Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AEB gaśnie po odpaleniu.


bialy986

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Dopadł mnie dziś problem.Rano odpaliłem autko,pochodził chwilkę,po czym zaczęło go telepać i zgasł.Przy próbie uruchomienia,silnik kręci ale nie chce zatrybic.Na vagu błędów nie ma.

Po 30 minutach ponowne sprawdzenie i to samo-odpalil na kilka sekund po czym zgasł.

Dziwne ze błędów nie wywala.Kurde,nawet do warsztatu nie dojadę.Można coś wywrozyc z tego? :'(

 

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że masz problem ze zbyt wysokim ciśnieniem oleju które podwiesza zawory.

Na jakim oleju jezdzisz?

 

Wysłane z OP3T

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obstawiam że masz problem ze zbyt wysokim ciśnieniem oleju które podwiesza zawory.
Na jakim oleju jezdzisz?
 
Wysłane z OP3T
 
 
 
 

5w40 motul.Wczoraj byłem w trasie-200km w jedną stronę,przed którą trochę musiałem dolać mobila 5w40.Po drodze były postoje,nic się nie działo.Dzwoniłem do jednego warsztatu i po nakresleniu problemu,gość mówi że może paliwo nie dochodzić.
Dodam że jak ponownie go próbowałem odpalić bezskutecznie,to zapaliła się kontrolka oleju.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik sprawdził i okazało się że na 1,2,3 cylindrze stracił kompresję.1 i 3 praktycznie do zera.Mówi że albo pierscienie albo głowica będzie do roboty.Z tego co zrozumiałem,na noc ma go zalać chyba naftą i rano się okaże.Jak pierscienie mówił coś o szukaniu słupka a jak głowica to już większy remont.
Zastanawiam się czy opłaca siebie robić czy lepiej poszukać drugiego motoru.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem nafta wyplucze nagar z poerscieni i beda pracowaly jak nalezy.

Duzo bral Ci tego oleju???

Jak drugi motor to szukaj na chodzie bys nje kupil takiego jak masz..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem nafta wyplucze nagar z poerscieni i beda pracowaly jak nalezy.
Duzo bral Ci tego oleju???
Jak drugi motor to szukaj na chodzie bys nje kupil takiego jak masz..

Ciężko powiedzieć czy dużo,+/- ok 0,5litra na ok 700km jak dobrze pamiętam.
Jak on tej narty naleje to jutro powinien ponownie sprawdzić kompresję i wtedy Będzie wiadomo co dokładnie poszlo-czy pierscienie czy głowica do roboty?
Wiadomo że jeśli miałbym kupować silnik lub słupek to najlepiej na chodzie,żeby była możliwość sprawdzenia jakiegoś.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,5l na 700 to wychodzi, że po przejechaniu 10tyś dwa razy olej miałeś wymieniony. Mój przez 9 tyś wziął ćwiartkę, z czego większość przez pokrywę wyleciało. A nie uważam by był w jakiejś super kondycji.

Edytowane przez mszark
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy wydmuchana uszczelka pod głowicą dała by taki objaw?Wcześniej nic by nie wskazywało na to.Jeszcze ktoś mi mówił że może to być kolektor,ale w to mi się nie chce wierzyć.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydmuchana raczej watpie gdyz uszczelka pusci iles tam i nie pozwoli na wiecej.

 

Zrob z mechanikiem pomiar kompresji a jak juz podlaczycie sie to i olejowa probe.

Ja stawiam na dziure w tloku albo glowicy skoro manometr nawet nie dygnal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś tą kompresję mierzył,bo tak jak pisałem na 1 i 3 cylindrze była praktycznie zerowa.Nic nie mówił że mu się go udało uruchomić.Spytam się go o tą próbę olejową.
Tak zapytam-gdyby padło że lepiej szukać używanego słupka to lepiej to zlecić mechanikowi czy samemu?

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wolalbym samemu szukac silnika.

Mechanik jak ogarniety moze pojechac ostatecznie stwierdzic czy sie nadaje nowe serce.

Nie wiem tez czy mechanik bedzie chcial tracic czas na szukanie,poza tym jak cos bedzie nie halo to bedzie musial na siebie to wziasc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonił majster.Trzeba szukać nowego słupka.Najlepiej jak bym sam znalazł jeszcze na samochodzie,a wtedy razem pojedziemy i sprawdzi jego stan.Patrząc na ogłoszenia to mało jest aeb audi,więcej jest od passata :-/

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w czym problem???

Nie patrz na to od ajl tez chyba podejdzie.

Dzwon do deva  on ten silnik ma w małym palcu obcykany wiec podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej nalany do cylindrów,trochę go spłonęło,więc pierscienie przypuszczają.Powiedział że wina bardziej leży po stronie glowicy,ale dół też może się za jakiś czas sypnąć.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej czy nafta???

Powinna spłynac i to tyle co wlal.

Niech zrobi próbe olejowa bys wiedział na czym stoisz.

Kupisz słupek wstawisz a za poł roku doł sie odezwie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba olej wlal bo mówił że w większości splynal.Wspomniałem mu o próbie olejowej-powiedzial że właśnie to zrobił.Jednak chyba się nie dogadaliśmy bo pewnie to miał na myśli,a z tegorocznych czytałem to próbę olejową trochę inaczej się wykonuje.
Myślałem że słupek to cały silnik od góry do dołu tylko bez turbiny,alternatora,rozrusznika i innych pierdół.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód już tydzień stoi,ciężko dorwać silnik.Jutro idę do mechanika i będę się chciał dowiedzieć o koszta robocizny z częściami.
Tylko teraz tak:w rozmowach z innymi osobami,mówią że mechanik nie mógłby nadać oleju do cylindrów bez zdejmowania glowicy?Poza tym musiałbym go mocno przykatowac,a silnik by stanął i strzelił jeśli by to były pierscienie.
Najprędzej poszła głowica i jest nieszczelność.
Kazać mechanikowi zwalić głowice i dać do sprawdzenia?Co wiąże się na taki remont?Pytam bo nie wiem i nie chce żeby mi mechanik wciskal jakiś kit.
Naczytalem się o podobnych przypadkach co mnie spotkało i ludziska pisali też o pękających zębach na kole.Już sam nie wiem co tam mogło yebnac.
Przypomniało mi się że czasem (najczęściej przy parkowania) w środku z kratek wentylacyjnych było czuć spalenizne i jak by dym.

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej wlewasz do silnika po przez swiece lub cewki i wtryski.wszystko zalezy jaki masz przyzad do mierzenia.

Wlewasz 5 ml czekasz 5-10 sek i mierzysz.

Jak zdejmie glowice to da do zakladu co to ogarnie od a do z no chyba ze sam splanuje ja,wymieni uszczelniacze itd.

Jak.gora to moze puszczac uszczelniaczami ale nie oznacza to ze zawory cale.

Pomysl nad zmiana lancuszka i napinacza bo 1,8t ma drugi walek napedzany lancuche  koszt ok 700zl w zamienniku..

A.smrod moze byc z kata lub nieszczelnej plecionki drgan.

1,8t lubi sobie ladnie zagrzac turbo az do czerwonosci.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...