Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dodatkowa pompka chłodząca 4875


marekpl2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Koledzy vcds pokazuje mi błąd 4875 dodatkowej pompki chłodzenia i chciałem prosić o pomoc osoby które wymieniały ja samodzielnie lub osoby której wiedzą jak się za to zabrać. Jakieś naprowadzenie gdzie ona jest umieszczona, jaka pompkę kupic i czy dam rady sam ją wymienić. Silnik CAGA 143km 2008r. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niżej skan z vcds. Jaki jest numer tej pompki? chciałbym przed demontażem zamówić nową, ale nie idzie numeru odczytać;/

23224415_1471442286226902_62779628_o.jpg23192062_1471442292893568_18172851_o.jpg

Edytowane przez marekpl2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dodatkowa pompa od chłodzenia EGR-a.Znajduje sie poniżej zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia. Ona sie włącza juz po otwarciu drzwi na kilka sek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem taki numer tej pompki w necie 03L 965 561. Przyglądając się swojej wyglada tak sama ale nie mam pewności;/ jest ktoś wstanie potwierdzić czy to dobry numer? Jak to się w ogóle mogło zepsuć.. brak mi słów już..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, marekpl2 napisał:

Znalazłem taki numer tej pompki w necie 03L 965 561. Przyglądając się swojej wyglada tak sama ale nie mam pewności;/ jest ktoś wstanie potwierdzić czy to dobry numer? Jak to się w ogóle mogło zepsuć.. brak mi słów już..

tak ten nr jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Wihajster napisał:

tak ten nr jest ok

czyli mogę śmiało szukać pompki z takim numerem tak? obdzwoniłem wszystkie hurtownie i nigdzie nie ma.. zostaje używka z allegro;/ 

edit: udało mi się odczytać numer z tej pompki i zgadza się z tym, który znalazłem na internecie. Teraz tylko znaleźć jakąś dobrą używkę :) 

Edit 2: Panowie na allegro jest pełno pompek ale z literka "A" na końcu, a moja nie ma żadnej literki na końcu. Wie ktoś czym one się różnią ? Będzie pasować ta z literka A? 03L 965 561 vs 03L 965 561A

Edytowane przez marekpl2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry,
Panowie, wyrzucilo mi blad jak w temacie tego posta.

Wymienilem pompkę o nr 03L965561. Niestety check engine wciaz sie pali co mogloby wskazywac ze to niestety nie ta pompka.
Jestescie w stanie podpowiedziec za która pompkę mogą odpowiadać błedy jak nizej ktore wciąż wyrzuca?

Z góry bardzo dziekuje.

 

Friday,28,December,2018,07:54:24:54500

VCDS Version: Release 17.8.0 (x64) Running on Windows 7 x64

www.Ross-Tech.com

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-018-CGL.clb

Control Module Part Number: 03L 906 018 JP    HW: 03L 906 018 JL

  Component and/or Version: R4 2.0l TDI   H25 9977

           Software Coding: 12194012243401080000

            Work Shop Code: WSC 43961 001 1048576

              ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JP 003006 (AU48)

                       ROD: EV_ECM20TDI01103L906018AC.rod

                      VCID: 010808A090DDEE4E85-8054

2 Faults Found:

 

4875 - Coolant Pump 2

          P261A 00 [175] - Open circuit

          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 1

                    Mileage: 219464 km

                    Date: 2018.12.04

                    Time: 16:23:59

 

                    Engine speed: 971.50 /min

                    Normed load value: 39.6 %

                    Vehicle speed: 0 km/h

                    Coolant temperature: 42 °C

                    Intake air temperature: 19 °C

                    Ambient air pressure: 1000 mbar

                    Voltage terminal 30: 13.100 V

                    Unlearning counter according OBD: 40

                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: 30.5 °C

                    Bypass valve for EGR cooler: status-Bit 0: 00000000

                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 0: 00000000

                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 16: 00000000

                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 24: 00000000

                    exh.gas recirc.: shut-off conditions-Bit 8: 00100101

                    EGR cooling function: status-Bit 0: 00000000

                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 80.00 %

                    Temp sensor for EGR after cooler: raw value: -270.6 °C

                    Exh.gas temp.sen 1: 15.0 °C

 

4878 - Coolant Pump 2

          P261C 00 [032] - Short to GND

          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00000001

                    Fault Priority: 2

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 219512 km

                    Date: 2018.12.05

                    Time: 18:09:08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie spotkał sie z takim problemem? jakies podpowiedzi??

 

pozdrowienia,

Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyszło że z elektryka coś miałem nie tak. Masa gdzieś nie łączyła czy coś elektryk za bardzo nie chciał mówić co i jak ale zrobił 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje wizytę u elektryka żeby sprawdził instalacje bo ja u siebie nie potrzebnie wymieniałem dodatkową pompkę która była dobra. U mnie wina leżała po stronie elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jedna z dodatkowych byla do wymiany, byl tez spalony bezpiecznik od niej i gdzies uszkodzony przewod.

A moze sam bezpiecznik...  tak czy inaczej dobry elektryk uporal sie z tematem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ostatnio pojawił się u mnie taki błąd:

4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [175] - Open circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 281341 km
                    Date: 2021.09.24
                    Time: 15:38:17
 
                    Engine speed: 1607.00 /min
                    Normed load value: 66.7 %
                    Vehicle speed: 17 km/h
                    Coolant temperature: 60 °C
                    Intake air temperature: 31 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.140 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 1607.0 /min
                    Vehicle speed: 16.82 km/h
                    Vehicle voltage terminal 30: 13140 mV
                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 95.00 %
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 7
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 159
                    EGR Clg st Mon-Bits 0-7: 0
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: -273.1 °C

 

 

sprawdziłem bezpieczniki w podszybiu są całe. Po wykasowaniu błędu po odpaleniu auta po chwili zapala się błąd ponownie. Pompka do wymiany czy inna przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.10.2021 o 08:52, checin92 napisał:

Witam, ostatnio pojawił się u mnie taki błąd:

4875 - Coolant Pump 2
          P261A 00 [175] - Open circuit
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 281341 km
                    Date: 2021.09.24
                    Time: 15:38:17
 
                    Engine speed: 1607.00 /min
                    Normed load value: 66.7 %
                    Vehicle speed: 17 km/h
                    Coolant temperature: 60 °C
                    Intake air temperature: 31 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.140 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Crankshaft speed (RPM): 1607.0 /min
                    Vehicle speed: 16.82 km/h
                    Vehicle voltage terminal 30: 13140 mV
                    exh.gas recirc. (EGR) cooler pump: specified value: 95.00 %
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 0
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 7
                    EGR Clg st Ctl Val Bits mp-Bits 0-7: 159
                    EGR Clg st Mon-Bits 0-7: 0
                    Coolant temperature at radiator outlet: actual value: -273.1 °C

 

 

sprawdziłem bezpieczniki w podszybiu są całe. Po wykasowaniu błędu po odpaleniu auta po chwili zapala się błąd ponownie. Pompka do wymiany czy inna przyczyna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, fart76 napisał:

pompa chłodziwa 2 błąd 4875 wyskakuje taki błąd czy udało się namierzyć usterkę gdzie szukać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, fart76 napisał:

bezpieczniki ok sprawdzone, zasilanie dochodzi a błąd po odpaleniu na nowo się pojawia 4875 P261A00

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, fart76 napisał:

ktoś przerabiał temat gdzie szukać pomocy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...