Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja LPG Easyjet?


Raczek3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadał ktoś w 2.6 V6 instalacje LPG Easyjet taką jak w linku poniżej?
http://www.zamel.com.pl/pl/subpage/3,sekwencyjny-wtrysk-gazu-easy-jet
Ja kupiłem A4 b5 z taką instalacją i nie działa jak powinna na wolnych obrotach trzęsie a powyżej 3,5tyś obrotów kończy się moc... Na benzynie działa elegancko.
Czytałem że problem tego systemu leży w "Parowniku" który tutaj nie jest razem z reduktorem a jest nim rurka z gazem umieszczona w wężu z płynem chłodzącym i nie ma on odpowiedniej wydajności żeby ogrzać gaz przy tej pojemności silnika.
Trzeba wymieniać całą instalacje czy wystarczy założyć zwykły parownik i normalną listwę wtryskową zostawiając sterownik Easyjet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana parownika na jakiś normalny i dobranie odpowiednich wtryskiwaczy wraz z zestrojeniem tego z tym sterownikiem powinno pomóc, ale jeszcze jest to uzależnione od tego jaki masz wielozawór, dokładniej chodzi mi o to czy przekrój przewodu doprowadzającego gaz do reduktora będzie wystarczający.

Koniec mocy powyżej 3,5 tyś. to raczej wina reduktora, bo już nie wyrabia , a co do nierównej pracy to powodów może być wiele, zła regulacja, zużyta listwa wtryskowa itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza,

i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze,

sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy

najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, darko napisał:

nie ma listwy,ale są pojedyncze wtryskiwacze gazowe podłączone do rozdzielacza,

i z nim mogą być problemy,nie wiadomo w jakim stanie są też wtryskiwacze,

sam podgrzewacz gazu też jest prawdopodobnie za mało wydajny,do spokojnej jazdy może wystarczy

najlepszym rozwiązanie była by chyba wymiana całego przodu niż wymiana pojedynczych elementów tej egzotyki

 

Rozmawiałem dziś z gazownikiem, potwierdził, żeby instalacja była niezawodna trzeba zmienić wszystko oprócz butli i przełącznika b/g...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...