alienv8 1 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Cześć , ostatnio pojawił mi się następujący problem . Jak silnik rozgrzeje się do 90 stopni to jadąc np. po autostradzie stałą prędkością 150km/h zaświeca mi się kontrolka od trakcji i chwilami audi nie reaguje na naciśnięcie padłu gazu i czuć spadek mocy . Wciskam jeszcze raz i jest ok . Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu kontrolka gaśnie . Dzieje się tak w czasie jazdy w trasie nie po mieście . Dodam że po prawej stronie silnika stojąc przodem , widzę wiszące przewody podciśnieniowe nigdzie nie podłączone . Może to jest przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 23 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2017 Moze..... bledy jakies wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 25 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2017 (edytowane) ...a podczas świecenia się kontrolki zmienia się dźwięk silnika? Najpierw sprawdź błędy i módl sie, żebyś nie zobaczył 00505. A przede wszystkim napisz o jakim silniku mówimy Edytowane 25 Października 2017 przez GOLI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienv8 1 Opublikowano 27 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Motor 2.5 TDI AKE 180KM , nie dźwięk silnika jest cały czas taki sam . Tylko mam wrażenie że w momencie zaświecenia się kontrolki trakcji audi nie przyspiesza tak jak powinna . Sprawdzę błędy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 27 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2017 Sprawdź błędy, bez tego nie ma sensu gdybać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alienv8 1 Opublikowano 25 Marca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Sprawdź błędy, bez tego nie ma sensu gdybać...Temat ogarnięty , po 1 uszkodzony był czujnk pedalu stop ,po 2 pęknięty przewód ciśnieniowy od sterowania klapą przepustnicy .Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się