Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wspomaganie - płyn G004000M2 to to samo co G002000?


MARTiiii

Rekomendowane odpowiedzi

Juz 2 lata jezdzę  po wymianie płynu i nic złego sie nie dzieje. Nie wiem po co kombinować z innymi jak serwis zaleca lać orginał i nie kosztuje dużo.

Spoiler

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.06.2017 o 00:13, cabanmat napisał:

Niby tak.. ale ja kupiłem do siebie na dolewkę bo miałem min., dolałem do max... jeżdżę już ponad pół roku i nic się nie dzieje :/

to ile dołałeś ze 100ml

wylej cały płyn i zalej tym febi i wtedy mów że nic się nie stało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aso jest tylko dostępny g00400m2 jest nastepcą i mieszalny z g00200 i można stosować zamiennie
normę G00400M2 spełnia febi 6161
natomiast febi 6162 spełnia rekomendacje BMW i nie nadaje sie do oooo
 

Jak może nie spełniać skoro jest zamiennikiem g00200?

Wysłane z mojego SM-G928C przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiennikiem G00200 i G00400M2 jest febi 6161

6162 spełnia rekomendacje BMW

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Po wymianie tego co było w układzie na febi 6162 w upalne dni pompa wyła. Ponowna wymiana na 6161i cisza już drugi rok. Cos w tym jest...

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, machina napisał:

Dokładnie. Po wymianie tego co było w układzie na febi 6162 w upalne dni pompa wyła. Ponowna wymiana na 6161i cisza już drugi rok. Cos w tym jest...

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Może miałeś szersze opony hehe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szersze u mnie są według producenta zalałem febi bo miałem wyciek i zaczyna wyć.

W poniedziałek jadę do ASO i kupuje to co powinno być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lej ori nawet etka do a4 b6 podaję G00400M2 i nie jest to syntetyk tylko minerał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.07.2017 o 15:35, cabanmat napisał:

Może miałeś szersze opony hehe ?

Nie miałem szerszych opon. Wystarczyła wymiana na 6161 i zapomniałem o problemie. Pomimo iż jest to syntetyk nie widzę negatywnych skutków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem 2 litry tego co maja w ASO i przeplukalem uklad.

Jak narazie wycie ustąpiło jest ciszej  a kiera chodzi o wiele płynniej  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka Panowie :wink: mam pytanie odnośnie płynu do wspomagania ,gdyż wymieniałem go 2 lata temu i ma jakies 50 tys km nakręcone. Pytanie odnośnie wymiany przepłukałem wtedy układ i zalałem płynem g004000m2 i czy teraz mam znowu przepłukać układ i zalac g004000m2 czy można zrobić sama dolewke ??? Teraz płyn ma kolor jasno brązowy . Pozdro i dzieks za info :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz uzupełnić to co brakuje albo odessaj ile się da i zalej świerzym

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wyzyk83 napisał:

możesz uzupełnić to co brakuje albo odessaj ile się da i zalej świerzym

 

Dzieki za odpowiedz :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moge sie doszukac odpowiedzi na swoje pytanie. Pare dni temu wymienilem plyn z blizej niewiadomego na ASO g004000m2 na korku pisze wiadomo tylko mineralny a ten z aso to syntetyk. I q..a szlak trafil sile wspomagania jakis czas bylo ok przyszla pogoda na quattro plyn sie zagrzal i szlak tradil wspome. 

Czy ktos mial moze podobnie po wymianie. Dodam ze zrobilem cala wymiane ze starego na ten z ASO ok 1.8 l do przeplukania ukladu trzymajav sie "procedury" nie zapowietrzenia ukladu.

Wczoraj kupulem LHM jak zalecil DEV i dzis go planuje wymienic i zobacze co sie bedzie dzialo LHM jest mineralnym olejem.

Pomyslalem nawet aby pojechac we wtorek do tych pajacow z ASO i im powiedziec niech siano oddaja za plyn i ewentualne usterki bo barany mogli powiedziec ze g002000 byl mineralnym a ten obecny to syntetyk. Co o tym sadzcie,? Bo nie ukrywam.ze mnie sie wydaje ze w ASO beda sie bronic ze to kompatybilny zamiennik i takie tam.. i gowno nie zwroca pieniędzy. Olej gosc dobieral mi po NR VIN. fajnie jakby ktos sie wypowiedzial czy zmieniac dzis i czy sie bic z aso?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem z mirneralnego na syntetyk z aso. Porządne płukanie ukladu i nie mam najmniejszego problemu ze wspomaganiem, a nawet lżej chodzi niż przed operacją... Przejeździłem na nowym oleju kupe km, trasa niemcy, włochy w najgorętsze miesiące i nic się nie działo [emoji14] także podstaw do reklamacji ze względu na płyn raczej nie masz... Poza tym kupa osób na forum to robiła i też problemów nie mieli...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kamil-vag napisał:

Zmieniłem z mirneralnego na syntetyk z aso. Porządne płukanie ukladu i nie mam najmniejszego problemu ze wspomaganiem, a nawet lżej chodzi niż przed operacją... Przejeździłem na nowym oleju kupe km, trasa niemcy, włochy w najgorętsze miesiące i nic się nie działo emoji14.png także podstaw do reklamacji ze względu na płyn raczej nie masz... Poza tym kupa osób na forum to robiła i też problemów nie mieli...

A ja miałem 3 przypadki uszkodzenia pompy po zmianie starego oleju na ori. Po zmianie na LHM tego problemu nie było. Wnioski pozostawiam Wam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev, ja raczej uderzałbym w stronę braku wcześniejszego serwisu układu i zaniedbania ? Nie każdy jest maniakiem jak forumowicze i zmienia wszystko systematycznie, sam znam ludzi, ktorzy olej co 20 zmieniaja a inne plyny to dozywotka [emoji14] znany jest problem rdzewiejacego ukladu, drobinki lataja po ukladzie, zuzywa sie pompa itp, itd... i potem wlewajac syntetyka mozna sobie tylko poprawić [emoji14] ale to takie moje domysly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi to nie przeszkadza, dzięki temu mam na chleb.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odswieze temat.

Czy mogę spokojnie wlać g00400 choć na zbiorniczku mam g00200 ?

Jedni piszą że tak drudzy że nie?

Mi się wydaje że skoro był mineral to lać mineral do starszego układu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...