Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zapieczone jarzma


ziomek435

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, mix99 napisał:

Mam ten sam problem, szykuję się do włożenia swapa i kiedyś profilaktycznie w wolnej chwili chciałem ruszyć śruby od jarzm, o ile z przodu poszło fajnie, to z tyłu ani drgnęły, w dodatku strasznie skorodowane...:facepalm:

A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym się przejmujesz skoro chcesz robić SWAPa  ?
No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mix99 napisał:

No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty

raczej jarzmo do zwrotnicy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Dev napisał:

raczej jarzmo do zwrotnicy 

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, mix99 napisał:

No dokładnie.

Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych :facepalm:

W ETCE jest info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dev napisał:

W ETCE jest info

widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, audicoman napisał:

Co do odkręcania śrub jarzma od zwrotnicy to najlepiej dzień przed zabiegiem zapsikać WD40. Łepek śruby w który wchodzi imbus powinien być oczyszczony z błota, kurzu itp. w przeciwnym wypadku nie będziesz w stanie wsadzić do końca imbusa i obrobisz śrubę. Można też parę razy delikatnie uderzyć śrubę np. przez pręt, punktak.  W ekstremalnych przypadkach zostaje podgrzewanie palnikiem, odkręcenie tzw. "żabą" za łeb śruby.

wystarczy zwykłą szlifierka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podałem metody mniej drastyczne :decayed: Ewentualnie można coś można przyspawać do łebka śruby i też pójdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...