Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 AFN prośba o analizę.


mtb84

Rekomendowane odpowiedzi

auto bardzo żwawe  odpala bez problemu  trochę dymi przy butowaniu ale to raczej w normie. dziwne ze kąt wtrysku oscyluje 24-27   poprawić to wyregulować ? czy zostawić jak jest  dobrze.

Edytowane przez mtb84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie niema sondy  wiec błędu chyba nie wywali.
po odpaleniu mocno  wali sadzą  tak na sucho bardziej. kiedyś miałem podobnie był nieszczelny dolot ale teraz to nie wiem co to może być.

20170910_172713.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć te logi jeszcze raz na jakiś działający serwer. Zobaczymy jak to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie czujnik temperatury co pokazuje jak na zegarach masz 90... bo po tych logach wygląda, że turbo i przepływka OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z czujnikiem temperatury były jaja nie pokazywał na liczniku ani klimatronicu więc wymieniałem 3 razy . W vagu pokazywał w engine 90 stopni, ale w instruments było 30 stopni..

Oddałem do mechanika (pierwszy i ostatni raz) niby sprawdził wiązkę i coś w liczniku powiedział że jest..  Powiedział że wskazówka nie działa lecz robiłem test w vagu i działała, że jakaś płytka uszkodzona za małe napięcie czy coś odmówiłem naprawy powiedział 350 zł za nią .. wiec skasował 180 za diagnozę (elektromechanik POLAK we Wrocławiu) odebrałem samochód i pokazuje te 90 stopni w vagu na liczniku oraz climatronicu

Zepsuł coś bo podświetlenie climatronica osłabło (jak klikam recyrkulacje oraz nawiew na szybe -wchodzę w kody i swieci mocno ---- może jakiś pomysł co zepsuł bo demontował tylko licznik). spalanie spadło z 11l do 8l ale to dalej za dużo miesiąc temu we wrocku palił ok 6l w trasie 4-4.5/100 km/h ..przepływka nie daje za dużo powietrza na jałowym komputer chce 255 a pokazuje 450,że daje.. Turbo nie za poźno wstaje ? Jakie grupy jeszcze zrobić, abyś powiedział coś więcej  o turbo, przepływce oraz ogólnie silniku. Czy statystyczne coś ci pomogą jak tak to jakie grupy ?

received_1447108052074741.mp4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porob logi i wrzuć tu w plikach .csv bo na tych zdj to bez sensu sprawdzać...

 

A w silniku w VAGu ile pokazuje stopni po rozgrzaniu, to co na liczniku to tylko dla Ciebie, a to co w silniku to do dawek itd..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokazuje normalnie 90 . porobiłem w csv, ale laptop ma exela . po odinstalowaniu exela mam to w csv ale vaglog nie działa wrzucić to w tym formacie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś ten log grupy 011 dziwny... Zrób jeszcze raz logi grupowo

003+011+008 na 3 i 4 biegu i pedał w podłogę na 100% - najpierw rozgrzej silnik do 90 st...

Zobacz rano przed odpaleniem wskazania w grupie 007. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet od 1200 możesz... w 007 są temperatury, możesz zrzut ekranu zrobić, albo wypisać... mają być tożsame (po nocy, silnik zimny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...