Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czy napinacz pada?


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli nie chcesz wymieniać w ciemno rano zdejmij pokrywę zaworów i po kolei sprawdzaj popychacze na każdym cylindrze oczywiście muszą być ustawione na pracy jeżeli będą się uginac pod oporem są ok jeśli będą luźno latać do wymiany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mechanik to odrazu napinacz chce wymieniać za 2400 zl a według mnie stuka z przodu silnika . Nie sztuką jest wywalić 2400 i dalej miec stuki sztuką jest naprawić a nie wymienic cos co nie jest przyczyną.  Z czego się dowiedziałem to przy napinaczu skakał by blad bo jest hydro-elektryczny 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Wojtass2828 napisał:

Mechanik to odrazu napinacz chce wymieniać za 2400 zl a według mnie stuka z przodu silnika . Nie sztuką jest wywalić 2400 i dalej miec stuki sztuką jest naprawić a nie wymienic cos co nie jest przyczyną.  Z czego się dowiedziałem to przy napinaczu skakał by blad bo jest hydro-elektryczny 

Zmień mechanika jak nawet nie chce mu się poszukać przyczyny..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.10.2017 o 08:34, Wojtass2828 napisał:

Na samym początku przez chwilkę. 

Przerabiałem taki sam dźwięk, pojawił się kilka miesięcy po wymianie napinacza, potem zniknął i znowu czasem się pojawi (tylko na zimnym po długim postoju). Na 100% pochodzi od napinacza. Jak trwa to chwilę to nie ma się czym przejmować. Sprawdź ciśnienie oleju i możesz zajrzeć pod pokrywę jak to wygląda. Padnięty napinacz wcale nie musi wywalać błędu :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrą sugestie otrzymałeś dotyczącą zmiany mechanika. Jeżeli uszkodziłby się napinacz jak sama nazwa mówi on napina łańcuszkek rozrządu. Pełni on funkię napinania i ona po uruchomieniu trwa nie że napina jednorazowo i już. Tylko cały czas. Więc co za tym idzie gdyby był on uszkodzony nie było by różnicy czy jest zimny czy ciepły tłukł by się tak samo więc nie pakuj się w koszty i póki co przestań się nim interesować. 

Zapewne twoje auto posiada czujnik ciśnienia oleju więc gdybyś miał zbyt niskie ciśnienie to bez VAGa byś o tym się dowiedział a nie piszesz nic co wyskakujących czerwonych kontrolkach. 

Jedynym rozsądnym wyjściem jest skupić się na popychaczach hydraulicznych bo to zapewne one już nie trzymają i powodują chwilowy klekot autka po odpaleniu np po nocy. To samo jest gdy zalewasz nowy olej do auta po spuszczeniu starego też zanim olej się rozejdzie auto klekota. Bez stresu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Wojtass2828 napisał:

Cisnienie sprawdzone na wolnych obrotach 2 bary na 3500 rpm 5barow i rośnie 

To ciśnienie dobre, problem z popychaczami prawdopodobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...