Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ocena mapy 2.0 brd , późno wstaje dpf off


15lolo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś z kolegów może mi ocenić  wykonanie mapy  silnika brd? auto fajnie jedzie ,  lecz późno turbo wstaje (tak od 2,4 az rwie),  dodatku niby dpf off a co okolo 3 tys wyskakuj mi komunikat cegielki  po czym po 100km ginie.

Edytowane przez 15lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo w BRD po mapie. 200hp/430NM

U mnie też do 2300-2400 jest muł jak cholera a później nagle rwie.

Strasznie mnie to późne wstawanie turba denerwuje i też chciałbym coś z tym zrobić.

Gdzie robiłeś program?

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo BRD jest słynne z tego że pózno wstaje i jak już wstaje to gwałtownie . Pomaga trochę kute koło kompresji od CAHA .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem jak Gregor10 robił mapy do BRD to wg wykresów wcale tak strasznie późno nie wstają jak moja czy autora tematu.

http://gregor10.pl/audi-a4-b7-2-0tdi-brd-170km-205km-435nm/

gregor.JPG

Edytowane przez mateusztbg
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiencie turbiny na gtb i juz. Mialem to samo w brd i naszczescie zmienilem turbo na gtb2060 vklr, wstaje rowniutko i juz sama zmiana turbo duzo dala, jeszcze tylko wleca hf80 i strojenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD właśnie jednemu wstaje pięknie a drugi narzeka bo leniwa , trochę z tymi turbinami loteria . Na BRD serii było tylko 315Nm przy 2000 obr , po zmianie na kute koło kompresji było 360 Nm więc różnica spora . Dodam że u mnie głowica 8 zaworowa , na 16 napewno powinna lepiej wstawać .

Godzinę temu, zadzik napisał:

Zmiencie turbiny na gtb i juz. Mialem to samo w brd i naszczescie zmienilem turbo na gtb2060 vklr, wstaje rowniutko i juz sama zmiana turbo duzo dala, jeszcze tylko wleca hf80 i strojenie :)

Też kupiłem 2060 VKLR niedługo montaż :-) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest troche zabawy przy montazu 2060 ale do ogarniecia. Troche pieprzenia z wezykami chlodzenia w awx bo wszystko z tylu i ciezko rece zmiescic :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zadzik napisał:

Jest troche zabawy przy montazu 2060 ale do ogarniecia. Troche pieprzenia z wezykami chlodzenia w awx bo wszystko z tylu i ciezko rece zmiescic :)

Ja chyba podłącze się w węże które szły kiedyś do chłodniczki spalin :-) Ty gdzie się wpinałeś? ? Sorry że nie w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 wpialem sie w weza, ktory wychodzi z tylu glowicy przy vacum pompie przecialem go i wpialem turbo. Tak naprawde to gdzie ci bedzie wygodniej byle byl obieg plynu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, zadzik napisał:

W b6 wpialem sie w weza, ktory wychodzi z tylu glowicy przy vacum pompie przecialem go i wpialem turbo. Tak naprawde to gdzie ci bedzie wygodniej byle byl obieg plynu :)

I wszystko jasne.  U mnie w BPW z tego węża właśnie chłodzona była chłodniczka spalin przy Egr, przy usuwaniu jej złączylem poprostu węże. Teraz podepne tam chłodzenie vklr :-) Co do tematu Mateusztbg zrób logi dynamiczne grupy 1, 4 i 11 już coś będzie wiadomo :-)

Edytowane przez danielstol
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2017 o 18:36, zadzik napisał:

Zmiencie turbiny na gtb i juz. Mialem to samo w brd i naszczescie zmienilem turbo na gtb2060 vklr, wstaje rowniutko i juz sama zmiana turbo duzo dala, jeszcze tylko wleca hf80 i strojenie :)

Tylko Ty masz inny motor, cholera wie jak to będzie w naszych BRD czy to coś w ogóle da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, danielstol napisał:

I wszystko jasne.  U mnie w BPW z tego węża właśnie chłodzona była chłodniczka spalin przy Egr, przy usuwaniu jej złączylem poprostu węże. Teraz podepne tam chłodzenie vklr :-) Co do tematu Mateusztbg zrób logi dynamiczne grupy 1, 4 i 11 już coś będzie wiadomo :-)

 

Co do logów to może kiedyś wrzucę tylko nie weim czy to ma sens.

Przed programem wstawała dużo wcześniej dopiero po programie tak jak u kolegi budzi się dopiero przy 2400 ale wtedy jest "rypnięcie" konkretne, dużo wyższe niż przed programem.

Pewien mechanik znające te silniki napisał mi coś takiego:

"Ano właśnie dopiero jak turbo zacznie działać to wtedy oprogramowanie wchodzi do działania.

Mechanika musi zadziałać pierwsza. Turbo jest duże więc inercja jest duża. Jak turbo zacznie wreszcie pompować odpowiednie ciśnienie, czujniki to wykrywają, komputer to przelicza i daje dawkę paliwa. Dlatego po chipie w tych autach tzw. turo dziura staje się jeszcze większa. Tak działa fizyka i tego nie zmienimy chyba że zmiana turbiny na hybrydę, ale to już następny drogi stage.

"

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok poprawiłeś post i link działa.

 

-----------------

Hmm czyli zostaje tylko zmiana turbiny od 2.0TDI CR i remap?

 

Jak ten gregor w takim razie robił to w silnikach brd na ori turbinach, że po jego softach wg wykresów te turbiny wstają sporo wcześniej?

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawe ile to zmienia i czy po takim zabiegu znów trzeba było by robić remap.

Ogólnie z tych ppd to chyba zbyt wiele się wyciągnąć nie da prawda? Są jakieś większe customowe pompki do BRD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mateusztbg napisał:

No ciekawe ile to zmienia i czy po takim zabiegu znów trzeba było by robić remap.

Ogólnie z tych ppd to chyba zbyt wiele się wyciągnąć nie da prawda? Są jakieś większe customowe pompki do BRD?

Robiłem sobie kiedyś taka BRD z kołem CAHA i była różnica z 200 obr niżej w wstawaniu. Tak jak pisałem na zwykłym kole przy 2 tys obr było 315 Nm z kołem CAHA około 360, więc spora różnica. Co do pompek do BRD widziałem że Fratelli Bosio robi mocniejsze pompki PPD. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2017 o 00:02, danielstol napisał:

Robiłem sobie kiedyś taka BRD z kołem CAHA i była różnica z 200 obr niżej w wstawaniu. Tak jak pisałem na zwykłym kole przy 2 tys obr było 315 Nm z kołem CAHA około 360, więc spora różnica. Co do pompek do BRD widziałem że Fratelli Bosio robi mocniejsze pompki PPD. 

Bo kusi mnie właśnie drugi stage i tak zastanawiam się ile tu panowie z BRD najwięcej wyciskali.

Chciałbym bardzo ten dół poprawić, bo po chipie do tych 2300obr jest naprawdę muł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...