Skocz do zawartości
IGNOROWANY

pochylenie koła a4 b6


jacyk12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam szybkie pytanie bo jasnej odpowiedzi nie znalazłem czy w a4 b6 jest możliwość regulacji kąta pochylenia koła przedniej osi???  Dziś na geometrii wyszły mi takie nastawy. po ustawieniu zbieżności pozostał zły kąt wg. mechanika nie ma możliwość jego regulacji i jest to w granicach przyzwoitości  :facepalm:

23030589_1597406053636549_426281471_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, jaguaro napisał:

Zmień mechanika emoji107.png


Tapnięte z iPhone

Więc może mi podpowiedz. Bo oprócz tego że mechanik lipa to nic nie wniosłeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to, że wymieniłem talerzyki amortyzatora i auto siadło ok 1,5 cm ma wpływ na kąt pochylenia koła? bo na ostatniej zbieżności mieściło się  w normie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sankami morzesz uciągnąć MAX 6-8stopni. Jeśli to wystarczy to gitara tylko mechanik musi trybić bo o przyzwoitości zwłaszcza w granicy nie ma pojęcia. Regulacja kątów skrętu przednich kół w B6 była i będzie i tu się nic nie zmienia.


Tapnięte z iPhone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, jaguaro napisał:

Sankami morzesz uciągnąć MAX 6-8stopni. Jeśli to wystarczy to gitara tylko mechanik musi trybić bo o przyzwoitości zwłaszcza w granicy nie ma pojęcia. Regulacja kątów skrętu przednich kół w B6 była i będzie i tu się nic nie zmienia.


Tapnięte z iPhone

mówisz 6-8 stopni a u mnie jest 1,36 a norma 1,12 wiec 24minuty różnicy. Gdzie tu mówić o stapniach :)

Edytowane przez jacyk12345
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, PASSATB5 napisał:

Jak coś możesz zwrotnice zmienić, nie są drogie.

czyli że może być krzywa? Mogła się zgiąć na skutek wjechania w dziurę? bo zgiąłem ostatnio felgę

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że jest możliwość regulacji z przodu jak i z tyłu. Z tyłu 99% ma zapieczone mimośrody jeśli chodzi o przód takie odchylenie kąta może być spowodowane zużyciem np amortyzatorów tak przynajmniej mi spec powiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba minut;p stopień to dużo;p

Sorry czeski błąd jasne ze minut czyli 0,6-0,8 [emoji106] dzięki za czuwanie koledzy bo bym byka strzelił ze hej.


Tapnięte z iPhone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom regulacja sankami ale mechanior zazwyczaj ma kanał bez podnośnika i nie ma jak ustawić - nie chce mu się a 100 i tak przytuli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jezeli bylo dobrze i sie pogorszylo to przeciesz sanki sie nie przestawily. Ja bym zmienil zwrotnice skoro kolega uwalił felge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to, że wymieniłem talerzyki amortyzatora i auto siadło ok 1,5 cm ma wpływ na kąt pochylenia koła? bo na ostatniej zbieżności mieściło się  w normie.

Przeoczyliśmy koledzy ten wpis który jest niezmiernie istotny. Jeżeli zawias poszedł niżej pod obniżone tależe na przodzie to zmieniła się geometria i tu jest pies pogrzebany. Wyliczając średnio 1,5cm niżej geometria zmieniła się o około 0,8 stopnia. Mówisz ze masz 1,36 różnica może być też w zwrotnicy po przywaleniu rantem koła. Jedz do blacharza jak mechanik nie kuma czaczy i poproś o pomiar krzyżowy albo poprzeczny zwał jak zwał i sprawa ci się wyjaśni albo przynajmniej będziesz wiedział po której stronie szukać.  

Tapnięte z iPhone

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...