Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b5 szarpanie


Gradzik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowym użytkownikiem forum i jeżeli pisze w złym dziale lub niestosownie wobec zasad panujacych na tym forum to prosze o poprawe bądź o przeniesienie :) 

Od jakiegoś czasu mam problem z moją Audi, a mianowicie szarpie dosyć mocno podczas jazdy, najbardziej odczuwalne szarpanie jest rano i tuż po pracy, czyli wnioskuje że na zimnym silniku. Auto ma zalozona instalacje LPG, jeździłem na samej benzynie, ale objaw ten sam. Odłączałem akumalotr na 30 mint, podłączyłem i też bez zmian. Swiece byly wymieniane, a cewka i Kable sprawdzane u znajomego na warsztacie (niestety nie wie co może byc przyczyna tych szarpnieć) Rozrząd byl wymieniany w tamtym roku, a za jakies pare tygodni daje do wymiany łancuszka i plastkow napinacza na tyle silnika ponieważ zaczyna mi łańcuch troche szumiec (pisze to poniewaz moze to jest przyczyną) Podłączyłem sie pod Vaga i mi wyskoczylly nastepujące błędy:

-Regulowany kolektor dolotowy, zawór przełączający: Przerwa w obwodzie:
-nieciągły

-Zawór odpowietrzenia zbiornika: Przerwa w obwodzie
-Nieciąły

-Siłownik przepustnicy: Usterka elektryczna:
-Stały

- Sygnał z przepływomierza za niski
-NIeciągły

Może któryś z tych błędów jest odpowiedzialny za te szarpanie? Jestem zielony jezeli chodzi o auta, więc dlatego zwracam się z prośbą do was o ewentualne rady bądź metodzie rozwiązania tego problemu :) z góry dziekuje za udzielone rady :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...