Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Zlokalizowanie i naprawa pływaka poziomu paliwa w AUDI 1.9TDI AVANT - AUTOMAT


medyczny.ratownik

Rekomendowane odpowiedzi

Mój pływak wczoraj ześwirował, od zera do full i do rezerwy, pół baku zero, jak VU Meter. Pływak wyjąłem, wyczyściłem kontaktem w sprayu, zamontowałem niby trzymał, potrząsnąłem budą i znowu świr. Wyjąłem i wziąłem płyn do czyszczenia metali (numizmatów) wyczyściłem i włożyłem. Trzymał 1/4 baku, potrząsnąłem (nawet sąsiad przyleciał bo myślał że bunga bunga xD) i dalej trzymał. Dumny zamontowałem go i na stację zatankować do pełna i wisi na 3/4.

Z tego co zauważyłem to, że masz pod kątem, czyli mniej więcej tak >> / (pod ukosem jak jeszcze dobrze widzę)
u mnie natomiast jest w pionie | (pionie jak z tej samej perspektywy patrzę)

Jest możliwość że pływak się zablokował się na baku i dlatego nie pnie się do Full baku?

Sprawdzałem na sucho, czyli sam zmieniałem położenie pływaka i działał jak należy.


Problem rozwiązany. Smok musi być pod kątem tak jak na przedstawionych zdjęciach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi powie czy na wtyczce przy pompie powinno być jakieś napięcie w zależności od ilości paliwa? I które piny. Bo mi wywala na kompie open or short to B+ (cały czas rezerwa pali) i nie wiem czy pływak czy gdzies coś w kablach dalej, a nie chciałbym na darmo wyciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...