Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b6 2.0 ALT +LPG


Kamil11212

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem niedawno posiadaczem a4 b6 2.0 ALT z lpg ( pon jestem umówiony do gazownika w celu sprawdzenia instalacji gazowej ) i podlaczyłem osobiście pod komputer wykazało takie błędy:

7 Faults Found:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
        P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Katalizator, bank 1 - niski próg sprawności ) 
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
        P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent ( Cylinder / cylindry - wykrycie wypadania zapłonów ) 
16687 - Cylinder 3 Misfire Detected ( Cylinder 3 - wypadanie zapłonów )
        P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16688 - Cylinder 4 Misfire Detected ( Cylinder 4 - wypadanie zapłonów )
        P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16685 - Cylinder 1 Misfire Detected ( Cylinder 1 - wypadanie zapłonów )
        P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected ( Cylinder 2 - wypadanie zapłonów )
        P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
        P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded ( Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy )

 

Przy zgaszeniu silnika czuć lpg, silnik nie przerywa w ogóle na gazie ma przyspieszenie, chodź bardzo rzadko wpadnie w rezonans silnik i delikatnie opadają obroty ale zaraz jest ok i na dłuższa mete. Poza gazownikiem co w pierwszej kolejności sprawdzić? ( wymieniłem kompletny rozrzad, wszystkie filtry, olej 5w40 motula x8100 , płyn chłodniczy, poduszkę silnika ). Skasowałem błędy jutro z samego rana idę obczaić co znów złapał ( po ok. 50km załączył się znów check engine ). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczął bym od sprawdzenia czy na benzynie jest to samo... Jak będziesz miał problemy z zapłonem to i gazu dobrze nie ustawisz. Wyczyść błędy, pojeździj trochę na Pb i znów sprawdź.

Błąd katalizatora będziesz mieć tak czy siak. Jak by się pozostałe błędy pojawiały to świece i cewki do sprawdzenia/ wymiany.

Potem skasuj błędy, ustaw gaz, pojeździj trochę i znów sprawdź błędy. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, rade napisał:

Zaczął bym od sprawdzenia czy na benzynie jest to samo... Jak będziesz miał problemy z zapłonem to i gazu dobrze nie ustawisz. Wyczyść błędy, pojeździj trochę na Pb i znów sprawdź.

Błąd katalizatora będziesz mieć tak czy siak. Jak by się pozostałe błędy pojawiały to świece i cewki do sprawdzenia/ wymiany.

Potem skasuj błędy, ustaw gaz, pojeździj trochę i znów sprawdź błędy. 

 

Po przejezdzeniu 150 km wczoraj na gazie blad tylko jest 17544 uboga mieszanka. Ale pojezdze na benzynie i zobacze czy cos zalapie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...