Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rosnąca temperatura silnika audi a4 b5w czasie postoju oraz podjazdu pod wzniesienia


kros79

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich mam problem  w moim audi a4 b5 1.6 b z temperatura silnika która wzrasta na postoju jak stoję na światłach czy w korku lub jadę pod wzniesienie temperatura wzrasta miedzy 90 a 100 stopni , a gdy ruszę wskazówka od temperatury opada, gdy wjadę na wzniesienie jest równy teren temperatura również spada. jaki morze być problem czy była by tu wiskoza wadliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka przypadlosc pojawia sie nawet w czasie jazdy po rownym temperatura wzrasta i spada jakiej firmy zastosowac termostat , i czy to jest termostat bo szwankuje mi opodswietlenie zegarow czy moze byc tez z tym zwiazek ze cos jest z podswietleniem i wskazniki szwankuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat nie ma nic wspólnego z zestawem wskaźników... skoro tego nie wiesz sam raczej nie podejmuj sie naprawy poszukaj niestety jakiegoś serwisu trzymaj kciuki żeby nie spierdzielili.... bo niestety w Polsce fachowcy to słaby temat....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak moge sprawdzic na klimatroniku jaka jest temperatura cieczy chlodzacej silnika czy jest tutaj jakas opcja na klimatroniku jak to zrobic prosze o instrukcje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obieg zamknięty + strzałka w górę wyklikaj kanał 49 wciśnij obieg zamknięty i wyświetli Ci wartość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka powinna byc prawidlowa wartosc temperatury silnika na lkimatroniku

a czy jkais film pogladowy na yutube jest na ten temat

Edytowane przez kros79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2017 o 19:54, xamer napisał:

termostat nie ma nic wspólnego z zestawem wskaźników... skoro tego nie wiesz sam raczej nie podejmuj sie naprawy poszukaj niestety jakiegoś serwisu trzymaj kciuki żeby nie spierdzielili.... bo niestety w Polsce fachowcy to słaby temat....

Żeby być dobrym fachowcem, to trzeba się wyspecjalizować i robić jakąś grupę pojazdów, brać udział w szkoleniach, forach itd. A odnośnie furki to sprawdził bym wiskozę, termostat i miał nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie 

już się uporałem z temperatura rosnącą , wymieniony został czujnik i termostat ale teraz znowu choruje na szarpanie silnikiem 1 i 3 cylinder wypadanie zapłonu komp pokazał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hezen napisał:

Podaj kody błędów.

Wysłane z OP3T
 

wypadanie zapłonu zażegnane wymiana świec z jedno elektrodowych na trzy elektrodowe zalecane przez producenta uleczyła silnik heh he

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety ponownie następuje wypadanie zapłonu, na pierwszym cylindrze jest przeskok iskry z kabla na fajkę nawet widoczne to jest w dzień , trzeba będzie wymienić przewody , obecnie sa zamontowane o oposie na nich BREMI 2 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...