Skocz do zawartości
IGNOROWANY

TDI czyszczenie kierownic VTG


przemik

Rekomendowane odpowiedzi

u ciebie widze jest jeszcze o tyle prościej że ta powierzchnia się wyjmuje na zewnątrz i łatwo można szlifować a w afn trzeba to robić w trudnodostepnym miejscu bo sie nie demontuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam w pracy szlifiere tzw magnesówke. musze zobaczyć jak u mnie sie rozbiera i moze tam dam. i nie wiem dokładnie jak wyglada powierzchnia po szkiełkowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba szlifować papierem/kamieniem o coraz mniejszej gradacji a na koniec najlepiej recznie papierem wodnym poprawić i będzie gitara. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie

Zamiast się męczyć papierem polecam DREMEL elektryczny lub wiertarkę z regulacją obrotów i szczotkę drucianą tak jak na zdjęciu poniżej

Efekt - powierzchnia gładka jak lustro i bardzo dokładnie można każdy zakamarek wyczyścić a wszystko trwa 20min i daje dużo satysfakcji !!

Narzędzie:

20110521555.jpg

Efekt:

20110521557.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy zwykła wiertarka i miękka , okrągła , druciana szczotka :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:Witam a wiec sprawa wygladala tak ze standardowo przeladowywala mi turbina i wlaczal sie tryb awaryjny.Rozebralem i wyczyscilem turbine lopatki itd itp wymienilem zaworek N75 na nowke i auto smigalo nic sie nie dzialo..Do momentu jak oddalem autko do aliego na chipsa przy 4,5tys obrotow przeladowywuje do 1.3bar ali mowi ze jest cos nie tak w turbinie Moje pytanie do kolegow jest takie czy spotkal sie ktos z takim czyms czy jest mozliwe ze cos zle poskladalem?osobiscie w to powatpiewam skladalem jak sie nalezy moze byc cos innego czy zeczywiscie turbulum do ponownego rozbierania????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest zawsze na hamowni :sick3: a co do turbiny przed chwila ja rozebralem i widze ze dalem d*py :kwasny: zalozylem na odwrot pierscien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbood.th.jpg

Tak mocno jest skorodowane moje turbo. Zastanawiam się czy wyszlifowanie rantów do równego poziomu (poziomu śrub i podkładek trzymających muszle) nie pomoże. Pozbył bym się części rdzy, a nie przeszkodzi to niczemu w skręcaniu.

Pozytyw jedyny to fakt, że wyczyściłem EGR i kolektor ssący - a było tam też nieciekawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standardowo. nie jesteś wyjątkiem. możesz sie bawić w szlifowanie. ale jak bardzo sie tej rdzy boisz to najwyżej łączenie spryskaj wd40 tak ze 2 może 3 razy i jeśli faktycznie rdza trzyma to puści choć wątpię żeby tam wgłab weszła rdza bo po rozebraniu na łączeniu jest brak rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam problem.

Znowu chciałem wyczyścić turbine.

Złożyłem wszysktko do kupy, autko odpaliłem wszystko wydawało się pięknie.

Wsiadam i jadę i auto jakby nie miało mocy ;/

Nie jest tak źle jak w trybie awaryjnym, delikatnie lepiej.

Ale wyraźnie czuć, że samochód nie ma mocy.

Dodając gazu sztanga się unosi i opada....

Rozebrałem znowu turbinkę powiedzcie mi czy dobrze założyłem ten pierścień?

372IMG_1916.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to idę składać dalej....

Masakra!

A powiedzcie mi odpalając auto sztanga ma podchodzić do góry (na wolnych obrotach) dodając gazu powinna opadać???

Na wolnych obrotach gruchę powinno zasysać na maxa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to nie wiem gdzie jest problem....

Złożę i będę obserwował węże itp....

Możliwe, ze tam coś spierdzieliłem!

Czyli dla pewności:

1. Auto zgaszone sztanga na samym dole

2. Odpalam auto sztanga zassana na maxa do góry

3. Dodaję gazu sztanga idzie do dołu....

Tu wszystko ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ok. a jak chodzi na wolnych obrotach to masz cały czas zassane na max i nie faluje sztanga? Do sprawdzenia są wężyki podciśnieniowe i N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko, czy w silniku AVG turbina tez tak wyglada? bo chce sie za to zabrac i nie wiem czego mam sie spodziewac

AVG to to samo co AFN więc masz identyczna sytuacje :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...