szarpaie na gazie, skacze temperatura

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam foumowiczów jestem tu nowy :) Prosze o pomoc kazda mile widziana w zwiazku z moja A4 b5 1.8 125 ADR Z 1997r, bo juz mi rece opadają, od jakiegoś czasu auto szarpalo mi ruszając na benzynce skakalem jak kangurek pierwsza moja mysl swieczki do wymiany na NGK ( tak jak przewidzial producent) i kable z powodów finansowych ( sentech ). Nic to mi nie pomogło, wymienilem u gazownika filtry i zrobiony serwis w instalacj ( 1.5 r ma  ) w dalszym ciagu szaarpała po podłaczeniu pod VAG-a wyskoczył błąd sondy lambda ( wymienilem na ori.) i co ? pomogło ALE  na benzynie krecila sie od początku do konca , na przelaczonym gazie nie bylo juz tak fajnie bo tak jak by brakowaloj jej mocy dochodzila do 5 tys. i jak by bylo odciencie po jezdzie 50 Km do roboty szarpało na gazie jak cho... na benzynce gitarka. wracając bylo juz dobrze na gazie ALEEE zaczeła falować mi temp z 90 na 60-70 i spowrotem rece mi opadly co moze sie dziac KTOS COS  moze podpowie wie co sie dzieje. z góry dziękuje

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Po wymianie sondy trzeba było podjechać do gazownika na korektę mapy gazu.  

    Powodem skaczącej temperatury może być uszkodzony czujnik.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czujnik okazuje się bardzo często powodem takich problemów. Posłuchaj Jacka i podjedź do gazownika, daj oczywiście potem tu znać jak wyglada sprawa. Ja obstawiam na czujnik

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć obstawialem termostat wczoraj podpielem u znajomego VAGA i temperatura elegancko 84-5 0c wiec termos bedzie chyba ok, błąd jaki był to od elektryki jak by napiecie gdzies słabe dochodziło( moze spowodowane to bylo tym ze sprawdzalem cewke )  błąd skasowany jutro zobacze czujnik wymienie i ogarne klemy na aku, i dam cynk co i jak mam nadzieje ze pomoże. Piona

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Siemanko wymienilem czujnik, temperatura stoi jest ok :) ale dalej przy 120-150 jade na 5 biegu i nagle spadek mocy redukcja i potem jest ok. ktos cos dalej podpowie ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nikt nie spytał jaka instalacja, a to podstawa.

    Jakie wtryskiwacze, jaki reduktor, jaki filtr? Ile nalatane, czy i co było robione?

    Bo jeżeli to Valteki z Alaską i podstawowy filtr... a jeszcze jak nie dotykane z 30 000 i założone byle jak(na wężykach różnej długości bliskiej lince holowniczej) to sobie można czujniki zmieniać do bólu.

    "Serwis" u gazownika to taki ogólny wyznacznik "no jedzie na gazie", a 1.5 roku nic nie mówi o używaniu instalacji, istotny jest przebieg.

    Swoją drogą temperatura 84-85 to nie jest "elegancko". Elegancko to jest możliwie blisko 89-90.

    Edytowane przez pulpecik

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    30 tys przebiegu miesiac temu wizyta u  gazownika 200 km odemnie, po wymianie filtrów i po przegladzie komputera i wszystko ok a jak szarpalo tak szarpie instalka LOVATO. teraz temp stoi jak ma być 90 i ani drgnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Wciąż nic nie wiem -"instalka Lovato" to jak "mam jakiegoś Opla". Sprecyzuj, bo może w klockach użytych tkwi sedno.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy