juz ząbki w łebku. A później gdzie dokupiłeś taką śrubę ? I z tego co pamiętam to one całkowicie nie wychodzą z kierownicy to czy da się je jakoś kombinerkami później wyjąc?

Na razie nie dokupiłem, po prostu nie dokręcałem jej już tak mocno, żeby potem móc odkręcić.

U mnie w przedlifcie jak ściągnę poduszkę to nie ma problemu z wyjęciem tych śrub.

Może w polifcie faktycznie da się zdjąć górną i dolną osłonę kolumny bez ściągania kierownicy, musisz sprawdzić czy jest możliwość odkręcenia.

Edytowane przez MikelA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzylem tez są śruby od osłon pod kierownicą. Aczkolwiek może da się je odkręcić. Jakims cienkim śrubokrętem. Pokombinuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się po pewnych przeróbkach śruboketu odkręcić tą osłonę bez zdejmowania kierownicy. :D Dziś juz miałem taki objaw że nie mogłem odpalic wogóle auta. Kostka wymieniona. Auto wróciło do normalności . Dzięki za wszelkie wskazówki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, MikelA4 napisał:

Obyś nie miał nigdy konieczności ściągania całej kierownicy :decayed:

 

Oby nie :D Bo będzie wtedy męczarnia :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...