Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów A4B7 1.9tdi BRB


seger75

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosił bym o analizę logów. Jest tam jakiś chip?Sprzedający nic o nim nie mówił. W jakiej kondycji ten silnik  przebieg 197000 rozrząd  i wałek wymieniany jakieś 5000 temu.Błędy tylko od poduszek silnika. Grupy 000 nie mogłem zrobić :(

Dynamiczne

http://vaglog.com/log-008_010_011_z1pnA0b.html

http://vaglog.com/log-001_003_004_b4uDRV3.html

http://vaglog.com/log-001_003_004_4q1fLlq.html

Statyczne

http://vaglog.com/log-001_y1Y0i7i.html

http://vaglog.com/log-003_004_007_3H3DW.html

http://vaglog.com/log-008_010_011_34cDuf.html

http://vaglog.com/log-023_018_013_oV86k04.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BIP-y na minus - tak jakby był problem z dostarczaniem paliwa, filtr kiedy wymieniany ? Jak niedawno można by sprawdzić VACum pompę...  Powietrza też tak na granicy i doładowanie też jakieś takie niepełne... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry powietrza oleju wymieniane niedawno ale paliwa to chyba nikt nie wymieniał.Wkurza mnie jedynka bardzoo krótka jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Czy ktoś może napisać gdzie teraz wrzucacie logi???

vaglog nie działa

 

 

LOG-01-011-001-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-013-001-au.CSV

LOG-01-018-xxx-xxx.CSV

Edytowane przez seger75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TAKI błąd mi wyskoczył

Czwartek,31,Maj,2018,17:57:41:00001
VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujący w środowisku Windows, uruchomiony na Windows 7 x64
Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0
Wersja danych: 20170404 DS267.7
www.vcds.pl


VIN:    Numer rejestracyjny: AUDI

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Adres 01: Silnik       Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 03G 906 016 GD    HW: 03G 906 016 GD
  Komponent i/lub wersja: R4 1,9L EDC  000SG  9577
           Kodowanie: 0000071
           Kod serwisu: WSC 12345 259 82015
                      VCID: 6BD4FF304A85F1192C-803E
Znaleziono 1 błąd:

000564 - Regulacja ciśnienia doładowania 
               P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00110000
                    Priorytet błędu: 1
                    Częstość błędu: 2
                    Wew.licznik błędów: 255
                    Przebieg: 204838 km
                    Wskaźnik czasu: 0

             Ramka zamrożona:
                    Obroty silnika: 2352 /min
                    Prędkość: 112.0 km/h
                    Obciążenie: 57.3 %
                    Napięcie: 13.98 V
                    Bity binarnie: 00000100
                    Ciśnienie rzecz.: 2050.2 mbar
                    Ciśnienie rzecz.: 2386.8 mbar


Kody gotowości: 0 0 0 0 0 

--------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------

Edytowane przez seger75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Kamil.Próbowalem na innych ale coś mi nie wychodziło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 

003,011

003,011,008

dynamiczne czy statyczne?

Które statyczne się robi z przegazówką bo zapomnialem.

Edytowane przez seger75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie miałem dziś laptopa pod ręką ale wymieniłem zawór  N75 na inny .Zasysając powietrze wężykiem sztanga sie porusza ale nie wiem czy w pełnym zakresie  około 0,5cm w górę i dół. Na wolnych obrotach nie zauważyłem po podpieciu wszystkiego jakikolwiek ruch sztangi.Gdy po zgaszeniu zdjąłem wężyk z n75 do gruszki turbo słychac jak zeszło podcisnienie. Wyczytałem żeby sprawdzić czujnik doładowania tylko nie wiem jak i gdzie go szukać. Czy czujnik  G13może mieć wpływ na wejscie w tryb awaryjny przy 130KM/h?? Amoże to zaworek zwrotny???

Edytowane przez seger75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób ten dynamiczny, bo tak to pół osprzętu sprawdzisz/wymienisz, a i tak się okaże, że zapieczona geometria... miałeś błąd z Overboost'a - czyli przeładowania, co w 99% przypadków świadczy o przycinającej się geometrii... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich .Tak jak koledzy na forum podpowiadali, przycieła się ta kierowniczka od zmiany geometrii (chyba tak to się nazywa) Żeby nie wyciągać turbiny spróbowałem rozruszać ją cięgnem od gruszki turbo. Śrubokręt zaparłem o śrubę chyba od kolektora i podnosiłem cięgno do góry.Na początku ciężko szło ale jakoś się rozruszało.Jechałem w trasę,sprawdziłem do 180km/h żadnych problemów.Piszę to po to bo może ktoś ma też taki problem z przeładowaniem i zamiast wyciągać turbo niech spróbuje zrobić tak jak ja.Może akurat pomoże.Wiem że czyszczenie mnie nie ominie ale jak na razie jest ok. Dzięki za podpowiedzi forumowiczów.     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...