Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem Odpalanie A4 B7 1.8T


nieniedzielny

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór 

Borykam się od jakiegoś czasu z odpalaniem mojego samochodu. 

Stwierdziliśmy z mechanikiem, że do wymiany pompa paliwa. Wczoraj została wymieniona problem pozostał... 

Tak mam gaz ale to nie jest jego wina, wtryski nie zalewają.

Sprawdzony samochód pod Vagiem błędów nie ma( no może prócz błędu z termostatem ale tak jak powiedział problem jest w większości tych silników i nie wadzi nikomu)

Sytuacja wygląda następująco, włączam zapłon kręcę i kręcę i nic...

Wyłączam zapłon kręcę i kręcę i nic po kolejnym włączeniu zapłonu zapala. Cholera wie o co chodzi. We wtorek jadę do elektronika może on coś poradzi. 

Do tej pory może ktoś się podzieli informacjami na ten temat, może ktoś juz podobny albo taki sam przypadek przechodził i udało mu się rozwiązać problem.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa - jaką zamontowałeś? Jakie jest cisnienie paliwa jak nie odpala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa - jaką zamontowałeś? Jakie jest cisnienie paliwa jak nie odpala?
Nie wiem jakie ciśnienie paliwa jest jak nie odpala. Ogólnie zamontowanym oryginał 4 bary. Używana ale chłopak z forum powiedział że sprawna

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi padał zaworek odmy to też ciężko odpalał. Jak już uruchomiłem to lepiej, ale z rana trzeba było długo kręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mi padał zaworek odmy to też ciężko odpalał. Jak już uruchomiłem to lepiej, ale z rana trzeba było długo kręcić.
To akurat nie jest kwestia porannego odpalania tego jestem pewien czy zimny czy ciepły jeden uj

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może czujnik położenia wału korobowego ? U mnie problemy z odpalaniem były spowodoane uszkodzeniem tego czujnika. Znajduję się pod filtrem paliwa, a jego "wtyczka" jest w okolicach zbornika do płynu spryskiwaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału korbowego pod filterm paliwa? Jesteś pewien?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach, może iskra nie dochodzi i odpalić nie chce, dopiero po kilku próbach.

Czujnik położenia wału korbowego pokazało by błąd jak by auto nie odpalało w cale a jednak za którymś razem odpala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy nie masz przebicia na cewkach, może iskra nie dochodzi i odpalić nie chce, dopiero po kilku próbach.

Czujnik położenia wału korbowego pokazało by błąd jak by auto nie odpalało w cale a jednak za którymś razem odpala.

Jeśli chodzi o temat celem to tydzień temu wymieniłem wszystkie i świece również na nowki sztuki...

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

 

 

Chyba że problem jest na kablach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, nieniedzielny napisał:

Chyba że problem jest na kablach

Idź teraz do auta, jest ciemno i sprawdź czy na kablach nie ma błyskawic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idź teraz do auta, jest ciemno i sprawdź czy na kablach nie ma błyskawic.
Przy włączonym zapłonie?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź sobie butelkę z rozpraszaczem wody, odpal auto, popsikaj po kablach i zobacz czy będą iskry i czy będą na kablach błyskawice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź sobie butelkę z rozpraszaczem wody, odpal auto, popsikaj po kablach i zobacz czy będą iskry i czy będą na kablach błyskawice.
Po cewkach? f0a403fe882583029a40676eb370a5b9.jpg

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, nieniedzielny napisał:

Po cewkach? f0a403fe882583029a40676eb370a5b9.jpg

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

Tak, nic Ci się nie stanie z cewkami a będziesz wiedział czy gdzieś jest przebicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.11.2017 o 18:54, nieniedzielny napisał:

Nie wiem jakie ciśnienie paliwa jest jak nie odpala. Ogólnie zamontowanym oryginał 4 bary. Używana ale chłopak z forum powiedział że sprawna

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

to zgaduj dalej... jak kolega pisał zmien zaworek pcv, jak nie pomoze zmierz cisnienie paliwa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zgaduj dalej... jak kolega pisał zmien zaworek pcv, jak nie pomoze zmierz cisnienie paliwa. 

A jakie masz obroty na jałowym? Objaw zawóru odmy to zasysanie korka oleju zwiększone obroty jałowego a jak się ściśnie wąż od zaworu do kolektora obroty spadają

 

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa wymieniona na nową tzn wkład ten pierdolnik PCV również wymieniony... Tragedia cholera wie, jadę po trasie, na ciepłym silniku gasze go, chce odpalić nic... Brak pomysłów.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem pewna zależność że gdy kończę jazdę gasze samochód i chce ponownie zapalić ni cholere nie chce a gdy zamknę go i otworzę z centralnego zamka odpala od tyka... Może to komuś coś zasugeruje

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...