Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Parowanie szyb


karoladamczyk98

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, może ktoś sie spotkał z takim problem... mianowicie, parują mi szyby a najbardziej czołowa, a dokładnie zaczynają (jesień), w zeszłym sezonie było to samo ale jakoś przyzyłem... także ostatnio wziąłem sie za to, czyli:

-wymieniłem filtr kabinowy na węglowy, przy okazji wymyłem całą obudowę tego filtra (wykręciłem i wogóle) i uszczelniłem silikonem;

-uszczelniłem silikonem całą przednią szybe;

-udrożniłem i wyczyściłem odpływy razem z całym podszybiem;

-uszczelniłem przejście linki (od środka i zewnątrz) od zamka maski, był niewielki przeciek do środka;

-rozebrałem podłogę i wyciągnąłem całą wodę (z tego przecieku wyżej) z gąbki, rozebrałem w bagażniku boczne wykładziny i uszczelniłem miejsce pompki centralnego zamka oraz schowek na lewarek, wysuszyłem te wykładziny i ogólnie cały środek;

-uszczelniłem luke w rogu deski od kierowcy (odklejone po rogach tapicerka) przy podszybie, od środka...

- sprawdziłem nagrzewnice, suchutka...

-umyłem wszystkie szyby od środka, idealnie...

i ciągle parują, może lekka poprawa ale... wieczorami, gdy spadnie temperatura, jest już jakaś różnica pomiędzy tą w środku to zaczynją parować, muszę mieć na minimum 2 biegu nawiewu by było okej wyłączę moment zachodzi przednia szyba, wszystko było by okej gdyby zachodziła od strony pasażera, ale ona od strony kierowcy, pasażer widzi wszytko okej a u mnie już jest nieciekawie... dla mnie wygląda to trochę dziwienie, dla podglądu wrzucę zdjęcie

 

s.jpg

y.jpg

z.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy masz pewność co do tego , że nie leci ci woda do wewnątrz?

Sprawdź to. Jeżeli dalej jest woda , to zdejmij plastikowe osłony pod deską i poproś kogoś o polanie wodą, wtedy obserwuj.

U mnie woda podciekała z połączenia blach w narożnikach pod szybą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś jeszcze, nikt się nie spotkały z podobnym problemem w b5?

Edytowane przez karoladamczyk98
Brak kluczowego słowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drzwi kierowcy nie opadnięte czasem? Uszczelka cała? Może silniczek nawiewu zaciął się w pozycji obiegu zamkniętego.

Edytowane przez musiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to sprawdzić te drzwi? Niby nie zamykają się jak się je lekko zamknie ale to w większości a4? A jak sprawdzić ten silniczek i klapy? Uszczelka cała, sprawdzane wszystkie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wogole to jak działa w tych A4 obieg wewnętrzny, jak się go włącza? Bo u mnie jakiegoś bezpośredniego guzika nie ma, climatronika też nie mam... On sam się włącza gdy przyłączamy na ogrzewanie, dmuchawa wtedy zauważalnie nie dmucha tak mocno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie posiadasz klimy więc zapewne i obiegu zamkniętego. Na pewno dobrze wysuszyles podloge? Gabka jak namoknie to później ciężko na wysuszyć. Z wierzchu niby sucha ale we wnatrz trzyma wilgoć. 

Drzwi otwierasz lapiesz za dolny róg i dzwigasz do góry. Jeżeli się uniosa to mają luz. 

 

Edytowane przez musiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że dobrze (ale mam kolegę co mu się nalała woda do środka przez otwór linki od zamka maski i z braku czasu jeździł tak z tą wodą i jemu nie parują aż tak jak mi...) ale sprawdzę w wolnej chwili... Ale dzisiaj znowu zauważyłem że wieje mi z maskownicy od głośnika z drzwi w nogi... Sprawdzę i to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, karoladamczyk98 napisał:

Drzwi nie opadniete, i uszczelki całe... Coś jeszcze sprawdzić?

Klima jest? Odpływ wody pod schowkiem pasażera drożny? 

W dniu 2.10.2017 o 21:09, karoladamczyk98 napisał:

rozebrałem podłogę i wyciągnąłem całą wodę (z tego przecieku wyżej) z gąbki

Mowa o gąbce w podłodze?

I najważniejsze: nie ma w wozie delikatnie słodkawego zapachu glikolu?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma klimy, nie ma tego zapachu ani tłustego nalotu na szybach? ostatnio zdjąłem boczne uszczelki czołowej szyby i uszczelniłem silikonem... Poczekamy aż się zrobi chłodniej czy będzie parowac, no teraz jakoś przestało (fakt, mniej jeżdżę samochodem... W weekend postaram się nadrobić i zobaczymy)

??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musi gdzieś Ci woda zalegać, jakakolwiek nieszczelność uszczelki by przyśpieszyła odparowanie (wymiana powietrza). Zaparuje Ci, opuść minimalnie szybę kierowcy i zobaczysz, że zacznie schodzić. Ja miałem taki problem, gdy mi rynienka na filtrem kabinowym się schowała i woda leciała na filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygrzej dobrze samochod. Temp. Na maksa i piz*a. Mozesz tez falerke do srodka wlozyc i wygrzewac auto. Albo zostawic odpalone i niech se chodzi z godzin3 i wygrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są jakieś pierdolniki, pochłaniacze wilgoci coś takiego. Spróbuj, osobiście nigdy tego nie kupowałem, ale może akurat pomoże. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prałem samochód i był suszony cały dzień przy temp. 30 stopni oraz grzanie środka... Nieszczelności wszystkie wyeliminowałem (tak mi się wydaje...) a rynienka jest okej, przynajmniej nic nie wzbudziło we mnie niepokoju, a filtr kabinowy jest suchy... A obudowa usczrlniona silikonem... Pochłaniacze mam dwa... A szybę uchylam ale gdy się jedzie 120, jest temp. Minusowa to pasażerowie z tyłu troszeczkę się skarżą? a woda nie ma gdzie zbytnio zalegac bo wszystko sprawdziłem już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...