1,9 tdi brb 116km 2006r bez dpf

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Witam Panowie. Planuje wymianę sprzęgła na te slynne mocniejsze od Sharana i skromny program na początek, ew czy wymiana samego turba od awx ma sens? Proszę o podpowiedzi bardziej doświadczonych:)

    Edytowane przez Stochus

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Sprzeglo od sharana nie pasuje , a z turbo od AWX osiagniesz ~ 160 ps (po programie)

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podepnę się pod temat :-) czyli kupuje turbo z awx b6 1,9 takie coś ( obecnie mam b7 1,9 brb):

    http://allegro.pl/turbina-audi-a4-1-9-tdi-b6-130-km-afv-awx-717858-i6094902024.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzI1OTI4NwAyMzUzMDEA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=8ae0f96e-e471-4405-aa03-10bbd0b223f5

    trzeba jeszcze jakieś graty przejściowe typu wąż itd, czy turbo same i mechanik sobie z tym poradzi?

    Pozdrawiam
     

     

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Musisz kupić przejściówkę na wąż turbo. Na allegro wpisz przejściówka Awx. Reszta P&P. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    W dniu 3.11.2017 o 19:25, spanky napisał:

    Sprzeglo od sharana nie pasuje , a z turbo od AWX osiagniesz ~ 160 ps (po programie)

     

    Ale ze do 1.9 czy do 2.0 TDI w ogole czy że on ma 228 a to jest 240mm?
    Ja nabyłem auto w dość mocnym setupie i własnie poprzedni własciciel mówił ze sprzegło jest z Sharana 1.9 BTB o ile sie nie myle 150 km...
    W takim razie jaki jest najmocniejszy setup docisku i dwumasu z seryjnych (240mm)  (nie mówie o Sachs Performance)? 2.0 TDI BRD?

     

    15 godzin temu, ParasoleK napisał:

    Podepnę się pod temat :-) czyli kupuje turbo z awx b6 1,9 takie coś ( obecnie mam b7 1,9 brb):

    http://allegro.pl/turbina-audi-a4-1-9-tdi-b6-130-km-afv-awx-717858-i6094902024.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzI1OTI4NwAyMzUzMDEA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=8ae0f96e-e471-4405-aa03-10bbd0b223f5

    trzeba jeszcze jakieś graty przejściowe typu wąż itd, czy turbo same i mechanik sobie z tym poradzi?

    Pozdrawiam
     

     

     

    Wiem ze w przypadku Passatów w słabszych wersjach również zmieniali kolektor z AWX bo ponoć ten od AVB/AJM był mniej wydajny, może warto sprawdzić czy tutaj tez tak jest?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Masz rację AJM/AVB miał cieńszy kolektor ssący niż AWX/AVF , w b7 czy to 1.9 BKE/BRB czy 2.0 Tdi 8V jest taki sam gdyż jest nowsza budowa EGR sterowany elektronicznie oraz elektroniczna klapa gasząca i ten osprzęt w w 8 zaworówkach jest taki sam . Tak turbo GT1749VA i  przejściówka 38 mm montaż i strojenie i powinno być bezpieczne 160 km . 

    Edytowane przez danielstol

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak dokładnie robiłem 2 takie zamiany tyle że w jednej siadła BRD z kołem CAHA. Co masz zamiast Dpf? Pusta puszkę czy DP jakieś? :-) 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    Kurczę powiem ci ze nie wiem hehe :-) mechanik ze mnie żaden :-) dpf nie ma ale co tam siedzi to nie wiem :-) .znalazłem na olx cos takiego: cena wydaje sie bardzo atrakcyjna na innych aukcjach turbina z oddaniem własnej 650-800 zł. Tutaj jeśli dobrze rozumiem 350 regeneracja starej lub oddaje stara + 350 zl i mam nowa?:

    https://www.olx.pl/i2/oferta/turbina-vw-passat-b5-audi-a4-a6-1-9-tdi-130km-awx-turbosprezarka-CID5-IDq1BK7.html#:09ade43e0b

    Edytowane przez ParasoleK

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jesli chesz turbo awx po regeneracji zamów tu http://regmot.pl/

    Ja brałem chyba z 5 sztuk i wszystkie smigaja 600 zl z wymiana u kuriera ( wysyłkowo)

    Lepiej doplacic pare stowek a miec pewnosc ze bedzie ok, bo poetem konczy siee tak ze operacje bedziesz powtarzal i nie bedzie tanio.

    daja 12 miesiecy gwarancji.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    tylko że musiałbym pierwsze zamówić nową, oddać do mechaniora na wymianę i potem ewentualnie starą odesłać bo inaczej tego nie widzę.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zadzwon dogadaj sie. Zawsze mozesz umowic sie z mechanikiem np na srode rano - wyciaga turbo to moze 2 h roboty z przerwa na browara hehe przychodzi nowa w poludnie do Mechanika czy do Ciebie i masz auto w jeden dzien zrobione proste.  Przynajmniej wiesz ze bedzie smigac bo z uzywkami to roznie jest.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy