Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T - błąd 17697 (n249), prośba o analizę logów


mrkreska

Rekomendowane odpowiedzi

Ogólnie sprawa dotyczy tematu https://a4-klub.pl/topic/405949-18t-bex-dławi-się-szarpie-drży/

 

Jednak wiem, że miejscem do analizy logów jest ten dział. W skrócie, przy przyspieszaniu jakby się dławił. Jedyny obecnie błąd, to 17697 od zaworka n249. Zapewne jutro zamówię ten zaworek w ciemno i go wymienię, ale chciałbym żeby mądrzejsi ode mnie rzucili okiem na logi:

002+033: http://vaglog.pl/log-002_033_5c5I2A.html

003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_W2FEG2.html

115+118: http://vaglog.pl/log-115_118_29VR2jG.html

Dzięki z góry za opinie.

 

Edytowane przez mrkreska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do logów robi się je do ponad 6000.  Chyba trochę brakuje przepływu no ale pasowałoby te 6000 zrobić. żeby być pewnym, Trochę stuka ale też bez tragedii. Poza tym, moim zdaniem, logi dość ładne.
Co do tamtego tematu to błedy intermittent - niestałe, przeglądnąć kable. 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc, to trochę strach i tak było te logi robić, bo przy takim przyspieszaniu telepie całym autem jakby się miało rozpaść... Ale porównując to z logami, które robiłem w 2015 roku, to przepływka daje takie same wartości jak wtedy (czyli albo ten typ tak ma, albo jej się po prostu nie pogarsza).  Wówczas przy 6000 obrotów pokazywała jakoś około 141 g/s i zapewne teraz byłoby tak samo.  Zapomniałem dodać, że oczywiście logi robione na benzynie i ze 200 km wcześniej wymieniane były świece.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...