Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyjącą pompa wspomagania


Markiz88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kiedy posiadam moja 4 dbam o każdy detal mojego auta oraz staram się eksploatować go jak najlepiej ( oczywiście na ile fundusz pozwoli) doszedł kolejny mały problem a mianowicie płynu do wspomagania. Rano przy odpaleniu płyn jest zimny i kierownica lekko skręca nic nie słychać. Jak się już trochę silnik rozgrzeje kierownica ciężej zaczyna chodzić a pompa na postoju zaczyna lekko wyć. Czy to coś z płynem nie tak czy pompa już wysiada? Dodam ze rok temu była w regeneracji. Może spróbować innym płynem zalać. Jakieś pomysły?

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regeneracją różnie bywa, czasem starczy na wiele lat a kiedy indziej na chwilę.

Jakim płynem masz zalany układ ?.

Wiesz miałem mineralny płyn i pojazd pod chmurką -25 stopni a wspomaganie chodziło jak należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

płyn wlany odpowiedni

sitko na miejscu w zbiorniczku

nie pieni się

Edytowane przez wyzyk83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniony zbiorniczek był, tylko dziwne ze na zimnym jest ok a rozgrzeje się i na parkingu jak parkuje to ja delikatnie słychać


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie żeby zalać płynem jakimś lepszym z uszczelniaczem? Pomoże to coś ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny objaw, również jak auto jest zimne to kierownica chodzi leciutko i nic nie słychać. Natomiast jak się zagrzeje auto to na postoju podczas skręcania w lewo delikatnie coś wyje jakby pompa wspomagania. Wycie tylko słychać w środku auta, na zewnątrz nie słychać. Co to może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2017 o 14:53, niuniek222 napisał:

Mam podobny objaw, również jak auto jest zimne to kierownica chodzi leciutko i nic nie słychać. Natomiast jak się zagrzeje auto to na postoju podczas skręcania w lewo delikatnie coś wyje jakby pompa wspomagania. Wycie tylko słychać w środku auta, na zewnątrz nie słychać. Co to może być?

witam kolege raczej jest pompa do wymiany naprawiam takie pompy pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Tomas318 napisał:

witam kolege raczej jest pompa do wymiany naprawiam takie pompy pozdrawiam 

Ile regeneracja takie pompy? Tak w ogóle to już ten objaw mam z ponad rok i w sumie poza tym nic się nie dzieje. Ale podejrzewam, że to początek końca pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, niuniek222 napisał:

Ile regeneracja takie pompy? Tak w ogóle to już ten objaw mam z ponad rok i w sumie poza tym nic się nie dzieje. Ale podejrzewam, że to początek końca pompy.

 

Nie wiem czy jest sens ją regenerować. Nie lepiej kupić używke? Koszt 100-150zł. Wiem, że jest ryzyko, że znów się rozleci. Ale koszt regeneracji może mijać się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto, kupiłem zamiennik włożyłem i zaraz wyciągnąłem bo niedawał rady

Albo słaby zamiennik kupiłem

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W innym temacie pisałem, że wyła mi niesamowicie głośno pompa wspomagania.  Zaczęło się kilka miesięcy temu od lekkiego buczenia, aż ok 2 tyg temu wyła tak głośno, że budziłem całe osiedle (serio).

 

Powodem był zbiorniczek a raczej sitko- niby siedziało na miejscu, ale przez nieszczelności przy styku ze zbiorniczkiem pienił się płyn i pompa wyła przez powietrze. Po wymianie zbiorniczka wsio ok, możecie zacząć od tego, bo za zbiorniczek używkę z B7 dałem z wysyłka 24zł. To zawsze mniej jak pompa na start.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.11.2017 o 15:55, Bruuuum napisał:

Parkujesz auto z górki?

Mam problem, prawdopodobnie pompa wspomagania. Auto stoi w garażu z dość sporym spadem do przodu, robi to jakaś różnice dla pompy. Dodam że układ nie jest szczelny,wycieka mi płyn.  Na zimnym wspomaganie chodzi ok, na ciepłym chodzi ok tylko na wyższych obrotach. Problemy zaczęły się po odpaleniu auta w dużym mrozie. Przy opalaniu było słychać krótkie zrzgrzytnięcie. Potem zauważyłem rozprysk płynu w komorze silnika, tak jakby z przodu z dołu, ale nie mogę namierzyć. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam regeneruje pompy a czasem na mrozie cos nie peklo  ze jest nieszczelnosc ? jak na zimnym chodzi jak mala nieszczelnosc to chodzi bo plyn jest gesty jak zimny jak sie rozgrzeje to poleci pod cisnieneim ciurkiem z malej dziurki bo jest wtedy jak woda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...