Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C5 - odpowietrzenie pompy ABS bez VCDS


Darek022

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
orientuje sie ktoś, czy da się odpowietrzyć pompe ABS bez podpinania kablem? Nie moge się połączyć ani VCDSem, ani Polskim Vagiem, a przy output test jeszcze wyrzuca brak komunikacji.

 

Sprawa wygląda tak, że przy regeneracji zacisku zapowietrzyłem układ, od tamtej pory auto nie hamuje. Przelałem łącznie 3-4l płynu przez układ za pomocą urządzenia do wysysania płynu, poprawa jest niewielka, pedał wpada w podłoge, a mimo podpompowania hamulce są bardzo słabe.

 

Edytowane przez Darek022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że przy zapowietrzonej pompie VCDS nie jest niezbędny?

 

Dorzucam numery pompy ABS:  8E0614111h

Edytowane przez Darek022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idzie. Zaraz znow przepompuje troche płynu wysysarką.

Tył odpowietrzałem stawiając samochód na najazdach, nie jest to wygodne ze względu na koła, ale da sie dostać.

 

Jeszcze mi dzisiaj błąd ABS wyrzuciło, pewnie coś urwałem przy zakładaniu przegubu (sam przegub wypadł o_0) eh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylnych kol nie odp na samochodzie.

Zacisk musisz miec w dloni...

Albo przeciales kabel uszkodziles koronke albo odsunoles czujnik absu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś udało mi sie tylko sprawdzić prawy tył (nie było powietrza), i niestety nie moge wcisnąć tłoczka, wiec go jutro zregeneruje i dopiero zobacze z lewej. Nie chce podnosić samochodu z obu stron jednoczenie, bo mam nierówne podłoże (raz przekrzywiło mi kobyłki i samochód spadł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrozum ze mimo tego ze nie ma powietrza to ono tam siedzi.

Ja do odp tylu uzywam scisku stolarskiego.

Sciskam tloczek i trzese zaciskiem stukam gumowym mlotkiem tak ze odp jest skierowany ku gorze.oczywiscie z pedalem w podlodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam klocek drewniany docięty zeby tłoczek zablokowac i odpowietrznik do góry i jazda

czym cofasz tłoczek?

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wesz82, no tak właśnie robiłem, i powietrza nie było, jedynie mega brudny płyn. W tłoczek wsadziłem drewno, ale tłoczek uciekł mi kilka milimetrów i teraz nie moge wcisnąć (pozyczyłem właśnie sprzęt do wciskania tłoczków, ale jutro i tak wymienie gume (widać na niej pęknięcia ze starości) i zobacze w srodku ten tłoczek, bo coś za ciężko to chodzi wg mnie).

 

Jutro lewa strona.

 

Przednich zacisków nie trzeba ściągać? Bo z przodu jeden odpowietrznik mam od gory, a jeden od dołu, to ten gdzie odpowietrznik jest od dołu może warto wyciągnać?

Edytowane przez Darek022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj zacisku od tej strony gdzie masz odp u dolu.

Tyl bedzie ciezko sie wkrecal bo blokuje go plyn tzn cisnienie.dla tego naj jest dobry scisk.

Ale w seri to lipa bo tam mech recznego zawadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obu tylnich zaciskach nie było powietrza, ale przynajmniej w jednym wymieniełem gumową osłone i uszczelkę. Ktoś założył tę gumową osłone od przedniego cylinderka i się ześlizgnęła blokując tłoczek. Tłoczek niestety będzie do wymiany jak tylko podłapie troche gotówki.

Zaraz się wezme za demontaż przedniego zacisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie ruszyłem jeszcze przodu

z tego co pamiętam to tam jest imbus 7mm a takiego nie udało mi sie dostać ani w Sziku ani Unimecie

szukam po allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...