Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI BPW prosba o analize logów dynamicznych


Damian320d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam prosze o analize logow z grupy 11, wstawiam zdjecia poniewaz vaglog nie dziala.

Nowe turbo nie regenerowane.
Egr off
Dpf off
Sprawdzcie chlopaki czy wszystko gra
 
d275b8c76789f1d31ce559ac2ba8ed0a.jpg56130e1205f898e8135981fb7d0d9cab.jpg3c8c61a693073689d4a02cf8eeb6c2ef.jpg
 
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
 
 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ospale wstaje - widać nawet po N75, że daje wysterowanie 95%, żeby turbo wstało... Ale później jest już dobrze, trzyma ładnie ciśnienie... Może to kwestia samej turbiny a dokładniej regulacji sztangi gruszki podciśnienia... króciec na VACum masz sztywny nie lata ? Przejrzyj od niczego wężyki podciśnienia...

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę ospale wstaje - widać nawet po N75, że daje wysterowanie 95%, żeby turbo wstało... Ale później jest już dobrze, trzyma ładnie ciśnienie... Może to kwestia samej turbiny a dokładniej regulacji sztangi gruszki podciśnienia... króciec na VACum masz sztywny nie lata ? Przejrzyj od niczego wężyki podciśnienia...
Oki posprawdzam dokładnie w wolnej chwili. A czy jest sens w ogole zawracac sobie tym glowe?

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz wrażenia, że trochę długo reaguje na gaz ? jak Ci to nie przeszkadza to nie musisz nic robić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie masz wrażenia, że trochę długo reaguje na gaz ? jak Ci to nie przeszkadza to nie musisz nic robić [emoji14]
Tak troche[emoji850] no cóż będę patrzył. Dzięki Kamil miłego wieczoru

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgląda na to że ten typ tak ma :)

Na dowód wstawiam wykres z hamowni swojego BPW, zrobiony 9 latek temu przy okazji robienia programu .

Miało wtedy dwa latka i 53 kkm przebiegu :decayed:

skanuj0001.jpg

Popatrz na krzywą momentu , dopiero przy 2k RPM w ori programie jest on ograniczany, pokrywa się to z logiem , wtedy ciśnienie doładowania dobija do zakładanego , po programie ma to miejsce pi razy oko przy 1850 RPM :hi:

 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgląda na to że ten typ tak ma [emoji4]
Na dowód wstawiam wykres z hamowni swojego BPW, zrobiony 9 latek temu przy okazji robienia programu .
Miało wtedy dwa latka i 53 kkm przebiegu :decayed:
skanuj0001.jpg
Popatrz na krzywą momentu , dopiero przy 2k RPM w ori programie jest on ograniczany, pokrywa się to z logiem , wtedy ciśnienie doładowania dobija do zakładanego , po programie ma to miejsce pi razy oko przy 1850 RPM :hi:
 
To wszystko jasne, tak ma być, dzięki [emoji16]

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam podepnę się po ten temat bo walczę z przeładowaniem turbiny geometrie na aucie czyściłem z 2 razy grusze podmieniłem wszystko płynnie działa a jak widać po logach przeładowuje  potrafi też wejść sobie w tryb awaryjni czekam na wszelkie sugestie  jak zauważyłem w moim programie wartość zadana ciśnienia jest większa niż w logach powyżej

 

11.jpg

11a.jpg

11b.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...