Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 1.8 T BFB


rafal4b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

Jakiś czas temu zakupiłem A4 B6 1.8 T BFB + zamontowałem  LPG. Kupno tego samochodu było bardzo dobrym wyborem, lecz prawdą jest że słabo się odpycha... chcę go poddać lekkiej modyfikacji ale zanim cokolwiek zmienię chcę mieć 100% sprawną serię.   w związku z tym proszę aby ktoś doświadczony spojrzał na logi. moim zdaniem turbo trochę za słabo pompuje i przepływka pokazuje za mało.   co o tym sądzicie?

Logi na BP:

002 + 033  http://vaglog.pl/log-002_033_Mc5x0j7.html
003 + 020 http://vaglog.pl/log-003_020_dbq1T79.html
115 + 118  http://vaglog.pl/log-115_118_1lLdl5.html

Logi na LPG:

002 + 033  http://vaglog.pl/log-002_033_8R9x1.html
003 + 020  http://vaglog.pl/log-003_020_s2pr9F.html
115 + 118  http://vaglog.pl/log-115_118_02Ax6.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest bardzo ubogo, z turbo nie najgorzej na PB. Standardowo do sprawdzenia szczelność, odmy itp...

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka zaniża jakieś 10 g, sprawdz szczelność jak nic nie znajdziesz to do wymiany, turbo w miare dobrze, delikatnie niedoładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu sprawdzałem szczelność ale tak na szybko. Było trochę głośno na warsztacie ale wydawało się że jest ok. Nie było nic słychać. Sprawdzę to dla pewności jeszcze raz jak tylko będę miał wolną chwilę. Pewnie dopiero w przyszłym tyg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, przem8 napisał:

Jest bardzo ubogo, z turbo nie najgorzej na PB. Standardowo do sprawdzenia szczelność, odmy itp...

zapomniałem dodać, że logi robiłem jak wracałem z regulacji gazu. przed regulacją w grupie 32 korekta długoterminowa wynosiła 14,8. teraz jest trochę na " - ",  przez to uważasz,że jest ubogo? czy coś innego zwróciło twoją uwagę.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno na lpg jak i PB masz ubogo w grupie 33 (korekta krótkoterminowa) i na tej podstawie to sądzę :D Korekta długoterminowa jest miarodajna po kilkudziesięciu km. Jak pisał Łukasz brakuje przepływu więc przez to masz ubogo i trzeba sprawdzić szczelność, a jak wszystko będzie w porządku to przepływka do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...