Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9TDI PD ATD


zwonko

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o obejrzenie logów silnika 1.9TDI na pompowtryskiwaczach o kodzie ATD. Logi poniżej:
-Basic settings
003- http://log.malonetuning.com/chart/34333#H8KLCADDmMKDw7tZAgNtw4sxDsKDMAzChcOhwrt4wo4lYMOoZVDChgBWagliw6TCmAo4fUlREQPDo8O7wp7DvsK2woVewqbCjhNhVFnDpgzCrsOywq7DoCjDijsdw5NBwqREGsKMw6B8w5LCh8OUw5AEVwwrwpfDomzDgjDDoHYRKMOHwrfDvcKSTHY7wo7Cq37DoMOmw49hMcOJw7PDiFbCtH55w78FHWE7I8KkAAAA (dwa razy bo za pierwszym chyba za wcześnie wcisnałem start)

011- http://log.malonetuning.com/chart/34332#H8KLCADDmsKDw7tZAgNNwo5BCsODMAwEw7%2FCosKzBcO1wqXCnzE%2BwqjCtXAFwokVZCXCpH19wpMYSsKvwrM7w6zCpgTDhsKzbsKMwoXCnDo7woRbwog5JHjDqsO8wpDDhlhNw5fCpR94w4BJTT58wrbCoHJjI2cYScObw5gcXXFHw5rDpTTChkPCpcOgw7vCh8OAwqTCvsO8UsKOwrXCvyAGwogXwqbDlcK1L8KTwowrw7fCnMK%2FIcO6wpjDhMKkAAAA 
-Statyczne
001- http://log.malonetuning.com/chart/34335#H8KLCADDlcKDw7tZAgNtw4tLDsKDMAxFw5HCvXgcS2TDgmZQBgHCrMOUEsKNI8OHIMOKw6rDi0fCrRgwfMOnw6l2HQzDssOuORMmwpXCuVRwTXAHTsKiwrzDkT4dJMOKwqTDkQjCricvwqTChibCuGJcw7kowq4mwo4jfsO%2BBMOKw6llZ1LDiW7Dh37DuQfDtj%2FCjsKzSS0Tw5vCqW0IX8Olwoxsw5HCpAAAAA%3D%3D

004- http://log.malonetuning.com/chart/34334#H8KLCADDl8KDw7tZAgNNwotBCsKAMAzDgMO%2Bw5LDswp6w7EzwrLDg8OUMgvCukpXRX3CvU5BPCYhbQvCvcOMHSfDgsKowrIuGVzDpV3CkcKTKMKfdMKjwoNIwok0GMOBW8OSRmpowoI7wobCncOLw7E%2BYRjDsMO4FCjDh8ORwp4lwpPDvcOCwp3DqkfCh8OVJC8TW8KxdcOjw70FGMKowojCg8KNAAAA

007- http://log.malonetuning.com/chart/34336#H8KLCADDlcKDw7tZAgNNw4oxDsKAIAzChcOhwrt0woZEFi9DGFAabMKCQEpJw5TDk8Krwrg4wr7Dv3vDlsOCWsO2woUyw6rDiMKlw5cGanLDqsKNwqkwXcO4TAURM8KyF8KEV3wIw7rDlMO%2BwqA2wowpbjLCoMKhw7zDgCgww5%2FCv0tpNcKRwow6O3cDAMOmwpjCqnMAAAA%3D

013- http://log.malonetuning.com/chart/34337#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA

018- http://log.malonetuning.com/chart/34338#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA

023- http://log.malonetuning.com/chart/34339#H8KLCADDlMKDw7tZAgNtw4zDiwrCgCAQwoXDoXfCmcK1QhfDqGXDhMKFw6VgA8KVwqEjVE%2FCnwpBC8KXw6fDu8OhKAXCi8OfZzpQwrrDoMOTGUF0WhTDnHzCoAfDsxTDoMOww4BgGMKhFGPCrcK8wqXCuSjDlhbDiMKtXENEw77ChcKcw7oGw7dtHsOaPH5sEsO7eG7DhMO1Y8OSw7oFXScxb8K4AAAA

-Dynamiczne

003+008+011- http://log.malonetuning.com/chart/34343#H8KLCAAlwoPDu1kCA3XCj0kOw4MgDEXDr8OCGkvCpUN6wpjCiAUtFsKxwpRCBMKmSnrDukIiwqEuw6jDksOvw7l7GEfDsQzCrwd5BBdDXsKSwpAnLSvCnEPCpA%2FCllIKwocewqNhFMKHw7FvwowMHGAFwrNSTRzCmcKJLMKCNWwScsKFF8OJMWPDj8Ocwpsxw5bDgsOWw4bCiEhuw6J9TcOpw7wRRcKpDlZ9fMOtw6NbHw99fMO%2BwrPCssKdYjLCh8K0w4zCtH%2FCpAbCrcK%2FNMOiJ1ZMAQAA
001+004- http://log.malonetuning.com/chart/34342#H8KLCAAmwoPDu1kCA23DjksOw4MgDATDkMK7wrDDhlLDqSfCl8KJWMOQYhFLKUTDhlRJT19Iw5TCqgvCln4zwrY8wo7DqsKRwp53wooIwoFTWcKyw5Inwqsbw47CicOpwo11w5QqYER2woLDqkjDogtZQBLCrMOgVmobw4fDjkQew4E7cRnCpcOhRQsXbMKJw7MewrZfWTHChUnDtmPCtcO5F8OUw4h0w5jDtMO5w5bDp8Khw4%2FDpz5fwr%2FDrMKKwqTCvMOMwrR%2FbgZrP8KUDnjCtxoBAAA%3D
003+011- http://log.malonetuning.com/chart/34351#H8KLCAALwoPDu1kCA23CjkEKw4MwDATDv8OiwrMFdQvDuUzDsEHCrcKFI0jDrSDDiyXDrcOrEyfCtMO0w6DCo2Z2F8KNwqN5w6TDp8KdE0HClFzCl2LDrMOFw5sGw6csw7zCocO9wrQmUiJBJXPCmsO0IlHDkAwrw6DDisKtcXYmDgQBFQtpwoM3wqtSwqkZDAHDnsK%2FwrARwo7Ckx5je8OyT8Osw4p1wrDDq8Ojax8PX8KMVXNZZj5%2BccKDw7cbUsK7wp4Sw6wAAAA%3D
010+011- http://log.malonetuning.com/chart/34348#H8KLCAAhwoPDu1kCA23Di0EKwoNADMKFw6HCu2Q9woFqw4HDi8OILMKmGsOGwoDCnUgmworDtsO0OkpLFy7Dn8O3w7jDmxY6ecK%2FOBFGwpV5w4rDoB7DnhUcRcO5Q8OHdBApwpEGI8K4wp7CtMKQGsKaw6DCimHDpVJcTcOoe8OcfgTDinHCsDPDiWR%2FR8OtwqDCusOhw6bCnsKfXw7Cs0nCnkbCtsKiVcOjw70OwrDCg8OZR8K7AAAA

001- http://log.malonetuning.com/chart/34340#H8KLCAApwoPDu1kCA23Di0sOwoMwDEXDkcK9eBxLZMOCZlAGAcKsw5QSwo0jw4cgw4rDqsOLR8KtGDB8w6fDqXYdDMOyw645EybClcK5VHBNcAdOwqLCvMORPh0kw4rCpMORCMKuJy%2FCpMKGJsK4YlzDuSjCribCjiN%2Bw74Ew4rDqWVnUsOJbsOHfsO5B8O2P8KOwrNJLRPDm8KpbQhfw6XCjGzDkcKkAAAA

003- http://log.malonetuning.com/chart/34341#H8KLCAAmwoPDu1kCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA
004- http://log.malonetuning.com/chart/34345#H8KLCAAiwoPDu1kCA23CizsOwoQwDAXDr8OiOsKWFgouwoNSZBcrWGJjw6QYBMKcwp7Cn0AUwpRvw6ZNXcODT8O%2BX07ChFFlw6gzwrjCj3c7w6xEecKhbTrCiMKUSMKDEcKcJsKNwqTChiY4YcKYeC%2FDjiY0DcOONwLDpcOYw5rCkWTCssKHKBwUL8K4wrxwGExyw5%2FCsR3Dp8OKw7sVDk5jwqzCpAAAAA%3D%3D
008- http://log.malonetuning.com/chart/34346#H8KLCAAhwoPDu1kCA23Ci0EOwoMwDATDv8Oicyw1HMO6GcKUQ1rCrGAJYsOkGETDu8O6ElARB8KOO8Kzw5PCtsOwwpbDscOFwpkwwqnDjFMBw7cIwq7DgkHClMK%2FwrRNB8KJMmk0woLDg8OkwoXDlMOQBFfCjCvDl8OiaGLDl8Ohw6dEwqDCnHrDm8KTQnYRwpvDsjfDmMOfw6PDpsKPw6NsUsKmwoFtPz9Dw7gBwrVFw4k9wrsAAAA%3D
010- http://log.malonetuning.com/chart/34347#H8KLCAAhwoPDu1kCA23DiUEKwoAgEEDDkcK7wrhWSMKCLiMuLAcbMBUdwqE6fSoELVrDvsO%2FwpRiWzxWDCBcwo41FcOGJ8ONw7vDtDHDow0tOXMQIBsCw5bDhVgrLmFOLMODMsK6wp0GFMKgDzTCkj97fsK3wqkUS8OySMO9w4pFw6sHwqfDncOtw6LCigAAAA%3D%3D
011- http://log.malonetuning.com/chart/34350#H8KLCAAfwoPDu1kCA03Di0EKwoQwDMKFw6HCu2TDncKAwrrCmMOLwpQuwqrChhrDkEbDkig6wqcfwqswwrh8w5%2FDo8O3HgZZesOOwoRJZVsLwrgmwrjCisKzKH%2FDqcKaDhJlw5JoBMOPwpN3UkMTPDAeXMKLwqfCicOjwojDp8KfQDlNdifChcOsdXQOw5rCm8OjZlLDlsKZwq1qw7sJw6EHd8Ojw4LClsKNAAAA
023- http://log.malonetuning.com/chart/34349#H8KLCAAgwoPDu1kCA23DjMOLCsKAIBDChcOhd8KZwrVCF8OoZcOEwoXDpWADwpXCoSNUT8KfCkELwpfDp8O7w6EoBcKLw59nOlDCusOgw5MZQXRaFMOcfMKgB8OzFMOgw7DDgGAYwqEUY8KtwrzCpcK5KMOWFsOIwq1cQ0TDvsKFwpzDugbDt20ew5o8fmwSw7t4bsOEw7Vjw5LDugVdJzFvwrgAAAA%3D

Proszę o opinie, autem troche trzęsie na wolnych i przy przyspieszaniu. Kojarze, że kiedyś chodził na 3 gary, missfire był na 1wszym cylindrze, pomogło czyszczenie i podgięcie wtyczek. Aktualnie w silniku był też błąd  16885/P0501/001281 - Vehicle Speed Sensor (G22): Implausible Signal
nie mam pojęcia czy może on powodować trzęsienie.

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepatrzyłem i korekcje i bipy to jest normalnie tragedia... :P 

Nie wiem, jak podginaliście konektory i nie pomaga to albo pompka złom albo jest nie od tego auta - 2 cylinder

Zrzuć pokrywę i sprawdź czy są te same pompki na każdym cylindrze...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kamil-vag napisał:

Przepatrzyłem i korekcje i bipy to jest normalnie tragedia... :P 

No właśnie tak podejrzewałem że kiepsko z nimi... ja się na tych dieslach znam jak... ale widziałem że to nie wartości jakich trzeba się spodziewać... czytałem że ludzie wymieniają jakieś uszczelniacze na pompkach? może coś pomóc?

12 minut temu, kamil-vag napisał:

Nie wiem, jak podginaliście konektory i nie pomaga to albo pompki złom albo są nie od tego auta...

No ja też nie wiem, było wtedy u znajomego mechanika, ale to było z 1,5roku temu. Kiedy wypadały zapłony i wtedy wydawało się że parcuje na prawdę dobrze. Nie jeżdzę tym autem, jeździłem a z dobre pół roku temu, to w porównaniu do tego co było znacznie bardziej telepie, mimo że dwumas został zmieniony.
 

 

12 minut temu, kamil-vag napisał:

Spróbuj może doraźnie z butelki jakiś środek do czyszczenia pompek... 

Z butelki? możesz rozwinąć? Autko jest u mechanika na wymianę drążków i może by przy okazji się tym zajął.

EDIT: to ten zbój powinien siedzieć:
http://pl.realoem.me/Volkswagen/RDW/BO/2002/267/R/1/130/130030
 

(1)038130073AJ pompowtryskiwacz 

(1)038130079CX pompowtryskiwacz 
Czym się różnią te 2?

 

Edytowane przez zwonko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten CX zastępuje ten AJ... najlepiej fizycznie sprawdzić co tam jest... jak są wszystkie te same, to można by wtedy spróbować podmienić ten na 2 cylindrze, przy okazji wymieniając uszczelniacze na pozostałych... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się sprawdzi, pytanie czy w ogóle można tym autem w takim stanie jeździć :P?? a reszta, jak turbo, mafy, egry itp? Przy okazji myśle że może warto sprawdzić kompresje..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAF trochę mało pokazuje, ale dawki jeszcze nie tnie :P Turbo pompuje swoje.... Ważniejsze teraz to te korekcje... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Na razie dzięki straszne za analizę. Jak jakieś pomysły jeszcze to mów. Jak nie to mówię:
1)sprawdzić kompresje

2) sprawdzić czy to samo siedzi
3) podoginać i podczyścić

Potem pewnie autko pójdzie do bardziej zaufanego mechaniora, który znajdzie jakąś pompkę w dobrym stanie gdzies na złomie i wymieni te uszczelniacze.
MAF wyczyszczę sam.

Jeszcze one more question, myślisz że warto na próbę zamienić miejscami wtryskiwacze, jeśli okaże się że są te same?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, zwonko napisał:

Jeszcze one more question, myślisz że warto na próbę zamienić miejscami wtryskiwacze, jeśli okaże się że są te same?

Wtedy zobaczysz czy korekcje pójdą za pompką - zamienia się ten z największym minusem na największy plus - będzie wiadomo czy winna pompka czy coś innego. 

Wymiana uszczelniaczy i ponowna regulacja pompek jak najbardziej wskazana... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...